![]() |
|
Ik wil tattoos laten zetten binnen nu en een paar maanden, mijn eerste ontwerpen kun je op mijn site vinden..
Wie hebben hier nog meer tattoos? Deed het pijn bij jullie, waarom heb je een tattoo (of waarom neem je er geen..) en heeft je tattoo een speciale betekenis voor je? Kijk hier de eerste ontwerpen..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tsja, dat slayer een ss - s in z'n logo heeft wordt verder achtergwege gelaten enzo, slaytanic wehrmacht... lekker kortzichtig en nee: tis ook geen aanval tegen jou, maar kvind provocerend niet echt het juiste woord voor zo'n tattoo, sorry... maareh, no offense
||
Citaat:
|
Ik vind ze om eerlijk te zijn niet al te mooi, zacht uitgedrukt dan. Ik zou iig nog iets meer tijd besteden aan het ontwerpen
![]() ![]() Die adelaar vind iktrouwens echt walgelijk: en als je dat bewust doet om te provoceren weet ik wel betere ideologieen die je daarvoor kan gebruiken ![]()
||
Citaat:
Ik had het niet echt over die tattoo van jou, maar over neo nazi tattooages in het algemeen. Met zulke shit krab je echt diepe wonden open bij veel mensen. *gaat nu echt slapen*
||
Citaat:
ik verander m al
||
Citaat:
En inderdaad een SS- S. Daarbij zijn die gasten van Slayer gewoon nazi, ik was er vroeger ook fan van maar rechterhanden opsteken tijdens een concert vind ik wat ver gaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hahahahahahaha praat dan niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
ë
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |