![]() |
|
![]() Na lange tijd zullen we jullie toch maar weer op de hoogte houden wat er achter de pleurez.-schermen gebeurd... We zitten nu midden in onze Scandinavische Tour... Gaat lekker, coole mensen... Verder zitten we hier de rest van de dag een beetje te rielexen... Veel INTERNETTEN!!! Als we terugkomen, dan gaan we allemaal apart verder met nummers schrijven en komen we in de zomervakantie weer bij elkaar om dan eindelijk eens onze eigen shit op te gaan nemen... PLEUREZ.
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 20:15. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ok:
We gaan weer wat doen. Roel: kun jij ff in een document ons logo paar x zetten zodat ik het uit kan printen op stickers? gewoon aantal x naast elkaar. Stickerpapier ligt hier niets voor niets he Verder: Meeting lijkt me ok. Bandfoto's maken en eventueel oefenruimte plannen. Volgende punt: we gaan teksten alvast schrijven, en dat gaan we met zijn allen doen. Daarnaast een opdracht: Deze week met minstens 5 meisjes op de foto's, voor de groupiesectie op de site.
|
de eerste tekst is af.
Dat wou ik jullie mee laten delen. 2e volgt voorspoedig. En om emo af te sluiten: Ik hou van de suiker die je over Miijn aardbeien giet Ik weet niet Of je dit leest Maar je moet weten Dat ik de spiegel in je verlangen ben Waar ik de zandheuvel overstijg En de heg snoei met de illusie Dat alles perfect is, de koprol maak Die anderen nooit durfden maken uit angst Zal mijn liefde meer doen hunkeren en nu ga ik slapen
|
Verwijderd
|
Om onze fans even up te daten:
Deze zomer: Pleurezweek! Alle bandleden gaan bij een van de bandleden zitten en jammen. Trouwens, de site was lelijk dus heb ik een nieuwe site gemaakt: www.pleurez.com |
![]() |
|
We hebben een forum!
Ha! http://forum.pleurez.com meld u aan en lul mee op het forum van de meest emotionelen en progressieve band van nederland. Je kan ook je favoriete band-member kiezen, dus stemmen !!!! Succes.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bands die waarschijnlijk niemand kent... Cameo | 209 | 02-11-2004 14:55 | |
Muziek |
meisjes/vrouwtjes dryathon Muizzz | 263 | 03-06-2003 14:08 | |
Muziek |
nieuwe bandjes drumster | 44 | 11-04-2003 19:58 | |
Muziek |