Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okéeeeej... |
![]() |
|
mmm...mensen in een hokje plaatsen leuk!!
![]() Het is idd waar dat jongeren eerder naar het uiterlijk kijken. ***En nee ik duik niet gelijk met iedereen in bed ![]() Maar iig. Ik vind toch dat mensen teveel naar het uiterlijk kijken. Als ze iemand heel aardig vinden ofzo en ze zien dan hoe hij of zij eruit ziet dan knappen ze meteen af. Niemand is perfect. Je hebt mooie mensen en je hebt mooie mensen...
||
![]() |
Citaat:
Any way... liliputters, heb er nog nooit echt over nagedacht, maar denk dat het wel zou kunnen... ik sluit het niet uit. Ps... nare man... denk dat ze niet meteen met jou naar bed gaat, omdat je ego in de weg lijkt te liggen...
|
Verwijderd
|
ik zou niet verliefd kunnen worden op een liliputter..
ik vind lengte zeker belangrijk.. een vriend van mij is een paar centimeter langer en dat vind ik al lastig.. je kan niet op hakken lopen omdat je anders nog langer bent, en ik voel me, raar genoeg, minder beschermt,etc, maar dat is mijn mening.. iedereen heeft daar iets anders over te zeggen, maar ik voel me dan meteen zo ouder enzo.. weet ook niet waardoor het komt. ik heb dan het gevoel alsof ik voor diegene moet gaan zorgen etc.. Loontjuh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn massa's mensen die denken dat jíj maf bent omdat je totaal niet naar uiterlijk kijkt, en ik kan ze geen ongelijk geven... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou niet voor iemand kiezen omdat hij juist zo klein is. Ik ben zelf klein en zou me ongemakkelijk voelen met iemand die (nog veel) kleiner is dan ik.
Natuurlijk kijk ik (zoals zovelen) ook naar het uiterlijk. Ik ben helemaal niet zo moeilijk ik heb weinig eisen op dat gebied maar hij moet voor mij aantrekkelijk zijn. Alles is mogelijk, ik ben tot nu toe nergens een 'liliputter' tegen gekomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Teveel CSI gekeken?
![]() Ik zou niet weten wat ik op dat moment zou doen, ik wijs het niet bij voorbaat af, maar ik zeg ook niet dat ik het zonder meer zou doen. Bovendien heb ik een hele lieve vriend, dus is het op dit moment ook niet echt van toepassing, want ik zou nu met niemand anders een relatie nemen. ![]() |
![]() |
|
Ik ben het iig met Nare Man eens dat je niet "boos" moet worden als mensen ook naar het uiterlijk kijken.
Met alle respect dat jij dat niet doet, maar heb dan ook respect voor de mensen die in jouw woorden "mensen in hokjes stoppen". Mijn woorden klinken nogal hard, ik bedoel het niet kwaad ofzo, maar je moet ieders mening respecteren, dus ook de meningen waar jij het absoluut niet mee eens bent... tenminste, als die mening met goede argumenten onderbouwd is...
||
![]() |
Citaat:
maja ik zou echt nie weten of ik daar verliefd op zou kunnen worden,...ik schat de kans nie zo hoog in,....omdat ik het gewoon veel fijner vind als een jongen wat langer is(kheb nognooit een vriend gehad maja over het alle jongens die ik dan wel leuk vond waren allemaal of ongeveer even groot of iets groter),... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik voel mijzelf niet lichamelijk aangetroken tot liliputters, dus het lijkt me sterk dat ik er een relatie mee krijg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Of ik zelf met zo iemand zou willen, ik denk het niet. Het moet je gewoon overkomen denk ik, dat je ineens verliefd word op een lilliputter.
Vroeger zat ik met een lilliputter in de klas, ik zie haar soms nog lopen, met haar vriend, van 1.85 ofzo, en een keer hoorde ik haar in de drogisterij vragen om condooms. Die jongen had ook nooit kunnen denken dat hij op zo'n meisje verliefd zou raken. Die lilliputter dan die dutchtone reclames, en van die foo fighters reclame van 3fm (dansend op de bank) is ook getrouwd met een vrouw, die dus gewoon lang is. Die vrouw is ook nog eens heel erg knap. Zoiets verwachtten ze allebei denk ik niet, dat ze ooit met zo'n iemand zouden trouwen, die zo anders is. Hun trouwfoto's zijn trouwens wel grappig, hij op een trapje om haar te zoenen. |
![]() |
|
als ik me aangetrokken zou voelen misschien, tenzij hij zelf moeite zou hebben met het feit dat hij liliputter is en zoiets heeft van: jij verdient een langer iemand, dan zou het niet werken...
|
Ik zou het niet kunnen....
Ik ben zelf 178.... dat is toch wel behoorlijk lang... en ik ben wel gesteld op een grote kerel naast me... ik vind het al erg als me vriendje net 5 cm korter is.. laat staan dat ik een liliputter tot me heupen krijg ![]() Ik heb geen problemen met ze.. maar een relatie... tja.. liefde maakt bling.. maar toch weer neit zo blind voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ik verliefd zou worden, dan zou ik wel een relatie met diegene aangaan... Maar de kans dat ik verliefd zou worden, is zeker kleiner dan de kans dat ik verliefd zou worden op iemand zonder achondroplasie (de botgroeistoornis die er voor zorgt dat je zo klein blijft).
Hebben jullie Gullivers reizen gelezen? Liliputters zijn die tien cm lange mensjes die er in voor komen. Die bestaan in het echt niet. Mensen met achondroplasie dus, of eventueel achondroplasten. Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 11:59. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ontmaagde meiden Verwijderd | 66 | 19-07-2013 08:38 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij een relatie beginnen met een gehandicapt iemand? Zwavelstokje | 143 | 08-06-2005 16:35 |