Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 10:36
kiek
kiek is offline
ik heb nou al geen zin in de cole-afleveringen..int begin wast wel leuk, maar het ging maar door, en door..bleh
Advertentie
Oud 01-03-2003, 15:26
Verwijderd
ik heb ook alle afleveringen van Charmed al iets van 2 keer gezien, maar maakt mij niks uit, i LOVE charmed!!!!!!
Oud 01-03-2003, 17:00
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
kiek schreef:
ik heb nou al geen zin in de cole-afleveringen..int begin wast wel leuk, maar het ging maar door, en door..bleh
ja idd, cole is sowieso al stom bluhhh en kvond seizoen 4 echt t minste... mja

die aflevering van gister was trouwens idd erg leuk
Oud 06-03-2003, 18:07
Apomes
Apomes is offline
up
Oud 07-03-2003, 13:49
Blubje
Blubje is offline
yeah

mja dus...
aflevering gister, met Leo dus weer terug, was wel liefff hihi Piper en Leo zijn kjoet samen! verder gebeurde er niet echt wat toch? hm vanavond kan ik t niet meteen zien, mja ik neem t oppp wieh..
nog iemand leuke charmed nieuwtjes?
Oud 07-03-2003, 16:27
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik vond de aflevering gisteren zoooo zielig, moest echt bijna janken met dat "i love u" stukje enzo
en leo komt nu heel lang niet meet terug
Oud 07-03-2003, 19:56
Verwijderd
*moest stiekum vandaag wel een beetje huilen*

Ik begon Andy eindelijk cool te vinden (nou ja, eigenlijk al langer, maar goed), en nu issie weg...

Wanneer komt Leo eik weer terug dan? En wanneer komt die Darryl Morris te weten dat ze heksen zijn? *heeft geen zin om op te zoeken*
Oud 08-03-2003, 15:50
Blubje
Blubje is offline
hm ik vond die final episode van seizoen 1 eigenlijk helemaal niet zo geweldig mja misschien komt dat omdat ik m vanmorgen gekeken heb? whaha naja Andy isser iig uit, dat vond ik maar een zeikerd eerlijk gezegd
en Leo moet terug...duurt idd nog wel ff
ik weet ook niet precies wanneer die Daryll dat te weten komt, ik geloof in s2 ? vast wel...
Oud 08-03-2003, 17:18
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heej,...ik heb de aflevering vrijdag nie gezien,..(op zich geen probleem want ik kon hem al) alleen weet ik dus nie meer wat er met Leo was,...waarom die weg is etc,...kan iemand mij dat vertellen?
Oud 08-03-2003, 19:00
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef:
heej,...ik heb de aflevering vrijdag nie gezien,..(op zich geen probleem want ik kon hem al) alleen weet ik dus nie meer wat er met Leo was,...waarom die weg is etc,...kan iemand mij dat vertellen?
Leo is vrijdag niet geweest...hij is donderdag toch geraakt door die pijl en bijna dood en bla dus naja sindsdien issie nie meer terug, maar hij komt gelukkig weer wel
Oud 22-03-2003, 14:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oeh, deze heeft echt een vette up nodig

haat weekends, geen charmed op tv...
Oud 22-03-2003, 17:13
BCR
BCR is offline
Tis cool, vanaf vorige week onegveer heb ik ze allemaal al een keer gezien.
Ik dacht trouwens dat Prue pas veel later astrale projectie kon doen

Ik vind t trouwens wel stom dat die Jenny zo snel weg is. Niet dat ik t erg vind, maar tis wel n slechte verhaallijn. Er wordt één zinnetje over gerept, en dat wast. Beetje vaag.
Oud 22-03-2003, 18:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 22-03-2003 @ 18:13:
Tis cool, vanaf vorige week onegveer heb ik ze allemaal al een keer gezien.
Ik dacht trouwens dat Prue pas veel later astrale projectie kon doen

Ik vind t trouwens wel stom dat die Jenny zo snel weg is. Niet dat ik t erg vind, maar tis wel n slechte verhaallijn. Er wordt één zinnetje over gerept, en dat wast. Beetje vaag.
hehe ja ik heb ze ook al gezien, terwijl ik echt dacht dat ik alleen maar seizoen 3 en 4 had gezien, echt vaag en nou blijkt dus dat k al kijk vanaf seizoen 2
in mijn gedachten kon ze dat ook pas veel later ja, maar ik kan me ook niet echt meer herinneren dat ze dat in seizoen 3 veel doet...of toch wel? naja ik weet t niet meer
kheb tot nu toe alles al opgenomen
ja dat van die jenny is wel vreemd ja ook dat ze dat helemaal niet hebben laten zien en dr is ook geen afscheid geweest enzo ..beetje raar idd..

aflevering van gister met Cupid, die vonk wel mooi...en kheb ontdekt dat Phoebe eigenlijk altijd een beetje t buitenbeentje is, best zielig...

en ik wil ook "all hell breaks loose" zien, want *slaat zichzelf nogmaals voor dr kop* die heb k dus gemist, en dus nog nooit gezien, dus ik denk dat ik echt hard ga huilen als ik m voor de eerste keer zie en vooral die paar afleveringen erna dat de begrafenis is...echt stom ik heb dus alleen de laatste aflevering van s3 niet gezien, waarin prue dus dood gaat, maar afl 1 van s4 heb k wel gezien, hoe kan ik zo stom zijn geweest??

ok genoeg geluld
Oud 23-03-2003, 00:39
Lopez & Milano
Lopez & Milano is offline
De enige reden waarom ik charmed kijk is omdat Alyssa Milano erin meespeelr... Mijn kamermuren zijn dan ook op dit moment behangen met posters waarvan minimaal de helft van Alyssa Milano...(De andere helft bestaat overigens uit Jennifer Lopez en JLH en nog een paar van die vrouwtjes). Ben Blij dat Shannon Doherty deruit is want dat vond ik de minste, Die Rose mag er ook wel wezen... Ben trouwens een trouwe kijker en heb (op 1 na) iedere aflevering gezien....
Oud 23-03-2003, 08:38
BCR
BCR is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 22-03-2003 @ 19:49:
hehe ja ik heb ze ook al gezien, terwijl ik echt dacht dat ik alleen maar seizoen 3 en 4 had gezien, echt vaag en nou blijkt dus dat k al kijk vanaf seizoen 2
in mijn gedachten kon ze dat ook pas veel later ja, maar ik kan me ook niet echt meer herinneren dat ze dat in seizoen 3 veel doet...of toch wel? naja ik weet t niet meer
kheb tot nu toe alles al opgenomen
ja dat van die jenny is wel vreemd ja ook dat ze dat helemaal niet hebben laten zien en dr is ook geen afscheid geweest enzo ..beetje raar idd..

aflevering van gister met Cupid, die vonk wel mooi...en kheb ontdekt dat Phoebe eigenlijk altijd een beetje t buitenbeentje is, best zielig...

en ik wil ook "all hell breaks loose" zien, want *slaat zichzelf nogmaals voor dr kop* die heb k dus gemist, en dus nog nooit gezien, dus ik denk dat ik echt hard ga huilen als ik m voor de eerste keer zie en vooral die paar afleveringen erna dat de begrafenis is...echt stom ik heb dus alleen de laatste aflevering van s3 niet gezien, waarin prue dus dood gaat, maar afl 1 van s4 heb k wel gezien, hoe kan ik zo stom zijn geweest??

ok genoeg geluld
Ja, ind. Ik heb ook zo'n idee dat ze astrale projectie later haast niet gebruikt. Maar t lijkt mij dat ze dat wel doet

Wow, alles opgenomen? Hoeveel videobanden heb je wel niet ?

Argh, zonde dat "All hell breaks loose" niet gezien hebt! Ik hoop voor je (en voor mezelf ) dat ze nog zo ver doorgaan met herhalen! Kvond t de beste aflevering!
Oud 23-03-2003, 09:57
Apomes
Apomes is offline
VETTE spoiler voor einde van seizoen 5
*
*
*
*
**
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Deze 2 uur durende aflvering zal heten "oh my godess"
Wat de ronde doet maar deze spoiler is nog NIET geconfimeerd is dat Wyatt (zoon van piper en leo) komt als oudere jong uit de toekomst naar het heden en blijft daar en de baby gaat gewoon weg....jaja raar

deze zin is komt uit het script lekker vaag
From the future he will journey alone to save his people from eternal darkness. Three sisters he will seek to assist in his quest, and "The One", who must make a choice which defies rule and reason but will save them all. Are you ready for the end?

"Are you ready for the end" => die zin heeft vele mensen bang gemaakt omdat het precies lijkt alsof charmed gedaan is maar Seizoen 6 is al bevestigd
Oud 23-03-2003, 18:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 23-03-2003 @ 09:38:
Ja, ind. Ik heb ook zo'n idee dat ze astrale projectie later haast niet gebruikt. Maar t lijkt mij dat ze dat wel doet

Wow, alles opgenomen? Hoeveel videobanden heb je wel niet ?

Argh, zonde dat "All hell breaks loose" niet gezien hebt! Ik hoop voor je (en voor mezelf ) dat ze nog zo ver doorgaan met herhalen! Kvond t de beste aflevering!
ja dat idee had ik dus ook maar goed...

ja tot nu toe dus vanaf de herhaling, kheb nu 6 videobanden, was eigenlijk alleen maar van plan om seizoen 1 op te nemen, mja kben toch maar door gegaan en kheb een map gemaakt met de episode guide en plaatjes en alle spells die voorkomen en de muziek en zo wel gaaf en kheb een charmed dekbedovertrek besteld en die komt binnen een week als t goed is *hoezo obsessed*

naja ik neem aan dat ze gewoon alles gaan herhalen hoor, anders ga ik ze slaan naja maar die afl. willik echt nog zoooo graag zien! anders download ik m wel, mja das toch niet t zelfde...

argh ik haat weekend...geen charmed
Oud 25-03-2003, 11:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wel beter dat ze het weer herhalen. ik ben namelijk een "fan" geworden toen de serie al even bezig was. dus de eerste paar heb ik toen niet gezien, maar nu loop ik weer helemaal bij
Oud 26-03-2003, 17:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 25-03-2003 @ 12:48:
wel beter dat ze het weer herhalen. ik ben namelijk een "fan" geworden toen de serie al even bezig was. dus de eerste paar heb ik toen niet gezien, maar nu loop ik weer helemaal bij
hehe ja dat had ik dus ook en ik dacht dat ik pas vanaf seizoen 3 ongeveer keek, maar nu blijkt dat ik seizoen 2 ook al gezien heb *yay* dus dat ik toch al langer fan ben dan ik dacht hehe
argh die aflevering van gister 'awakened' die was echt zielig, kmoest stiekem huilen Piper bijna dood, zomaar, dat kan toch niet! t zou verboden moeten worden!
Oud 27-03-2003, 07:16
AlopiA
AlopiA is offline
de aflevering van gisteren was grappig
al die dieren in P3
Oud 27-03-2003, 18:39
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 27-03-2003 @ 08:16:
de aflevering van gisteren was grappig
al die dieren in P3
hehe ja die was wel zeer stoer ja
oow die van vandaag vond k eigenlijk wat minder, maar hij was wel leuk, ik vond dat ze m heel goed hadden aangekleed zegmaar, die kleding en echt ook van die jaren '20 muziek en die auto's enzo
Evil Phoebe was trouwens wel
Oud 29-03-2003, 13:21
drumster
drumster is offline
Ik kijk ook naar alle herhalings afleveringen. Ik vind het nog steeds een geweldige serie! Vooral de aflevering awakened vind ik geweldig. Heel erg jammer dat prue (shannen) eruit is. Ik vond haar en piper (holy marie) het leukst!
Oud 29-03-2003, 14:10
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
Charmed is dat met Alyssa Milano????
Oud 29-03-2003, 14:13
drumster
drumster is offline
ja, dat is het inderdaad.
Oud 29-03-2003, 15:46
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
drumster schreef op 29-03-2003 @ 14:21:
Ik kijk ook naar alle herhalings afleveringen. Ik vind het nog steeds een geweldige serie! Vooral de aflevering awakened vind ik geweldig. Heel erg jammer dat prue (shannen) eruit is. Ik vond haar en piper (holy marie) het leukst!
awh ja awakened die was zielig maar wel mooi
die aflevering gisteren, dat Bane weer terug was, die was ook erg haha dat Piper en Phoebe dan dat huis binnenkomen en dat Piper die Bane dan ineens bevriest terwijl prue staat te zoenen met m, en dat Piper dan heel sarcastisch zoiets zegt van 'uhm prue? je slipje' was wel kewle scene
en ik vind t inderdaad steeds jammerder te vinden dat Shannen er strax uitgaat ik vind Paige ook wel leuk, daar niet van, maar de combinatie Shannen, Holly en Alyssa vond ik beter dan Holly, Alyssa en Rose...
Oud 29-03-2003, 18:23
drumster
drumster is offline
Ik vind paige niet leuk. Ik ben echt voor shannen en holy marie. In het echt zijn ze ook goede vriendinnen en ik vind ze ook echt bij elkaar horen in de series. Ik vind het ook raar dat je shannen niet echt dood (weg) ziet gaan uit de serie. De ene aflevering eindigt het dat ze door het raam valt en daarna is de begrafenis opeens geweest en is ze alweer weg.
Oud 29-03-2003, 22:16
Davine
Charmed roeld net als Buffy en Angel, maar als ze nou gewoon die 2 ook weer uitzenden, zodat we weer CBA of ABC kunnen kijken...
Oud 30-03-2003, 09:41
drumster
drumster is offline
Dat lijkt mij ook beter ja. Ik heb echt geen zin om zo lang te wachten totdat het weer uitgezonden wordt. Wel jammer dat SMG ermee gaat stoppen. Ik vraag me af wat er dan met de serie gebeurd.
Oud 01-04-2003, 02:30
YPrue
YPrue is offline
Zoals je kunt zien aan mijn Nickname: ik ben fan van Charmed!
Oud 01-04-2003, 10:58
BCR
BCR is offline
Yay, vanaf volgende week weer Charmed, Buffy en Angel!
Oud 01-04-2003, 15:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 01-04-2003 @ 11:58:
Yay, vanaf volgende week weer Charmed, Buffy en Angel!
ga de mensen nou niet in verwarring brengen, ze beginnen volgende week nog niet met de nieuwe afleveringen (seizoen 5 dus) van Charmed, alleen van Angel en Buffy. Net5 weet nog niet wanneer ze weer beginnen met de nieuwe Charmed, zolang ze nog herhalen waarschijnlijk niet...

muuh ik wil niet dat Prue doodgaat
Oud 01-04-2003, 22:28
Verwijderd
Maar tijdens de reclame van Everwood was er een spotje, waarin gezegd werd: vanaf 9 april nieuwe afleveringen van Charmed, Angel en Buffy.. dat zeggen ze toch niet als ze niet charmed gaan uitzenden?
Oud 02-04-2003, 12:50
BCR
BCR is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 01-04-2003 @ 16:41:
ga de mensen nou niet in verwarring brengen, ze beginnen volgende week nog niet met de nieuwe afleveringen (seizoen 5 dus) van Charmed, alleen van Angel en Buffy. Net5 weet nog niet wanneer ze weer beginnen met de nieuwe Charmed, zolang ze nog herhalen waarschijnlijk niet...

muuh ik wil niet dat Prue doodgaat
Hm, in mijn gids staat Charmed, Buffy en Angel. En inderdaad in het filmpje na Everwood zeggen ze t ook. En de herhalingen gaan gewoon door van Charmed, dus..
Oud 02-04-2003, 22:17
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hmm,...van mij hadden ze er nog wel ff mee mogen wachten,.....september ofzo nie dat ik het nie leuk vind hoor,..gewoon puur ui eigenbelang, ik kan nl maar 1 aflevering van alles zien en dan ga ik ver weg,...waar ze voor zover ik weet geen Net5 ontvangen
Oud 03-04-2003, 15:39
Blubje
Blubje is offline
oow soory dan heb ik nix gezegd!
maar das wel gek, want dan krijg je dus om half 7 ofso de herhalingen en dan 1 x in de week ook nog eens de nieuwe beetje raar gedaan...mja das met Buffy ooit ook zo geweest, argh echt weer typisch net5 heh? naja...maar goed wel koel, want dan hebben we Paieg EN Prue
Oud 09-04-2003, 07:29
Apomes
Apomes is offline
Deze moet een serieuze "UP3 krijgen"
Oud 09-04-2003, 10:13
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
drumster schreef op 30-03-2003 @ 10:41:
Dat lijkt mij ook beter ja. Ik heb echt geen zin om zo lang te wachten totdat het weer uitgezonden wordt. Wel jammer dat SMG ermee gaat stoppen. Ik vraag me af wat er dan met de serie gebeurd.
serie stopt. dit seizoen (s7) is de laatste.

en ik kan echt niet wachten op de nieuwe charmed eps *heeft expres niets gedownload*
Oud 09-04-2003, 11:36
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 09-04-2003 @ 11:13:

en ik kan echt niet wachten op de nieuwe charmed eps *heeft expres niets gedownload*
jij kan dat volhouden petje af hoor
Oud 09-04-2003, 12:29
Verwijderd
Vanavond, jahoe
Ik heb er echt zin in
Oud 09-04-2003, 14:29
BCR
BCR is offline
Yay, inderdaad ja, vanavond

Ben benieuwd hoe t verder gaat, want eigenlijk weet ik niet zo goed meer waar het gestopt is
Oud 09-04-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 09-04-2003 @ 15:29:

Ben benieuwd hoe t verder gaat, want eigenlijk weet ik niet zo goed meer waar het gestopt is
Daar zeg je me wat...

Hmm, heel gedoe rondom Cole... was iig erg spannend...
Kan iemand ons geheugen goed opfrissen?
Oud 09-04-2003, 14:57
drumster
drumster is offline
Ik heb er ook echt zin in. Maar zit met hetzelfde probleem als jullie. Ik zit nu zo in de herhalings afleveringen met Prue erin dat ik niet meer weet waar het gestopt is.

Groetjes!!!
Oud 09-04-2003, 15:02
Verwijderd
Phoebe was nu toch kwaad- en Cole-af? En toen hoorde je op het laatst Cole's stem ineens iets zeggen als;'Phoebe, help me...'

ik zal het opzoeken...
Oud 09-04-2003, 15:09
Verwijderd
Dit was iig de laatste aflevering van vorig seizoen:

Phoebe (Alyssa Milano), Paige (Rose McGowan) and Piper (Holly Marie Combs) are visited by the Angel of Destiny (guest star Dakin Matthews), who offers The Charmed Ones the chance to chart a new destiny as a reward for vanquishing The Source of All Evil. The sisters can remain Charmed or choose to relinquish their magic and live normal, demon-free lives. Brian Krause and Dorian Gregory also star. Brad Kern directed the episode also written by Brad Kern.
(Witch way now?)

Mja, 't is meer een soort teaser dan dat het echt zegt wat er gebeurde... Maar ik denk dat het vanavond wel weer duidelijk wordt
Oud 09-04-2003, 17:12
Blubje
Blubje is offline
yeah ik heb echt zin in vanavond!! nieuwe Charmed en Buffy afleveringen! wat wil je nog meer??

maar de laatste aflevering van seizoen 4 was idd Witch Way Now? en toen kregen Phoebe, Piper en Paige dus de kans om te kiezen voor een normaal leven of voor gewoon nog het heksen leven, in 1e instantie willen ze dan weer een normaal leven maar uiteindelijk kiezen ze toch weer voor het heksenleven. Phoebe is idd helemaal Cole af en ze zet de scheiding ook echt door geloof ik, naja en natuurlijk t allerleukste, helemaal aan t einde van de aflevering kwam Piper erachter dat ze zwanger is!! (naja Phoebe en Paige moeten dr ff helpen met wat hints, maar na ff denken snpat ze het)
wiehh ik ben echt benieuwd! mja ik kan pas morgen kijken, dus ik moet niet vergeten op te nemen hehe
alleen wel jammer dat ze niet mer charmed wachten tot de herhalingen zijn afgelopen, want ik wilde seizoen 5 dus eigenlijk ook opnemen, mja dan heb ik dus niet genoeg videobanden en I'm always out of money mjaaa ze gaan seizoen 5 vast wel ooit weer herhalen

ok genoeg geluld weer!
Oud 09-04-2003, 19:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
in de oude herhalingen kwam cole voor het eerst
ik en mn zusje zaten ons dansje te doen:
"ooh yeah, cole's back, ooh yeah, ooh yeah!!!!!"
whaha
Oud 09-04-2003, 20:24
Verwijderd
Whaa, dat was een leuke aflevering (al vond ik Piper wat vervelend doen soms, maar gelukkig was ze er niet zoveel bij.)
Heb zin in deel 2

Oh ja, het beginfilmpje was ook mooi

Wat vonden jullie?

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 20:42.
Oud 10-04-2003, 10:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-04-2003 @ 21:24:
Whaa, dat was een leuke aflevering (al vond ik Piper wat vervelend doen soms, maar gelukkig was ze er niet zoveel bij.)
Heb zin in deel 2

Oh ja, het beginfilmpje was ook mooi

Wat vonden jullie?
*slaat zichzelf heel hard*
ik had me nog zo voorgenomen de video in te stellen ben ik t gvd vergeten, dus ik heb m niet gezien mja ben m nu aant downloaden, duurt wel ff voor ie klaar is, mja kan ik m iig nog wel zien
argh en weer die stomme net5! gisteren zou bij de herhalingen seizoen 3 beginnen, maar dan zenden ze niet de 1e aflevering (3.01 dus) uit, maar beginnen ze bij de 2e, zodat we dus de introductie van Cole niet te zien krijgen en ook niet dat piper ten huwelijk (oow rudebega sorry ) wordt gevraagd! mjaaa...
Oud 10-04-2003, 11:48
Verwijderd
Was ook wel grappig met de herhalingen toen ik Leo zag. Zat ik daar op de bank te gillen als een klein meisje
Oud 10-04-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 10-04-2003 @ 12:48:
Was ook wel grappig met de herhalingen toen ik Leo zag. Zat ik daar op de bank te gillen als een klein meisje
Toen je Leo zag?! Tijdens dat trouwen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten