Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik walg gewoon echt echt van die reclame
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees maar: Je ziet Roberto Carlos met een grote glimlach vragen of dat jochie een lolly wil. Maar dat jochie is heel slim. Die heeft allang door dat Carlos gewoon een pedofile kinderlokker is die hem probeert te lokken met een lolly. Dan gaan ze samen naar de moeder van het jochie en die ziet dat het goed voor de hersens is. Natuurlijk vindt ze dat goed, want dan weet dat k*tkind de volgende keer dat hij niet met zo´n kinderlokker meemoet ![]() |
![]() |
|
"Nee dat mag niet van mijn moeder.
Kom, we gaan naar haar toe!" Degene die dit bedacht heeft moeten ze aan z'n bureaustoel vastbinden en een diep ravijn inrijden. Verschrikkelijk zeg ![]()
|
Ik vind hem geweldig bedacht...
Wil jij ook een chupa chups? Nee, mag niet van me moeder... Kom we gaan naar haar toe. Hallo mevlouw, chupa chups is meer dan alleen maar lollie. Het levert glucose. Belangrijke basis voor je hoofd. Dus koppie koppie. Ook met die bal...Dan denk je. Roberto Carlos geeft een handtekening, en dan krijg je zo'n blij geel hoofd....Echt humor!
|
Verwijderd
|
heeeeeeeeelllllllp ik ken hem uit mijn hoofd kijk maar het is zo erg bedankt maikel!(klasgenoot die je de hele dag er aan herinnert) wil jij ook een chupa chups?
nee dat mag niet van mijn moeder. kom dan gaan we naar haar toe ?bla bla bla bla bla en dan koppie kopppie ach heeeeeeelp me ik ben zo ergggggg!!!!!!!!1 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|