Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet iedereen praat makkelijk met mensen over iets en leg mij het verschil uit tussen in een dagboek schrijven, tegen je huisdier lullen, in jezelf murmelen òf tegen bomen praten?? als hij dat zelf wil, NOU EN |
![]() |
||
Citaat:
Er is geen verschil tussen die dingen omdat geen van allen jou begrijpt, snapt en verstaat dus wat heeft het voor nut om tegen bomen te kletsen?!? Als je vrienden hebt die je echt begrijpen dan haalt dat veel meer uit. En er stond duidelijk: 'No offence' Dus wat zeur jij nou met je: 'zo reageren is triest'
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Beuken luisteren het beste, ook al wil ik niet generaliseren, want een treurwilg wil ook wel eens een goede gesprekspartnet zijn. Maar eiken moet je echt niet vertrouwen hoor, voor je het weet weet het hele bos het!
FF serieus, de enige keer dat ik tegen bomen stond te lullen was toen ik paddo's op had. Maar af en toe lul ik wel eens een beetje tegen mn paard, want ja als je daar alleen staat op te zadelen en je bent je mp3-speler vergeten, moet je toch wat!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |