Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
saai dus..
schaken hoort daar niet bij... schaken is koel wat saai is zijn videospelletjes op een computer.. of een ander iets waar je deze op kan "spelen" het is niet echt spelen maar gewoon willekeurig knopjes indrukken... dit "spelen" word door de hersenloze personen die deze activiteit beoefenen "Gamen" genoemd..en ja de spellen heten games...dat is engels. al de "games" zijn ook in het Engels of Japans of een andere onarische taal... Nederlanders zijn over het algemeen niet zo hersendood als Japan of Amerika..of dat nou goed is, want de net genoemde landen krijgen nog wat voor elkaar... Nederland komt niet veder dan vakantieracer.. ![]() maar het "gamen" is dus saai... veder is trance saai, of andere achtereenvolgende geluidjes je zult het haast niet geloven maar er zijn ook nog een soort van categorieën wat me nu te binnen schiet is bijv. dance ![]() je ziet wel weer dat de namen ook niet veel inhouden, jammer genoeg is de muziek nog veel zieliger. -een korte samenvatting is: een oppervlakkig ritme van een bas en een piano met soms wat tekst het is wel van belang dat er weinig tekst in voor komt en de tekst die er in voor komt mag niet te moeilijk zijn, moet steeds herhaalt worden en het nummer moet er naar vernoemd zijn. dit is van belang voor de fans, anders snappen ze het nummer niet en kunnen ze niet mee zingen. als derde is mode saai.. nou zou je kunnen af vragen waarom mode saai is, want als er iets sneller veranderd dan de mening van een breezerslet is het de mode wel... mijn antwoord zal dat niet ontkennen, mijn antwoord zal zelfs het onderstrepen... maar wat een aantal van jullie al begrepen heeft en een aantal nog duidelijk een keer moet ontdekken is dat het druk maken over niets SAAI is, want wat is mode nou eigenlijk? iemand verzint iets, het staat belachelijk... en we gaan het met groepen tegelijk dragen...onder het mom van: dat heeft stylo (als dan mensen om je heen vragen wat stylo betekend moet je eerlijk toegeven dat jij het ook niet weet maar de stoerste jongen uit de klas zei het ook, en hij had het gehoord van een Nick van de bsb ![]() omdat mensen de dingen moeten gaan kopen word de mode duur en dat geeft de indruk dat je wat hebt... wat eigenlijk maar een lapje stof is met reclame erop, ja reclame..want als iemand met een trui van gsus loopt en GSUS op de helft van de trui staat is dat verdomt goede reclame... het komt er dus op neer dat mode of niets is of reclame... wie gaat er nou tv-progamma's kijken over niets en volreclame? ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik kijk zelf niet zo graag naar reclame ![]() dat wel doen want programma’s zoals "de modepolitie" bestaan nog steeds. en ik zou al helemaal niet graag met reclame lopen...onbetaald draag dan iets wat grappig is, of waar je bewondering voor hebt.. nu kunnen een aantal mensen gaan zeggen dat ze bewondering bepaalde ontwerpers hebben...die mensen lach ik uit. mode is dus saai bedankt voor uw aandacht. ps. Mensen die vinden dat mijn Nederlands niet goed is zijn ook saai. ook als mijn verhaal saai vind ben je dik.
|
Verwijderd
|
* Het volgen van lessen in het kader van de eindexamenvoorbereiding omdat het docentencorps had aangegeven 'ons nog voldoende te bieden te hebben' om de lessen mee te vullen als alternatief voor de weken facultatief van voorgaande jaren maar het niet kan waarmaken waardoor je je in de les royaal zit te vervelen en je je zit te irriteren over het feit dat je je tijd zinniger zou hebben kunnen besteden.
* Het zoeken van grammaticafouten in de zin hierboven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Cyberchoice van TMF kijken..Tussendoor heb je dan allemaal van die leuke Time Life cd's die je mag gaan kopen..Voor maar 19,95 euro en als u binnen 10 minuten belt, bla bla bla..
Kijk ik altijd als ik niet in slaap kan komen, ga dan ook clipjes aanvragen ![]() * Niemand op msn...zoals nu.. ![]() ![]() ![]() * Nederland in beweging (Ned. 1) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dirndljurken en Ledersaaien #1495 Lorelei | 500 | 14-09-2011 13:31 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
Drugs & Alcohol |
Jonko'z mumumumumugen | 40 | 22-12-2005 09:13 | |