Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 14:21
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Dankzij die 'fijne' PIL ben ik aangekomen, en alsof dat nog niet erg genoeg was zit heel mijn kont nu onder de striae!!!

Ik had gelezen dat er wel een soort creme voor is. Ik wil er vanaf ik vind het echt oerlelijk! Kan iemand mij namen geven van die cremes???

En nog een vraagjes, jongens wat vinden jullie van meisjes met striae, als je t bij je vriendin ziet, of bij een leuk meisje op het strand, knap je dan af? of heb je zoiets van mm minder?

xxx ShaZZ
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:30
Ieke
Ieke is offline
het enigste wat ik ken is het gewoon vet houden. Regelmatig bodylotion smeren voorkomt striae.
Helaas als je ze al hebt gaan ze niet meer weg, ze worden alleen maar lichter met de tijd. Heel vervelend
Ven een zalfje weet ik niets, maar reken er niet op dat het volledig weg gaat.
Oud 08-04-2003, 14:38
Verwijderd
ik heb veel striae en ik heb daar ook creme voor gehad, maar bij mij werkte t dus niet echt..
ik zat er echt heel erg mee en soms nu ook, maar ik heb t leren accepteren.. het hoort gewoon nu eenmaal bij mij.. boeie.. (al vond ik dat accepteren een tijd terug heel erg moeilijk).
mijn vriend is dun en ja, ook hij heeft striae..
ik denk niet dat jongens er op afknappen..
veel meisjes waar je het ook niet van verwacht,omdat ze zo'n mooi lichaam hebben hebben het ook..
dus, je bent echt niet de enige..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 14:44
Miss Helena
Miss Helena is offline
Er is n nieuwe creme van loreal dat ie is meen ik. Heb m zondag gehaald, weet nog niet of ie helpt, maar ach, had n tegoedbon, dus k d8: laat k m es proberen. Komt ook vaak op de tv-reclame
Oud 08-04-2003, 14:48
poesiefox
poesiefox is offline
Striae zijn onderhuidse scheurtjes in je bindweefsel, omdat dat niet elastisch genoeg is om mee te rekken met je groei. Ik had op mijn twaalfde al striae-tjes, en ik was een aangeklede spijker!Te snel gegroeid.

Zalfjes of cremetjes helpen niet. Je krijgt er wel een lekker zacht velletje van, maar omdat een creme niet kan doordringen IN de huid komen de werkzame bestanddelen toch niet bij je bindweefsel.

Dan kun je je goeie geld beter aan iets anders uitgeven!
Oud 08-04-2003, 14:56
Cerberus
Cerberus is offline
Dan zal ik als jongen ook maar even reageren.
Mijn vriendin kreeg, net als jij, striae toen ze de pil begon te slikken. Om eerlijk te zijn maakt het mij helemaal niets uit. Ze is heel mooi, en een beetje striae veranderd daar niets aan.
klaar.
Ik kan me best voorstellen dat jij daar niet zo blij mee bent, maar je zal er mee moeten leren leven. Voor zover ik weet zijn er geen middeltjes voor.
Oud 08-04-2003, 15:30
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Heb gister stiae-creme van dokter vd hoog gehaald. Kun je kopen bij de tuinen. Geen idee of t helpt, zal wel niet maar we proberen t maar.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:36
Quiana
Quiana is offline
Elke dag insmeren met babyolie kan ze
wel lichter maken..
Oud 08-04-2003, 18:49
hopefully
hopefully is offline
ja door die cremepjes kunne ze misschien lichter worden, maar verdwijnen doen ze nooit meer, en idd met de jaren worden zo ook lichter... ik heb het ook heel erg, vooral aan de zijkanten van mn bovenbenen.. en int begin vond ik het ook heel erg.. nu nog wel een beetje, maar weet dat ik er nu toch niets meer aan kan doen.. dus heeft niet zoveel zin...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:05
SHAZZ
SHAZZ is offline
Vind het echt kut dat er niet echt iets tegen is.. Ik hoop dat ze snel lichter worden want ik heb ze pas, en ze zijn echt superdonker, en vallen ram goed op. Volgens mij schaam ik me dood als ik dalijk op t strand lig, want t is toch goed zichtbaar.. Alsof t al niet erg genoeg is dat ik 6 kilo (!!!) ben aangekomen krijg je dit ook nog es erbij..En daar bij komt dan ook nog dat de pil bij mij niet werk en ik in het begin 4 weken achter elkaar ongesteld was! Heb nu een andere, tis maar de vraag of deze het wel goed doet. Eerst had ik amper last van mijn ongesteldheid, maar omdat ik dit jaar alleen op vakantie ga moest het van mijn ouders. Nou ik dank ze uit de grond van mijn hart!!!!

Maarja
Ik ga gewoon proberen met die cremes, baby-olie en whatever, mijn moeder betaald toch!

zijn er nog meer jongens die willen reageren over wat ze ervan vinden?

xxx ShaZZ
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:26
ekki
ekki is offline
Helpt uierzalf niet?
Oud 09-04-2003, 08:24
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 08-04-2003 @ 20:05:
Eerst had ik amper last van mijn ongesteldheid, maar omdat ik dit jaar alleen op vakantie ga moest het van mijn ouders. Nou ik dank ze uit de grond van mijn hart!!!!
goh, ik wou dat mijn moeder zei van: meid, ik denk dat je eens aan de pil moet beginnen...
via allemaal mogelijke wegen probeer ik t en ik heb t bijna voor elkaar... daar komt nog bij dat ik voornamelijk aan de pil wil omdat ik altijd zo'n buikpijn heb, maar nee, zegt mn moeder.. ik wil dat niet. al die hormonen in je lichaam..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 09:37
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2003 @ 09:24:
goh, ik wou dat mijn moeder zei van: meid, ik denk dat je eens aan de pil moet beginnen...
via allemaal mogelijke wegen probeer ik t en ik heb t bijna voor elkaar... daar komt nog bij dat ik voornamelijk aan de pil wil omdat ik altijd zo'n buikpijn heb, maar nee, zegt mn moeder.. ik wil dat niet. al die hormonen in je lichaam..

dus SHAZZ je hoort het,.....dus ben maar blij hoor
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2003 @ 09:24:

Vanaf je zestiende ben je voor wat medische aangelegenheden betreft geheel zelfstandig tot beslissingen die jouw lichaam aangaan bevoegd.

Als jij morgen naar de dokter gaat, krijg jij die pil, zelfs al staat je moeder ernaast die nee zegt. Die bevoegdheid heeft ze nu niet meer.

Als je geen ruzie wilt, dan doe je het gewoon stiekem. Kans bestaat wel dat je het dan zelf contant moet betalen, dan verschijnt het niet op het verzekeringsoverzicht van de verzekeraar.

Maar condooms zijn duurder.
Oud 09-04-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 09-04-2003 @ 14:21:
Vanaf je zestiende ben je voor wat medische aangelegenheden betreft geheel zelfstandig tot beslissingen die jouw lichaam aangaan bevoegd.

Als jij morgen naar de dokter gaat, krijg jij die pil, zelfs al staat je moeder ernaast die nee zegt. Die bevoegdheid heeft ze nu niet meer.

Als je geen ruzie wilt, dan doe je het gewoon stiekem. Kans bestaat wel dat je het dan zelf contant moet betalen, dan verschijnt het niet op het verzekeringsoverzicht van de verzekeraar.

Maar condooms zijn duurder.
naja, stiekem doe ik niet.. kan ik ook niet denk ik.. mn moeder komt daar wel achter..
het gaat ook meer om de buikpijn die ik niet meer wil hebben.. ik naar mijn idee al alles geprobeerd, maar t werkt niet. die dokter zei dat aleve heel goed hielp, maar niet dus..
en het is ook nog eens handig voor anticonceptie (maar dat hoeft mn moeder niet te weten )

en condooms.. die laat mijn vriend zn moeder halen (jaja.. ik vond t ook raar)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten