Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
doet me vooral denken aan van die vrouwen met van die vreselijke kleurencombi's, meestal kleding van 10 jaar terug, waar je ogen gwoon pijn van gaan doen
![]() ![]() maar verder weet ik niet echt wat foute combi's zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind felle kleuren met wart gecombineerd erg lelijk (markeerstift roze en markeerstif groen zie je nog wel eens icm zwart). Ook kleuiren die dicht bij elkaar zitten of verschillende tinten van dezelfde kleur kunnen niet inderdaad.
Voor de rest ben ik wat kleuren betreft niet zo moeilijk. Maar ik vind het het mooist als er flink contrast in zit.Fel rood met fel lichtblauw bijvoorbeeld. En de meeste "matte" kleuren staan ook goed met zwart, vooral rood is favoriet. Zwart Wit blijft het coolst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
regenboog-beenwarmers met rode schoentjes (en dan wel die rode schountjes die in de efteling staan te dansen!!! eerlijk, wie DAT verzonnen heeft!!
![]() dat licht grijze staat ook niet egt bij veel mensen... zeker niet gewoon naar sgool ofzoow.... verder te veel felle kleuren bij elkaar vind ik afschuwelijk!!! (bijv. turquoise met felroze met geel met lila en nog es felgroen erbij! ![]()
||
![]() |
Citaat:
ontopic: ik vind dat bijna alles bij elkaar kan..
|
Verwijderd
|
Roze en rood vind ik inderdaad ook geweldig.
![]() Net zoals donkerroze - oranje. Ben geen fan van pastelkleurtjes inderdaad en twee verschillende kleuren spijkerstof vind ik echt gruwelijk lelijk. Ook lelijk, bijvoorbeeld 2 verschillende tinten van dezelfde kleur, wat kan komen door materiaalverschil.. Vooral bij zwart erg lelijk. |
![]() |
|
|