Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan heb je kans dat je foto de volgende dag op www.uglypeople.com staat en mensen er cijfers voor gaan geven hoe lelijk je wel niet bent |
![]() |
||
Citaat:
Uiterlijk is ook eigelijk helemaal niet zo belangrijk! Maar je hebt wel een probleem als je gewoon een lelijke kop hebt! en dan bedoel ik niet dat je niet aantrekkelijk bent voor veel mensen! Maar voor veel mensen gewoon lelijk bent! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat ook niet maar ik weet van mezelf dat ik verschrikkelijk lelijk ben en dat zeg ik ook gewoon eerlijk hier! Hij vind zichzelf ook lelijk en dat zou waarschijnlijk zo komen omdat andere mensen dat hebben gezegt en hij datzelf in de spiegel ziet! Als ik mijzelf soms in de spiegel zie denk ik dat ik eigenlijk nog zo een sukkel ben dat ik nog durf te leven in deze wereld! Op foto's is het nog erger! Ik denk niet dat veel mensen gelukkig zouden kunnen zijn met mijn uiterlijk! Ik heb wel eens iets heel aparts meegemaakt in deze zomervakantie! Ik had met mezelf afgesproken dat als ik nu geen meisje vind moest ik mezelf dooden dat moest gewoon! En ik vond iemand in de disc0 voor een avondje! Dat was toen de mooiste tijd van me leven! Maarja de dag daarna wou ze me niet meer kennen! Ze had volgens mij veel te veel alchohol op! nou ja ze zag de volgende dag hoe lelijk ik was en negeerde mij gewoon! |
![]() |
|
Nahjaaaaa jullie halen jezelf wel erg down allemaal zeg! Ik ben ook niet echt moeders mooiste al zeg ik t zelf maar heb nooit echt zo heel veel problemen gehad met meisjes.... Het belangrijkste is toch wel karakter, je zegt zelf al dat je best wel chaggy kijkt enzow, je moet vooral vrolijk zijn denk ik, niemand wil in de buurt van een chaggo zijn
![]() Maargoed, dan ben je natuurlijk weer niet jezelf enzow en dan krijg je weer zon hele discussie daarover enzow maar geloof me: als JIJ een goede uitstraling hebt gebeurt het allemaal vanzelf wel(ok, ik heb misschien makkelijk praten maarjah, probeer ook alleen maar te helpen enzow)... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nahjaaaaa, dat voorbeeld van die lelijke dikke vrouw is fout....
Ik bedoel, die puisten kan ze verhelpen door gezonder te eten en ook af te vallen.... Als je echt LELIJK geboren bent enzow is er ALTIJD wel IETS dat je kunt veranderen..... Lenzen, ander kapsel, beugel, kleren, enz...
|
Misschien heb ik gewoon de pech dat ik altijd op de verkeerde val. Dat het net de meisjes zijn die op andere type jongens vallen.
Het laaste meisje waar ik op was leek heel veel op mij. We hadden heel veel de dezelfde gedachtes over heel veel dingen, we hadden heel veel overeenkomsten met elkaar. Maar toch zei zij uiteindelijk dat ik haar type niet was, en dat ze liever vrienden wou blijven omdat ze bang was dat als het uit zou gaan dat dan ook de vriendschap over zou zijn. Misschien zei ze de waarheid misschien ook niet, want dat zeggen ze namelijk altijd (dat over vriendschap). Dat ze dat gewoon zo zeggen om je zo op een "lieve" manier aftewijzen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar geef nou eerlijk toe op een vevelende manier afgewezen worden of op een lieve manier! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is ergens vast wel een meisje dat je om al die dingen zal waarderen ![]() |
![]() |
|
![]() |
kdenk dat uitstraling en houding echt wel 1000x belangrijker zijn dan je zogenaamde uiterlijk. Tuurlijk zijn er knappe koppen en minder knappe. Ik ben vaak ook onzeker over mezelf, kvind mezelf meestal te dik of mn hoofd te lelijk en dat straal je dan op dat moment ook uit. Je bent volledig met jezelf bezig. Dan zal er ook niemand op je af komen, maar ben je vrolijk en sta je open voor iedereen (door je zekerheid) dan vinden mensen/vrouwen het ook veel leuker om contact met je te maken.
|
Weet je wat jou onaantrekkelijk maakt? Zelfmedelijden. Dat straal je uit, die onzekerheid en dat stoot meestal af.
Ben blij met jezelf en probeer niet ideaal te zijn. Iedereen heeft zo zijn mindere dagen of perioden, maar dat zijn geen redenen altijd aan jezelf te twijfelen. Iedereen is leuk op zijn eigen manier ![]()
||
Citaat:
![]() Ga jij lekker bang zitten zijn ofzo (je nickname), maar verdoe je tijd niet door dit soort onzin hier te typen. Zoek zelf je eigen soort mensen. ![]()
||
Citaat:
Niet iedereen is leuk dat is een feit! Dat hoeft niet gelijk aan het uiterlijk te liggen! Maar kan ook met het innerlijk te maken hebben! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als je de hele dag verdrinkt in je zelfmedelijden over hoe lelijk je wel niet bent dan weet je inderdaad zeker dat je nooit succes zal hebben.
Wees gewoon jezelf... so what als iemand je lelijk vindt? Geeft alleen maar aan dat ze óf onzeker zijn over hun eigen uiterlijk, óf ontzettend arrogant, en in beide gevallen sta je je tijd te verdoen met die persoon. En dan nog, schoonheid is subjectief. Wat de één mooi vindt, vindt een ander misschien wel niet om aan te zien.
||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk over het feit dat je het niet moet uitstrallen dat je lelijk ben! Want dan ben je het ook gewoon! |
![]() |
||
Citaat:
Maar alsnog als je je uiterlijk echt niet mee heb zitten kan je wel veel moeite hebben met een partner te vinden! waar of niet waar? |
![]() |
|
Het valt me op dat heel veel mensen over hun uiterlijk niet tevreden zijn.
Maar dat is te begrijpen want op jezelf ben je altijd kritischer dan andere. Bij mij is het zo erg dat ik gewoon niet meer op de foto ga omdat ik mezelf niet kan accepteren als ik het dan zie. Hoewel ik mezelf nog onaantrekkelijk vindt probeer ik toch nog iemand te zoeken. Ik waag het gewoon erop. |
![]() |
|
Ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar ook weer wel
![]() Ik ben vroeger heel erg gepest omdat ik echt zo plat als een plank was.... nu heb k gelukkig al een handje vol en over me kont heb k helemala niet te klagen want voor een blank meisje heb ik nogal heele mooie ronde bille al zeg k t zelf ![]() Maar als je jezelf niet mooi vind.. moet je echt nog maar eens kijken naar programmaas zoals Edele Delen... Want ik was niet zo blij met me cup kleine b... maar toen zag ik daar toch borste waarvan ik inene vet blij met mezelf was... Maar zoeits duurt bij mij nooit lang.. ik ben heel erg onzeker.. al hoef ik ut volgens veel emsne ook niet te zijn.. maar jah.. als bij jou al vanaf de basisschool word geroepe dat je lelijk bent.. dan ga je dr in geloven... Maar ik vind ieder mens mooi... naja.. okeej.. soms schrik ik ook wel van mensen... maar k vind zelf innerlijk belangerijk en zal nooit iemand beoordelen op t uiterlijk.... Dus asjeblieft praat jezelf moed in... je bent nou eenmaal mooi, en ieder op z'n eigen manier! |
![]() |
||
Citaat:
Want als ik deze foto zie kan ik niet snappen wat er mis is met jou uiterlijk. en je uitstralling op deze foto is ook niks mis mee. Je uitstralling is denk ik belangrijker dan het uiterlijk.(of je hebt echt een slecht uiterlijk) Maar je uitstralling vindt ik toch wel belangrijker. Ik zei eerst andere dingen op het forum. Maar uiterlijk telt toch nog mee. Ik vind een meisje niet gauw lelijk(maar helaas is dat soms wel het geval) Dat kan te maken hebben met uiterlijk gedrag en/of uitstralling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt nooit een echte relatie gehad en nooit die manier gevoeld, hoe jij je zal willen voelen. Je zit hier erg mee en moet iets de schuld geven van dit gebeuren, dan is het altijd makkelijk om je uiterlijk de schuld te geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 12:31 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |