Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 23:35
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
DOe het zoals ik het doe en geen vieze dingen met jezelf
Citaat:
brotherofevil schreef:
Het is niet vies maar laat je girl het dan doen.

Naja... als jij een vriendin hebt die het telkens voor je doet, dan wens ik je daar het allerbeste mee...

Maar zeggen dat masturberen 'triest' en 'vies' is, omdat dit een 'bevestiging' is van het feit dat je geen vriend/vriendin kan krijgen... das toch best onnozel. IMHO.

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 23:37.
Oud 07-04-2002, 23:37
brotherofevil
brotherofevil is offline
Zo moet het ook. Doe het niet zelf dan is het vies. Wat moet zij wel niet denken. Zovan mag ik het niet eens meer doen. Doe ik het zo slecht het is ook beter voor je partner zelfvertrouwen. EN het is toch vaag om het zelf te doen. Je speelt toch ook niet met je anus
Oud 07-04-2002, 23:39
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Zo moet het ook. Doe het niet zelf dan is het vies. Wat moet zij wel niet denken. Zovan mag ik het niet eens meer doen. Doe ik het zo slecht het is ook beter voor je partner zelfvertrouwen. EN het is toch vaag om het zelf te doen. Je speelt toch ook niet met je anus
Je anus werkt ook niet bepaald stimulerend voor het bereiken van een orgasme. Beetje slecht voorbeeld dus.

En als je trouwens geen vriend of vriendin hebt? Of door omstandigheden (vakantie, afstand etc) elkaar niet kan ontmoeten? Is het dan wel geoorloofd om (al fantaserend over je partner) te masturberen? In feite helpt hij/zij dan wel een beetje mee...
Oud 07-04-2002, 23:40
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Je speelt toch ook niet met je anus
Tuurlijk wel Maar ff serieus: die vergelijking gaat een beetje mank, aangezien je anus geen geslachtsorgaan is... En btw. zelfbevrediging is een uitstekende manier om er achter te komen wat je zelf leuk vind bij sex. Daar heb je dan uiteindelijk met je vriendin een stuk meer plezier van.

GrtZ
Oud 07-04-2002, 23:42
brotherofevil
brotherofevil is offline
Daar zit wat in. Maar dan nog zou ik een ander oplossing zoeken. Jongen vinden het lekker om in haar anus te gaan het is watt strakker. Maar een meid gaat er niet zelf meespelen althans dat hoop ik dan. Anders moet ik echt maar mannen vinden het soms lekker om eraan te likken. Als er geen shit resten aan zit. Ze kan daar ook opgewonden van woorden. Dus toch helpt het mee naar een orgasme
Oud 07-04-2002, 23:43
brotherofevil
brotherofevil is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:

Tuurlijk wel Maar ff serieus: die vergelijking gaat een beetje mank, aangezien je anus geen geslachtsorgaan is... En btw. zelfbevrediging is een uitstekende manier om er achter te komen wat je zelf leuk vind bij sex. Daar heb je dan uiteindelijk met je vriendin een stuk meer plezier van.

GrtZ
'Het is toch leuker om samen met elkaar dat te ontdekken
Oud 07-04-2002, 23:46
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:

'Het is toch leuker om samen met elkaar dat te ontdekken
vind jij ja...
Oud 07-04-2002, 23:48
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ik denk dat ik niet de enige zal zijn met die conclusie
Oud 07-04-2002, 23:50
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
dat ontken ik ook niet, maar jij gaat er nogal snel van uit dat jouw mening ook de waarheid is als k je andere posts bekijk.
Oud 07-04-2002, 23:59
Jeronimo
Jeronimo is offline
Wat voor een ZIELIG sexleven moet jij niet hebben? Ik vind het geweldig lekker als men vriendin zich vingert...

Trouwens ik ben naar je site geweest...YOU ARE GAY!
Wel...volgens men neef, hij is zelf homo en riep het wanneer hij die foto van je zag!
Oud 07-04-2002, 23:59
brotherofevil
brotherofevil is offline
Dit is gewoon mijn standpunt erover. Maarja ooit nagedacht over hoe vaker je jezelf trekt of vingert hoe vaker je dat gaat doen en hoe minder je zin hebt met elkaar. Dat is dus
Oud 08-04-2002, 00:02
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Dit is gewoon mijn standpunt erover. Maarja ooit nagedacht over hoe vaker je jezelf trekt of vingert hoe vaker je dat gaat doen en hoe minder je zin hebt met elkaar. Dat is dus
en waar haal jij die wijsheid vandaan? Ook al zou ik mezelf elke dag rukken, dan zou ik nog wel zin hebben om met m'n vriendin (als ik die momenteel zou hebben dan.. maar geloof me, ik spreek uit ervaring) te gaan sexen... Waarom zou je minder zin krijgen?

GrtZ
Oud 08-04-2002, 00:09
Jeronimo
Jeronimo is offline
misschien heeft hij te weinig testosteronen heeft hij te weinig drang naar sex.

Sorry Brotherofevil...ik kan je egt niet serieus nemen. Je standpunt is gewoon belachelijk. Als jij je nog nooit meerdere malen hebt afgerukt is er wel degelijk iets mis met jou.

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 00:12.
Oud 08-04-2002, 08:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Dat jij nou niet zo potent bent kunnen wij nix aan doen natuurlijk .
Oud 08-04-2002, 08:51
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Dat jij nou niet zo potent bent kunnen wij nix aan doen natuurlijk .
LoL
Oud 08-04-2002, 09:57
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
daar ben ik het dus niet mee eens

je zegt dat men minder zin heeft in elkaar, terwijl mastrubatie ook behoorlijk opwindend kan zijn, en als ik fantaseer tijdens mastruberen denk ik meestal aan mijn vriendin en krijg ik alleenmaar meer zin in sex met haar, dus ik vind mastrubatie helamaal niet erg...

plus heb je der ooit wel eens over nagedacht dat mensen zichzelf zouden willen ontplooien? dat ze WETEN wat ze lekker vinden, zodat ze ook de ander kunnen bijsturen in het geval van wederzijdse bevrediging? en dus de copulatie tussen 2 mensen veel soepeler en bevredigender zal verlopen!

en je zegt ook dat je het vies vind, wat is het bij jou nou precies wat jou het idee of gevoel geeft dat je het vies vind?
mag ik je vragen of je ooit sexueel bent misbruikt als kind door een man of vrouw waardoor je afkeer hebt van geslachtsorganen, of vind je het er niet mooi uitzien waardoor je er niet graag naar kijkt, aldus je afkeer van mastrubatie? wat is het nou waarom jij denkt en vind dat mastrubatie slecht is...

want de reden omdat het vies is vind ik geen goede, laat staan de reden omdat ik het saai vind, kijk als je je nou schaamt is dat wat anders, maar saai of vies dat vind ik echt zulke onzin
Oud 08-04-2002, 15:19
LaDushi
LaDushi is offline
Wat zullen er veel meiden weg gaan bij jou ze komen niet aan hun trekken maar ze mogen het ook niet zelf doen!!
Oud 08-04-2002, 15:53
meastrecks
meastrecks is offline
nou ventje dan ruk jij je toch niet
Oud 08-04-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
meastrecks schreef:
nou ventje dan ruk jij je toch niet
Oud 08-04-2002, 18:40
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Een nieuwe variant op ik-trek-niet-want-ik-heb-een-vriendin-en-ben-dus-bikkel.
idd, En ik vind die stelling onzin..
Oud 08-04-2002, 19:34
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ok hier ben ik dan weer. Ik was bij mn meisie. Ik kom wel aan mn trekkies hoor. Als je genoeg aan elkaar hebt dan vind ik dat toch echt wel genoeg. En waardoor de conclusie van sexueel misbruikt. Ik heb geen afkeer van sex. Het is heerlijk zoals ik al vaker heb gezegd. Maar de vraag is het dat het vies is om het zelf bij jezelf te doen als je alleen bent. Fantaseren kan inderdaad maar het is niet het echte werk. Ik kan ook opeens gaan rukken en denken aan pemala anderson ofzo. Slaat dus totaal nergens op je leeft niet in een fantasie maar in een werkelijkheid een maatschappij waarin het niet bestaat uit een fantasie maar non fictie. De realiteit dus. De vraag die ik nog steeds stel en niet beantwoord heb gekregen. Hebben jullie niet genoeg aan je vriendin en het valt mij wel veel op dat veel jongens zonder een vriendin tegen mijn stelling in gaan. Mn meid komt heus wel aan der verlangen daar ben ik voor. Maar ik vind het goor als ze het zelf doet en dan weer mijn hand aan gaat zitten raken tenzij ze bij mij komt uitteraad
Oud 08-04-2002, 20:18
Verwijderd
Leer eerst maar es spellen joh.

En ga dan maar weer verder dromen achter je computer....
Oud 08-04-2002, 20:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Dit is toch gewoon geen discussiepunt of heb ik dat nou...
Oud 08-04-2002, 21:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Hebben jullie niet genoeg aan je vriendin en het valt mij wel veel op dat veel jongens zonder een vriendin tegen mijn stelling in gaan. Mn meid komt heus wel aan der verlangen daar ben ik voor. Maar ik vind het goor als ze het zelf doet en dan weer mijn hand aan gaat zitten raken tenzij ze bij mij komt uitteraad
Toen ik een vriendin had deed ik het ook gewoon nog hoor. Wat maakt het uit. Je leert je eigen lichaam kennen, en het gebeurt meestal toch iets beter als wanneer je vriendin het doet, want jij weet precies wat je moet doen.

Ja boeiend ik ga hier niet op in.
Oud 08-04-2002, 21:27
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Maar ik vind het goor als ze het zelf doet en dan weer mijn hand aan gaat zitten raken tenzij ze bij mij komt uitteraad
Je bent vies van je eigen vriendin??? *kuch* *kuch* GAY! *kuch* *kuch*
Oud 08-04-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Jeronimo schreef:
Je bent vies van je eigen vriendin??? *kuch* *kuch* GAY! *kuch* *kuch*
Shit hey, dat moet haast wel

Misschien zit 'ie nog in de ontkenningsfase?
Oud 09-04-2002, 00:02
brotherofevil
brotherofevil is offline
Nooit geroken zeker aan die hand nadat je dat hebt gedaan. Ik wel een keer. Ik vond het niet echt lekker ofzo. Maar als zij dat doet en dan met der handen over mijn gezicht gaat zitten. Nou nee jak. En waar halen jullie de wetenschap vandaan om mij gay te verklaren als ik iets vies vind. Weet je wat pas vies is een gast die een andere gast zit te penetreren. Dat is pas ranzig. Maar het vies vinden dat het gewoon goor ruikt bedoel ik er dan mee. En niet echt Hygiënisch. Maar ga mij nou niet afkraken op mn tikfouten. Ik typ gewoon ranzendsnel. Soms wel een paar foutjes maar wie maakt die nou niet. Zelf op dit forum werd er een verband gelegd met iemand die zichzelf kan pijpen. En dan nog beweerd dat het hetzelfde is als rukken. Nou ik weet niet hoe zielig en hoe erg je sex te kort is maar als je aan je eigen leuter gaat klootviolen dan ben je klaar om een vent te pijpen en vind je het dus niet erg om een leuter in je bek te hebben. Nou succes dan maar. Wat een zieke gedachtes. Maar om terug te komen op mijn kritiekpunt. Het is toch goor. Het ruikt allemaal naar pis. En dan te bedenken dat sommige durven te beweren dat als je jezelf gaat rukken tegen over elkaar en zij zich gaat vingeren of wat dan ook het spannend is nou leuk hoor Is gewoon zielig. Vinden jullie ook niet. Je kan toch veel beter met elkaar aan kloten dan met jezelf. Tuurlijk zijn er momenten dat je alleen bent maar toch zoek er een ander alternatief op dan jezelf lopen te rukken.
Oud 09-04-2002, 07:49
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:

En dan te bedenken dat sommige durven te beweren dat als je jezelf gaat rukken tegen over elkaar en zij zich gaat vingeren of wat dan ook het spannend is nou leuk hoor Is gewoon zielig. Vinden jullie ook niet.

Blijkbaar vinden ze dat niet, lees de berichten door.

Je kan toch veel beter met elkaar aan kloten dan met jezelf.

Dit is een mening, blijkbaar geen feit en durf niet anders te beweren.

Tuurlijk zijn er momenten dat je alleen bent maar toch zoek er een ander alternatief op dan jezelf lopen te rukken. [/B]
Tevens had je het er over, dat er beweerd werd dat je homo was omdat je rukken vies vond... dit was niet wat werd gezegt, ik zeg nog maals, lees goed wat de mensen typen en hier neer zetten. Ik weet niet of je je gewoon van de domme houd, dat je gewoon dom bent, of dat je je gedachten er niet bij hebt als je de andere berichten leest, hoe dan ook, mocht je in het vervolg op een van de andere berichten reageren, lees dit bericht dan aandachtig door, anders kom je alleen maar dom over.

Sorry voor dit berichtje, dit is geen aanval, alleen een tip, aangezien de mensen je niet serieus zullen nemen als jij hun niet serieus lijkt te nemen.
Oud 09-04-2002, 12:02
Soullar
Soullar is offline
L M A O R O T G L O L !!!

hehe dis lol hij zal toch niet toegeven, hij zit zich ws weer rot te lachen achter zijn pc
Oud 09-04-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Zelfbevrediging is onzin. Het is niet meer een vervangende handeling om jezelf te bevredigen. Als je een meid hebt laat die het doen en doe het bij elkaar ga niet bij jezelf het simuleren dat is niet volgens de natuur. Ik ben voorhanger van deze stelling. Dus denk maar wat je wilt denken. Waarom trekken of vingeren. Doe het echte werk en ga niet als kinderen spelen!
In dat geval zou je dus ook niks anders met je vriendin uit mogen halen. Want het is ook niet volgens de natuur (zoals jij het zegt) dat er iemand anders aan je geslachtsdelen zit, puur voor het plezier. Volgens de natuur is seks bedoeld voor voortplanting, maar wij
mensen (slim als wij zijn) hebben daar wat varianten op gevonden
Smile
Oud 09-04-2002, 14:34
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Nooit geroken zeker aan die hand nadat je dat hebt gedaan. Ik wel een keer. Ik vond het niet echt lekker ofzo. Maar als zij dat doet en dan met der handen over mijn gezicht gaat zitten. Nou nee jak. En waar halen jullie de wetenschap vandaan om mij gay te verklaren als ik iets vies vind. Weet je wat pas vies is een gast die een andere gast zit te penetreren. Dat is pas ranzig. Maar het vies vinden dat het gewoon goor ruikt bedoel ik er dan mee. En niet echt Hygiënisch. Maar ga mij nou niet afkraken op mn tikfouten. Ik typ gewoon ranzendsnel. Soms wel een paar foutjes maar wie maakt die nou niet. Zelf op dit forum werd er een verband gelegd met iemand die zichzelf kan pijpen. En dan nog beweerd dat het hetzelfde is als rukken. Nou ik weet niet hoe zielig en hoe erg je sex te kort is maar als je aan je eigen leuter gaat klootviolen dan ben je klaar om een vent te pijpen en vind je het dus niet erg om een leuter in je bek te hebben. Nou succes dan maar. Wat een zieke gedachtes. Maar om terug te komen op mijn kritiekpunt. Het is toch goor. Het ruikt allemaal naar pis. En dan te bedenken dat sommige durven te beweren dat als je jezelf gaat rukken tegen over elkaar en zij zich gaat vingeren of wat dan ook het spannend is nou leuk hoor Is gewoon zielig. Vinden jullie ook niet. Je kan toch veel beter met elkaar aan kloten dan met jezelf. Tuurlijk zijn er momenten dat je alleen bent maar toch zoek er een ander alternatief op dan jezelf lopen te rukken.
Is ook altijd wat ik als eerste doe aan m'n handen ruiken
Oud 09-04-2002, 14:38
Verwijderd
Ow ff voor iedereen die toch wel scheef aan het schrijven is (zeer off-topic)
het is masturberen, niet mastruberen
Wad kan ik er tog slegt tegen als menzen spelvauten maken
Oud 09-04-2002, 18:42
brotherofevil
brotherofevil is offline
Jullie draaien het om ik zeg jezelf mansturberen is zielig wanneer je het bij jezelf doet niet als je het bij een ander doet. Dat geeft juist een genegen gevoel. En hallo doe flex gek jij maakt nog meer spelfouten in een woord dan ik typfouten maak in een zin. met je vauten. Vage teun. Iemand hier zei het ook al de variaties die wij erop hebben bedacht dat is dus niet de natuur. Maar onze manier van leven in de natuur
Oud 09-04-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Jullie draaien het om ik zeg jezelf mansturberen is zielig wanneer je het bij jezelf doet niet als je het bij een ander doet. Dat geeft juist een genegen gevoel. En hallo doe flex gek jij maakt nog meer spelfouten in een woord dan ik typfouten maak in een zin. met je vauten. Vage teun. Iemand hier zei het ook al de variaties die wij erop hebben bedacht dat is dus niet de natuur. Maar onze manier van leven in de natuur
Dat was dus sarcastisch van hem... maar then again, sarcastisch is misschien wel moeilijk te begrijpen voor *cough* types als jou *cough*
Oud 09-04-2002, 19:02
brotherofevil
brotherofevil is offline
Hij moet niet denken mijn mening en de objectieve zin van mijn uiting verdedigen met zijn mening als het een feit is
Oud 09-04-2002, 20:02
katrientjuh
katrientjuh is offline
wie wil rukken/vingeren,laat hem/haar rukken/vingeren,wie niet wil rukken/vingeren,laat hem/haar ook zijn goesting doen.doe gewoon wa je wil en ga nie tegen een ander zagen dat het verkeerd is wat ze doen,het is hun zaak toch,en niet van een ander?
Oud 09-04-2002, 20:13
k@tje
k@tje is offline
gebruiken jullie condooms?? zo ja: erg onnatuurlijk hoor!!

gebruikt je vriendin de pil: zo ja: ook zeer onnatuurlijk!!

Nee jij bent niet bepaald perfect!!!!
Oud 09-04-2002, 20:17
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Weet je wat pas vies is een gast die een andere gast zit te penetreren. Dat is pas ranzig.
O...dus je ontkent niet dat je al dat hebt?
Oud 09-04-2002, 20:59
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Nooit geroken zeker aan die hand nadat je dat hebt gedaan. Ik wel een keer. Ik vond het niet echt lekker ofzo. Maar als zij dat doet en dan met der handen over mijn gezicht gaat zitten. Nou nee jak.
lijkt me idd een groot probleem je hele gezicht gelijk vies, je haren misschien wel door de war... arme jongen toch

Citaat:
Mn meid komt heus wel aan der verlangen daar ben ik voor.
krijg je daar geen vieze handen van dan???

Citaat:
Het is niet vies maar laat je girl het dan doen. GA NIET ZO ZIELIG LOPEN DOEN blaat.....
wie doet hier nou zielig

-de postbode-
Oud 09-04-2002, 21:21
brotherofevil
brotherofevil is offline
Kijk ik ga nu voor het punt dat iedereen na mijn eerste stelling van dat is de natuur nou eenmaal. Dat is het dus niet alles is door ons er later bij bedacht. EN natuurlijk ben ik het wel eens met protectie. Maar ik vind het gewoon zielig dat je aan je pik gaat lopen rukken. Ga dan lekker naar je buurman ofzo. Ik vind zelf bevrediging een punt dat net lijkt of je sex te kort hebt en weinig doorzettingvermogen. Voor sex moet je toch bij je partner zijn. Je doet zoiets toch niet in je eentje. En bespaar me de verhalen over fantaseren. Is toch zo?
Oud 09-04-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Hij moet niet denken mijn mening en de objectieve zin van mijn uiting verdedigen met zijn mening als het een feit is
Nu even in het Nederlands graag, ik begrijp niet precies wat je hier wil zeggen...
Oud 09-04-2002, 21:28
katrientjuh
katrientjuh is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Kijk ik ga nu voor het punt dat iedereen na mijn eerste stelling van dat is de natuur nou eenmaal. Dat is het dus niet alles is door ons er later bij bedacht.
rukken doen ze al altijd hoor,al sinds de oertijd...en als je zit te zagen over onnatuurlijk,jou vriendin rukt en pijpt,is dat dan onnatuurlijk?dat moet je ook niet doen om 'kindjes te maken' toch?,dus zou je dat ook als onnatuurlijk kunnen bestempelen
Oud 09-04-2002, 22:00
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Kijk ik ga nu voor het punt dat iedereen na mijn eerste stelling van dat is de natuur nou eenmaal. Dat is het dus niet alles is door ons er later bij bedacht. EN natuurlijk ben ik het wel eens met protectie. Maar ik vind het gewoon zielig dat je aan je pik gaat lopen rukken. Ga dan lekker naar je buurman ofzo. Ik vind zelf bevrediging een punt dat net lijkt of je sex te kort hebt en weinig doorzettingvermogen. Voor sex moet je toch bij je partner zijn. Je doet zoiets toch niet in je eentje. En bespaar me de verhalen over fantaseren. Is toch zo?
*Sorry, ik had beloofd in je andere topic je te IGNOREN, maar je bent zo makkelijk te pesten*

Okee, nog eentje om het af te leren

Je stelling slaat nog steeds nergens op, je zegt dat rukken tegen de natuur is, zelfs als blijkt dat al dat andere ook tegen de natuur is, dit is dan dus geen stelling verdedigend punt.

Je vind rukken vies, okee, leuk voor je... maar dit is ook geen stelling verdedigend punt, dit is een mening, blijkbaar hebben de anderen een andere mening, probeer ze niet jouw mening aan te spreken, lukt je toch nooit zoals jij probeert je stellingen te verdedigen.

En je bent er blijkbaar trots op een player te zijn (weet niet meer of dit uit dit of het andere topic komt) maar weet wel dat dit eigenlijk ook in mijn ogen als een negatief iets naar voren komt, je bent klaarblijkelijk een vrouwenhater in het hart, denkende dat de vrouw er maar voor een ding is, jou te behagen. Dus... geef je adres maar eens een keertje, denk dat er aardig wat vrouwen zullen zijn die bij je langs willen komen... om een steen door de ramen te gooien ofzo.

Ow, enne, de een krijgt nu eenmaal eerder een partner dan de ander, daar valt niet onderuit te komen. Voor de een is het nu eenmaal moeilijker dan voor de ander, net zoals denken voor de een moeilijker is dan de ander (*stille hint*)

Vraagje, zoals jij reageert op de antwoorden van anderen, lijk je wel gebrainwashed te zijn, je komt de hele tijd met dezelfde verdedigende punten opzetten, terwijl een paar van die punten al onderuit zijn gehaald. (nu dus daadwerkelijk allemaal )
Ik zou zeggen, probeer eens bij een psych uit te vinden, of je die brainwash ook ongedaan kunt maken... zomaar een tip hoor.

De mazzel
Oud 09-04-2002, 22:18
brotherofevil
brotherofevil is offline
Jezus jij bent erg man niet normaal. Het gaat erom dat alles wat erbij verzonnen niet is zoals het in de natuur was. Maar erbij is verzonnen. Ik ben hier niet tegen dit is allemaal later erbij gekomen. Ik kwam met het punt jezelf bevredigen doorjezelf waar geen of wel je partner bij is heeft een negatief effect op jezelf. Elkaar opwinden door het bij elkaar te doen heeft een positiever effect. Dat is wat ik wilde zeggen. En niet alles erbij halen om het toch duidelijk te maken. Maar goed. Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik ben gek op ze. Ik ben net zo sluw als een vos. Ik verpulver de gedachtestroom van meiden door sluw te zijn zo zijn ze makkelijk prooi en heb je zo weer een meid. Zo simpel is dat. Maar dit komt denk ik ook allemaal door jezelf te bewijzen tegenover een ander. Tenzij je de juiste hebt gevonden zolang dit nog niet is gebeurt zal ik altijd door blijven gaan.
Oud 10-04-2002, 07:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Jezus jij bent erg man niet normaal. Het gaat erom dat alles wat erbij verzonnen niet is zoals het in de natuur was. Maar erbij is verzonnen. Ik ben hier niet tegen dit is allemaal later erbij gekomen. Ik kwam met het punt jezelf bevredigen doorjezelf waar geen of wel je partner bij is heeft een negatief effect op jezelf. Elkaar opwinden door het bij elkaar te doen heeft een positiever effect. Dat is wat ik wilde zeggen. En niet alles erbij halen om het toch duidelijk te maken. Maar goed. Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik ben gek op ze. Ik ben net zo sluw als een vos. Ik verpulver de gedachtestroom van meiden door sluw te zijn zo zijn ze makkelijk prooi en heb je zo weer een meid. Zo simpel is dat. Maar dit komt denk ik ook allemaal door jezelf te bewijzen tegenover een ander. Tenzij je de juiste hebt gevonden zolang dit nog niet is gebeurt zal ik altijd door blijven gaan.
Dus jij moet je persee bewijzen tegenover anderen, dit dan waarschijnlijk om je ego te strelen, omdat je misschien weet dat je eigenlijk een klootzak bent en een nietsnut. Maar omdat andere debiele jongens roepen dat je het goed voor elkaar zou hebben met die meiden, denk je hier tenminste minder over na...

Ik ben inderdaad erg... en jij bent inderdaad zielig...
Oud 10-04-2002, 08:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Ik ben net zo sluw als een vos. Ik verpulver de gedachtestroom van meiden door sluw te zijn zo zijn ze makkelijk prooi en heb je zo weer een meid.
Ik wil niet weten wat voor meiden op jou vallen. Ik weet alleen wel dat ze absoluut niet in mijn targetcategorie vallen, dus doe lekker je best.

*walgelijk ventje*
Oud 10-04-2002, 09:02
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
*sluwheid*
Man, ga jezelf eens goed rukken, heb je misschien minder drang om jezelf te bewijzen

Negatief effect op jezelf .. heb jij geen eigen persoonlijkheid? Is het *zo* belangrijk wat anderen van jou vinden dat je jezelf per se bewijzen moet?
Oud 10-04-2002, 11:06
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik ben gek op ze. Ik ben net zo sluw als een vos. Ik verpulver de gedachtestroom van meiden door sluw te zijn zo zijn ze makkelijk prooi en heb je zo weer een meid. Zo simpel is dat. :

diep triest figuur (nederige excuses aan fb'er tjes)
Oud 10-04-2002, 13:00
de postbode
de postbode is offline
[oftopic]

beste brotherofevil
waar ik nou naar benieuwd ben is hoe je in helemsnaam al deze geweldige onzin hier bij elkaar kan praten. je posts zijn niet bepaald van het type 'overtuigend' en (na het lezen van enkele aderen van je topics) denk ik dat jou leven ook niet zoveel voorstelt. topics:
'het ik ben geweldig topic'
het 'ik wilde even mededelen dat ik zojuist voor het eerst gepepen ben topic'
maarja, stel dat jij zo geweldig hebt en dat weet jij natuurlijk waarom zou je dan jou toch zo kostbare tijd gaan verdoen op een forum als dit terwijl je ook naar je vriendin kan gaan en je kan laten 'verwennen'
weet je wat ik denk ik denk dat jij maar een beetje een hele grote loser bent. alleen wil je dat zelf nog niet zo heel erg weten. ik zou wel eens een foto van je vriendin willen zien... heb je die niet zo'n player als jij maakt toch wel een foto van je vriendin...
nee, woorden voor jou zijn niet te vinden het geen wat misschien het dichste bij komt is LOSER

[/oftopic]

zo dat lucht op
nu weer even ontopic..
rukken is totaal niet tegen de natuur, dieren doen het ook (sal maar geen plaatjes posten) maar ze doen het. en verder, als jij dat nou zo vies vindt, je zelf dus vies vindt.. doe het dan niet! van ons hoef je het niet.
en... hoe weet je dat het zo vies is??? dan moet je toch wel eens gedaan hebben.. maar hoe kan dat dan? dat is niet natuurlijk, moest je je zelf dan aftrekken of zow?
en... nou, zo kunnen we dus nog wel even doorgaan.
je verhaaltjes slaan dus totaal neregns op (zoasl door idereen hier op het forum al is opgemerkt.)
ik ben benieuwd of we nog een foto van je vriendin te zien krijgen en anders... naja, nog een keer LOSER

-de postbode-

edit, typo
Oud 10-04-2002, 16:56
katrientjuh
katrientjuh is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:

Maar om terug te komen op mijn kritiekpunt. Het is toch goor. Het ruikt allemaal naar pis.
dat vertelt veel over die van jou hoor,niet over die van de anderen,HAHA,de jouwe stinkt
Topic gesloten

Regels voor berichten