Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
alsof de mammoet tank in c&c voorkwam, en dan zetten ze hem nog bij de verkeerde partij ook. nod zijn de slechterikken uit c&c, soviets uit RA. nou ja, als ze dat gedaat hadden hebben die GDI ook geen hol meer, hoewel die raket lanceerder ook wel stoer is, de humvee zuig big time, elke keer als ik in zo'n ding stap, tyf ik door het speelveld heen. en de enige manier om dan weer weg te komen is suicide(al je geld kwijt)!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De Mammoth Tank komt voor in COmmand & Conquer: Tiberian Dawn (de eerste C&C)... En zo'n Hummvee is handig om snel ergens te komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en red alert en c&c zijn slechts dmv. 2 persoon met elkaar in vebinding 1- Einstein (voor terugreizen en hitler foetsie maken) 2- Kane en al zouden ze wel in elkaar passen, dan nog; soviets hadden mammy's, allies wonnen, en ze hadden de mammy technologie overgenomen... persoonlijk gebruik ik de mammy niet zoveel, te traag... ben meer op de voet, ben een sneaky bastard die je gebouwen sloopt als je het niet verwacht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn zeg, net ff Multiplayer gespeeld (Demo) degene waarvan de server was had een scriptje gemaakt waardoor hij vliegtuigen en een motor erin kon krijgen..
Echt vet ![]() Denk niet dat iemand dat ooit gedaan heeft, en hoe hij dat geflikt heeft weet ik ook niet, was iig cool. ![]() Natuurlijk een screenshot genomen voor de ongelovigen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het gaat erom dat de Tiberianserie feitelijk in het heden speelt. Toen C&C in 1995 uitkwam speelde het in het heden, namelijk in 1995. (dan laat ik het feit dat Renegade een spel is en geen realiteit natuurlijk weg)
||
Citaat:
![]() Zelf speel ik het liefst met base defences...aangezien ik dan gewoon kan aanvallen (als ik NOD ben)
||
Citaat:
|
De aircraft-patch komt eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zie http://messagebrd.westwood.ea.com/cg...c&f=1&t=019837 !!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar zie maar eens een mammy rush tegen te houden als nod zijne; zelfs met flanks word dat lastig; wat je dan nodig hebt is: flanks welke een muur vormen zodat de mammy's er niet langs kunnen; de obelisk rost er lekker op los, 1/2 techs die de obelisk verdedigen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|