Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik blijf erbij, ik zie niet in wat er irritant is aan een gegen nazi-patch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
hah ik vind de hitler-wannabe in de stad wel achterlijk. Loopt hij stijf als een hark alsof hij een houten poot heeft, door de stad te paraderen, met hitler-haar en hitlersnorretje, lange legerjas en hoge bottines, en Derde Rijks-opschriften op z'n zijzak.
Het kan natuurlijk ook een parodie zijn dat weet je nooit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En niet met een kruis erdoorheen. Trouwens, mijn vrindinneke heeft een anti Limp Bizkit patch. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Die liep hier ongeveer 2 jaar geleden veel rond, heb hem al lang niet meer gezien, misschien is hij opgepakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik begrijp uberhaubt niet waarom mensen dit dragen, ok je bent tegen nazi's maar zet dan alleen de tekst er neer, ondertussen loop je met een logo (symbool) waar je zo op tegen bent.
Ik kan het eerlijk gezegd niet bevatten.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed. Ik snap niet echt helemaal wat je hiermee wilt zeggen. Gegen-Nazi's buttons zijn alto? En is dat slecht? Of juist weer niet? En wat heeft de Large met dit gebeuren te maken? En dan in een slechte of een goede context? Je bent een alto als je een gegen nazi button uit de Large hebt. Of zoiets? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook ik heb na mijn berichtje de draad pas doorgelezen, pardon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maja |
![]() |
|
![]() |
ik vind et een beetje goedkoop lijken...
Zo'n groen jasje met patches er op.. Maar goed, als jij et koel vind moet je et vooral drage, ik zal er niks van zeggen.. Die anti-nazi patch is misschien een beetje confronterend, maar volgens mij houden mensen met legerjasjes daar wel van ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vind het wel okey: had er 1 op mn tas, is er af, komt wel weer een nieuwe op... Ik kijk niet vreemd vind het juist wel cool: ff laten zien dat lang niet alle punkers, metalheads, wat dan ook, nazi's zijn (tja vooroordelen he: volgens mij zijn er meer niet nazi's dan nazi's in die groepen maar oke, mensen willen deze stijlen graag associeren met nazi's) ik had laats een minimaal kleine buton op mn jas: werd ik zowat voor in elkaar gemept door een groepje van die feaknazis
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
i kidnapped mr. peabody and his "way back machine"
when we got there i sold him to a chinese restaurant i punched every girl i saw in the face on the way to the booth to vote for hitler [chorus:] i went back in time and voted for hitler[x 4] repeat first verse [chorus] i just voted for adolf hitler[x 4] Anal Cunt: i went back in time and voted for hitler |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|