Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Levende wormen.
![]() Ik vind het echt walgelijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar bij Fear Factor gaat het wel even om vijftigduizend euro. Mensen gaan heel ver voor dat geld. Daarom vind ik het ook zo'n vreselijk programma. Het is vernederend, ik krijg er kromme tenen van plaatsvervangende schaamte van. En wat zou ik niet eten, nog voor geen 1000 euro? Inderdaad alle dierlijke etensmiddelen waar hier in het westen een voedseltaboe op rust.DIE ALS ZODANIG TE HERKENNEN ZIJN. Wat dacht jij dat er in frikandellen zat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In frikandellen zitten afvalstoffen. ![]() Overigens, even voor alle mensen die hier lopen te verkondigen dat ze nooit-echt-niet geen darmen willen eten. Je weet wel, dat ene vliesje wat om rookworst zit? ..Da's darmwand. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaa ik weet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
moeten die lui van te voren een contract tekenen dat fear factor niet verantwoordelijk is voor voedselvergiftiging?!!
|
Ik heb al eens koeientong en niertjes gegeten...was best lekker, totdat ze me vertelden wat het was
![]() Hmm...ik ga best ver wat eten betreft...met sprinkhanen, maden, etc. enzo, heb ik niet zo'n problemen, zolang het maar niet leeft ![]() ![]() Orgaanvlees zou ik opzich wel een keer eten voor 1000 euro, maar dan moet ik er vooral niet bij nadenken wat er ooit mee is gebeurd... En mensenvlees...no thanx.. ![]()
|
|