| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
tijdje terug
maandag ochtend, AlopiA heeft de eerste 2 uur vrij om kwart over 7 *tring* persoon: "zullen we samen rijden???" AlopiA: "*grom* ik ben de eerste 2 uur vrij en tot voor kort lach ik nog te slapen" persoon: "oh, dan hang ik maar gauw weer op, doegies!!" telefoon doet tuut-tuut
|
|
|
|
Word eigenlijk nooit wakker gebeld
![]() Als de telefoon gaat en ik slaap nog en er is niemand thuis dan slaap ik er gewoon doorheen. En als ik wakker word, dan laat ik gewoon bellen en dan denk ik: "Die belt nog wel terug."
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik zo'n 2 weken geleden... Iemand die een beetje teveel gedronken had en dacht, 'Laat ik Kinky toch is lastig gaan vallen door zijn telefoon steeds 1 keer over te laten gaan... En laten we dit 2 nachten volhouden..... '
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt? Severus | 24 | 19-07-2005 20:37 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wanneer "that' en wanneer "which" te gebruiken? Verwijderd | 16 | 05-12-2002 17:14 | |
| Psychologie |
wanneer ben je depressief? Black Rainbow | 17 | 24-10-2002 08:31 | |
| Psychologie |
Wanneer is iets mishandeling? Juliah | 2 | 06-05-2002 12:15 | |
| Verhalen & Gedichten |
wanneer mag ik dood Da Girl | 3 | 09-03-2002 15:25 | |
| Verhalen & Gedichten |
Wanneer zie ik je een keer? aquafemme | 2 | 20-09-2001 19:32 | |