Advertentie | |
|
![]() |
|
yeah
![]() mja dus... aflevering gister, met Leo dus weer terug, was wel liefff hihi Piper en Leo zijn kjoet samen! verder gebeurde er niet echt wat toch? hm vanavond kan ik t niet meteen zien, mja ik neem t oppp ![]() nog iemand leuke charmed nieuwtjes? ![]()
|
Verwijderd
|
*moest stiekum vandaag wel een beetje huilen*
![]() Ik begon Andy eindelijk cool te vinden (nou ja, eigenlijk al langer, maar goed), en nu issie weg... ![]() Wanneer komt Leo eik weer terug dan? En wanneer komt die Darryl Morris te weten dat ze heksen zijn? *heeft geen zin om op te zoeken* |
![]() |
|
hm ik vond die final episode van seizoen 1 eigenlijk helemaal niet zo geweldig
![]() ![]() en Leo moet terug...duurt idd nog wel ff ik weet ook niet precies wanneer die Daryll dat te weten komt, ik geloof in s2 ? vast wel...
||
Citaat:
![]()
|
Tis cool, vanaf vorige week onegveer heb ik ze allemaal al een keer gezien.
Ik dacht trouwens dat Prue pas veel later astrale projectie kon doen ![]() Ik vind t trouwens wel stom dat die Jenny zo snel weg is. Niet dat ik t erg vind, maar tis wel n slechte verhaallijn. Er wordt één zinnetje over gerept, en dat wast. Beetje vaag.
||
Citaat:
![]() in mijn gedachten kon ze dat ook pas veel later ja, maar ik kan me ook niet echt meer herinneren dat ze dat in seizoen 3 veel doet...of toch wel? naja ik weet t niet meer ![]() kheb tot nu toe alles al opgenomen ![]() ![]() ja dat van die jenny is wel vreemd ja ![]() aflevering van gister met Cupid, die vonk wel mooi...en kheb ontdekt dat Phoebe eigenlijk altijd een beetje t buitenbeentje is, best zielig... en ik wil ook "all hell breaks loose" zien, want *slaat zichzelf nogmaals voor dr kop* die heb k dus gemist, en dus nog nooit gezien, dus ik denk dat ik echt hard ga huilen als ik m voor de eerste keer zie en vooral die paar afleveringen erna dat de begrafenis is...echt stom ik heb dus alleen de laatste aflevering van s3 niet gezien, waarin prue dus dood gaat, maar afl 1 van s4 heb k wel gezien, hoe kan ik zo stom zijn geweest?? ![]() ok genoeg geluld ![]()
|
De enige reden waarom ik charmed kijk is omdat Alyssa Milano erin meespeelr... Mijn kamermuren zijn dan ook op dit moment behangen met posters waarvan minimaal de helft van Alyssa Milano...(De andere helft bestaat overigens uit Jennifer Lopez en JLH en nog een paar van die vrouwtjes). Ben Blij dat Shannon Doherty deruit is want dat vond ik de minste, Die Rose mag er ook wel wezen... Ben trouwens een trouwe kijker en heb (op 1 na) iedere aflevering gezien....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wow, alles opgenomen? Hoeveel videobanden heb je wel niet ![]() Argh, zonde dat "All hell breaks loose" niet gezien hebt! Ik hoop voor je (en voor mezelf ![]()
|
VETTE spoiler voor einde van seizoen 5
* * * * ** ** * * * * * * * * * * Deze 2 uur durende aflvering zal heten "oh my godess" Wat de ronde doet maar deze spoiler is nog NIET geconfimeerd is dat Wyatt (zoon van piper en leo) komt als oudere jong uit de toekomst naar het heden en blijft daar en de baby gaat gewoon weg....jaja raar ![]() deze zin is komt uit het script lekker vaag ![]() From the future he will journey alone to save his people from eternal darkness. Three sisters he will seek to assist in his quest, and "The One", who must make a choice which defies rule and reason but will save them all. Are you ready for the end? "Are you ready for the end" => die zin heeft vele mensen bang gemaakt omdat het precies lijkt alsof charmed gedaan is maar Seizoen 6 is al bevestigd ![]()
||
Citaat:
ja tot nu toe dus vanaf de herhaling, kheb nu 6 videobanden, was eigenlijk alleen maar van plan om seizoen 1 op te nemen, mja kben toch maar door gegaan ![]() ![]() ![]() naja ik neem aan dat ze gewoon alles gaan herhalen hoor, anders ga ik ze slaan ![]() argh ik haat weekend...geen charmed ![]()
||
Citaat:
![]() argh die aflevering van gister 'awakened' die was echt zielig, kmoest stiekem huilen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() oow die van vandaag vond k eigenlijk wat minder, maar hij was wel leuk, ik vond dat ze m heel goed hadden aangekleed zegmaar, die kleding en echt ook van die jaren '20 muziek en die auto's enzo ![]() Evil Phoebe was trouwens wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() die aflevering gisteren, dat Bane weer terug was, die was ook erg ![]() ![]() ![]() en ik vind t inderdaad steeds jammerder te vinden dat Shannen er strax uitgaat ![]()
|
Ik vind paige niet leuk. Ik ben echt voor shannen en holy marie. In het echt zijn ze ook goede vriendinnen en ik vind ze ook echt bij elkaar horen in de series. Ik vind het ook raar dat je shannen niet echt dood (weg) ziet gaan uit de serie. De ene aflevering eindigt het dat ze door het raam valt en daarna is de begrafenis opeens geweest en is ze alweer weg.
||
Citaat:
muuh ik wil niet dat Prue doodgaat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
oow soory dan heb ik nix gezegd!
![]() maar das wel gek, want dan krijg je dus om half 7 ofso de herhalingen en dan 1 x in de week ook nog eens de nieuwe ![]() ![]()
||
Citaat:
en ik kan echt niet wachten op de nieuwe charmed eps ![]()
|
Verwijderd
|
Dit was iig de laatste aflevering van vorig seizoen:
Phoebe (Alyssa Milano), Paige (Rose McGowan) and Piper (Holly Marie Combs) are visited by the Angel of Destiny (guest star Dakin Matthews), who offers The Charmed Ones the chance to chart a new destiny as a reward for vanquishing The Source of All Evil. The sisters can remain Charmed or choose to relinquish their magic and live normal, demon-free lives. Brian Krause and Dorian Gregory also star. Brad Kern directed the episode also written by Brad Kern. (Witch way now?) Mja, 't is meer een soort teaser dan dat het echt zegt wat er gebeurde... Maar ik denk dat het vanavond wel weer duidelijk wordt ![]() |
![]() |
|
yeah ik heb echt zin in vanavond!! nieuwe Charmed en Buffy afleveringen! wat wil je nog meer??
![]() maar de laatste aflevering van seizoen 4 was idd Witch Way Now? en toen kregen Phoebe, Piper en Paige dus de kans om te kiezen voor een normaal leven of voor gewoon nog het heksen leven, in 1e instantie willen ze dan weer een normaal leven maar uiteindelijk kiezen ze toch weer voor het heksenleven. Phoebe is idd helemaal Cole af en ze zet de scheiding ook echt door geloof ik, naja en natuurlijk t allerleukste, helemaal aan t einde van de aflevering kwam Piper erachter dat ze zwanger is!! (naja Phoebe en Paige moeten dr ff helpen met wat hints, maar na ff denken snpat ze het ![]() wiehh ik ben echt benieuwd! mja ik kan pas morgen kijken, dus ik moet niet vergeten op te nemen hehe ![]() alleen wel jammer dat ze niet mer charmed wachten tot de herhalingen zijn afgelopen, want ik wilde seizoen 5 dus eigenlijk ook opnemen, mja dan heb ik dus niet genoeg videobanden en I'm always out of money ![]() ![]() ok genoeg geluld weer! ![]()
||
Citaat:
ik had me nog zo voorgenomen de video in te stellen ben ik t gvd vergeten, dus ik heb m niet gezien ![]() ![]() ![]() argh en weer die stomme net5! gisteren zou bij de herhalingen seizoen 3 beginnen, maar dan zenden ze niet de 1e aflevering (3.01 dus) uit, maar beginnen ze bij de 2e, zodat we dus de introductie van Cole niet te zien krijgen en ook niet dat piper ten huwelijk (oow rudebega sorry ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |