![]() |
||
Citaat:
Maar ik voelde me er zelf ook helemaal niet lekker bij, dus toen heb ik het hem verteld. Hij was wel een beetje teleurgesteld, maar we hebben de schade wel in kunnen halen samen... Faken is ten eerste niet leuk voor jou, want je houdt er een schuldgevoel aan over (en wél komen is natuurlijk beter ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had niet het idee dat faken lekker is namelijk ![]() Citaat:
Kweenie, aan de ene kant lijkt het me niet fijn om te horen van mijn vriend dat ie aan een ander denkt als ie met mij ligt te vrijen.. Maar aan de andere kant, ik denk niet dat je dat kunt voorkomen? ![]() Zolang ie geen gevoelens voor die ander heeft, en er niets irl mee gaat uitspoken enzo... Maar ik wil liever niet eens weten wat er in dat koppie van hem omgaat als ie seks met mij heeft ![]() En btw... Zijn verstand staat toch altijd op nul haha! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoiets is vooral in het beign heel spannend en nieuw, dus klaarkomen gaat echt niet vanzelf dan.. Ik zelf heb nooit iets gefaked. |
![]() |
|
![]() |
Eeeeeeh, ik fake wel eens. Ik ben nog nooit klaargekomen, echt k*t!! Ik heb twee keer gefaked omdat mijn vriend altijd alles op alles wil zetten om me klaar te laten komen. En als het niet lukt gaat ie denken dat het aan hem ligt enz. Ik weet het, geen goed excus,
![]()
|
![]() |
Ik heb nog nooit gefaket, ben ik ook niet van plan.
Ik geef hem juist aanwijzingen anders komt ie er toch nooit achter wat ik lekkerder of juist niet vind? Faken lijkt mij geen nut hebben. maja oke als je het bij een one night stand doen vinnik het anders maar in een vaste relatie zou ik het niet doen.
|
![]() |
Als ik één keer zou merken dat ze faket, dan kunnen we daarover praten,
als ik dan een tweede keer zou merken dat ze faket, is de relatie voorbij vanwege een duidelijk gesprek aan communicatieve vaardigheden. Maar faken is toch verder alleen voor vrouwen van mannen die denken dat de clitoris een andere naam voor een wiskundeknobbel is? |
![]() |
|
jij snapt er duidelijk niks van http://www.smilies.nl/bawling.gif[/img][/IMG] soms fake meisjes om hun vriend te helpen tis niet goed maar toch.
||
Citaat:
Wat een onzin dit zeg.. je gaat iemand toch niet dumpen omdat ze een orgasme faked? Ze doet het waarschijnlijk niet met verkeerde bedoelingen. Beetje bekrompen.. En het ligt heus niet altijd aan de vaardigheden van de man als een vrouw niet komt.. dus dat wiskunde knobbel gezeur is wel helemaal zielig..niet iedereen is gewoon meteen mega ervaren hoor
|
![]() |
mjah ik heb weleens gefaked ja...tsja als je geen zin meer hebt of het wil niet lukken en hij wilt het graag en blijft maar doorgaan word het op een tijdje wel frustrerend en heb ik weleens gefaked tsja
|
Moeilijk voor te stellen voor een man, maar sommige komen gewoon niet (nooit!) (of heel moeilijk) klaar.
Wat je ook doet en probeert, totdat d'r clit pijn doet en d'r vagina schraal is, en ze moe is en het pijn begint te doen. Kan je wel op je pikkie getrapt zijn dat ze dan uiteindelijk maar net doet alsof - een gebrek aan communicatie komt van twee kanten. Blijkbaar voelt ze zich niet zo vertrouwd met je dat ze gewoon zegt "stop nou maar en geef me een lekkere massage ofzo". Faken is inderdaad in de meeste gevallen niet goed, maar ik vind dat een aantal posters er wel heel extreem over doen. (en er zijn echte redenen voor faken - bijvoorbeeld om jezelf 'over het randje' te helpen.)
||
![]() |
Citaat:
begaaf kun je wel zijn... ![]() Ik zeg ook, als ze het nog een keer doet nadat we erover gepraat hebben, ik heb er een hekel aan als mensen niet luisteren naar eerlijk goed bedoelde raad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
trouwens ik ben ervan overtuigd dat meisjes dat ook kunnen niet dat ik iemand ken hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit gefaked! Ben dan bij 1 vriendje ook gwoon nooit klaargekomen.. als een jongen de tijd neemt gebeurt dat wel en faken benk gewoon tegen.. Ik kan ook niet liegen en faken dus ook niet.. Als een jongen aan een ander denkt en ik weet het niet vinnik het geen probleem, dr schiet bij mij ook wel eens wat door mn hoofd.. maar volgens mij is dat bij iedereen zo!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Faken is afgeleid van het Engelse to fake wat zoiets als "doen alsof" betekent. Faken betekent hier doen alsof je klaarkomt tijdens de seks, terwijl dat helemaal niet zo is. Overigens gaat het hier om een topic dat al 6 jaar oud is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Rosalie Verbrug: Ik veronderstel dat je opmerking betrekking heeft op mijn opmerking dat het om een topic uit 2002 gaat. Dat betekent niets meer of minder dat we hier te maken hebben met een up van 6 jaar. Dat heeft dus niets met wetenschappelijk inzicht te maken, maar alleen met het uppen van een topic dat al behoorlijk oud is.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wel eens een orgasme gefaket? Signy | 81 | 15-08-2008 18:51 | |
Seksualiteit |
Faken... Evian | 53 | 07-07-2006 09:38 | |
Psychologie |