![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahahaha, opmerking van de week ![]()
|
Yesssssssssssssssssssssssss
Yesssssssssssssssssssssssss Kom jongens we gaan met ze alle vingeren ![]() Wat is het nut van deze topic ![]() Weet je nu dat iedereen beffen geil vind ![]() En dat vingeren (Bij je eigen) zwaar triest is ![]() Nooooooooooooooooooooooo Nooooooooooooooooooooooo Je wilt je ff iets stoerder voordoen op internet dan je in het echte leven ben ![]() ![]() Bye, Bye ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dude na 3 posten erger ik me nu al aan jou. Laat iedereen rustig een topic openen en beantwoorden.. laat het gewoon lekker over aan de forumbazen of ze een topic sluiten of niet! Als je hier nou alleen maar komt om op alles en iedereen te zeiken ga dat dan alsjeblieft ergens anders doen ey!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
En het was een purely educational antwoord hoor. Ik vond hem zelf gortdroog. Moet je de brieven lezen die ik schreef toen hij een halfjaar in het buitenland zat!
Edit: nog even doorgelezen, inderdaad, ik heb 'm notabene zelf geschreven en zelfs ik word er (weer) wat warmpjes van...het is de herinnering die het 'm doet. En jullie hebben de laatste alinea ter afkoeling toch ook wel goed gelezen?
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 17:06. |
![]() |
|
![]() |
Die brieven zijn niet geschikt voor minderjarigen.
Dat sommige van mijn posts inspiratie brengen had ik al vaker gehoord. Het is niet de bedoeling, maar soms beschrijf ik iets technisch terwijl ik het daardoor herbeleef, en die energie wordt blijkbaar opgepikt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, nu bekijk ik 't inderdaad maar van één kant. Net als jij. en 't is niet vies, 't is lekker |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|