Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 16:09
smilegirl
smilegirl is offline
omdat het hier altijd over trieste dingen gaat wat ik best snap want zelf doe ik dat ook dacht in vandaag eens..
laat ik er eens iets leuks opzetten....
DUZZ...wat is de gelukkigste dag in je leven tot nu toe?
en wat vind je nou erg leuk om te doen?
en waar kan je zomaar spontaan een heel gelukkig gevoel van krijgen??

mijn gelukkigste dag tot nu toe in me leven is geweest 30 december 2002 omdat ik toen de belangrijkste persoon die mijn verleden en een deel van me toekomst heeft verknalt de waardheid hebt gezegt heb laten vallen zodat ik vrij en gelukkig het nieuwe jaar in kon..

wat ik ik nou erg leuk om te doen...
paarrdijden 's avonds lekker rustig nix en niemand aan je hoofd...
of gewoon bij me vriendje op bed liggu nix zeggu en nix doen gewoon liggu....tegen elkaar aan...

waar ik heel gelukkig van kan worden?

als het eindelijk weer eens goed met me gaat..
of heerlijk bij me paarden zijn mooi weer erbij en maar kijku..hoe mooi alles soms kan zijn...
waar ik nu heel gelukkg van word is het bericht dat ik over 7 maanden verlost ben van de kinderbescherming!!
kan ook heel gelukkig worden als ik met me vrienden omga en leuke dingen doe en het tot me doordringt hoeveel ik de laatste jaren heb bereikt..
en ik word heel gelukkig van de steun die ik van veel mensen krijg...

owkeej nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2003, 16:42
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
smilegirl schreef:
wat is de gelukkigste dag in je leven tot nu toe?
Heb geen idee, er is niet echt een dag geweest
waarvan ik dacht; 'wow, dìt is echt de dag van m'n leven!'.
Wel fijne dagen enzo, maar kan me geen data herinneren..
Citaat:
smilegirl schreef:
Forummen.
Nee, ehm.. kleine dingen, oppassen,
schilderen, dwarsfluiten, lezen, dat soort dingen.
Citaat:
smilegirl schreef:
Als m'n vriendje zomaar iets liefs doet,
terwijl ik de hele dag kattig ed ben geweest..
Samenzijn met mensen waarbij 'k me op m'n gemak
voel, gewoon daar zitten en praten over niks,
geen zorgen, gewoon gezellig..
Of als ik aan het einde van een dag besef
dat het niet eens zo'n k*tdag was,
en dat niet alles alleen maar rot is.
Oud 20-03-2003, 16:50
Fantôme
Fantôme is offline
gelukkigste dag in mn leven tot nu toe: zoals Betamethason
schreef heb ik niet bepaald een gelukkigste dag, maar meerdere. ik genoot iedere dag toen we in Florida waren zeg maar, en dat zijn 23 dagen

en wat vind je nou erg leuk om te doen: msn (maar dat bedoel je vast niet) praten, samenzijn met vrienden en/of mijn vriend, oppassen op mn buurmeissie, veel meer

en waar kan je zomaar spontaan een heel gelukkig gevoel van krijgen?? als iemand me een compliment geeft waarvan ik weet dat diegene het meent

nou, lekker boeiende antwoorden weer maar goed, daar moeten jullie het maar mee doen
Oud 20-03-2003, 17:25
Verwijderd

hmmm moeilijk, zijn dr zoveel geweest

van mn hond, of gewoon.. als ik met mensen heb afgesproken en ik zie ze.. word ik meteen helemaal vrolijk
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:31
Toet0r
Toet0r is offline
gelukkigste dag in mn leven? euhm...ff denken, ik was op 17 december 2002 heel erg maar dan ook wel heel erg blij omdat ik op het laatste moment nog kaartjes voor de LOTR marathon heb gekregen (best wel overdreven opzich maar ik vind dat echt zo super). Dan zijn er natuurlijk nog wel andere dingen enzo maar dat weet ik niet m,eer precies. oja eind vorig school jaar is een heel goeie vriendin van iedereen uit onze klas van toen verhuisd naar de andere kant van NL zo'n beetje. Sinds dien heb ik haar niet meer gezien. en een paar weken terug vlak voor de voorjaars vakantie kwam ze opeens de klas binnen gelopen alsof we dr dagelijks zien..ik was echt stom verbaasd en ook heel blij (ik heb uit eindelijk niet vele tegen dr gezecht omdat ik gewoon niet wist wat te zegen)

er leuk om te doen? gewoon gezellig met de hele familie (met kerst ofzo) bij elkaar wat drinken en kletsen enzo...dat vind ik echt heel gezellig. Of gewoon op een avondje lang uit voor de tv, programmatje filmpje of dvdtje kijken mety een zakkie chips dr bij...lekker relexed. of zoals gisteren met ene paar vriendinnen winkelen (in rottersam was het gisteren). gewoon een beetje gezellig. Of op vakantie in de zon een boekje lezen voor de caravan... (ja ik weet het ik ben vaag :\)

en waar kan je zomaar spontaan een heel gelukkig gevoel van krijgen?? als ik aan dingen denk zoals die hier op dit forumstaan. Dan bedenk ik mezefl hoe gelukkig ben ben en hoe goed ik het toch eigenlijk heb in vergelijing tot zoveel anderen.
Ik word ook altijd heel gelukkig als ik een film zit te kijken die heel zielig s en uit eindelijk een heel mooi einde heeft. Dan word ik weer helemaal blij en gelukkig enzo.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:32
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
smilegirl schreef op 20-03-2003 @ 17:09:

Mijn gelukkigste dag was tot nu toe concert van Lifehouse op 8 november Twas ech supergaaf maar er zal vast wel een nog coolere dag aankomen...

Ik vind het leuk om te slapen, en te computeren, en ook op me pony te zitten als ik er niet af val dan...

Een gelukkig gevoel krijg ik van een goed punt voor een proefwerk en een heel lief smsje van iemand.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:34
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 20-03-2003 @ 18:31:
er leuk om te doen? gewoon gezellig met de hele familie (met kerst ofzo) bij elkaar wat drinken en kletsen enzo...dat vind ik echt heel gezellig.
*Agree* dat inderdaad ook.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 18:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Gelukigste dag;

Owjee dit zijn er heel veel hor!Kan er niet tussen kiezen...

- alle dagen op vakatie (behalve 4 jaar terug...maar dit werd een leuk topic duzz suus stil! )

- disney land parijs

- al mn 15 verjaardagen

- M'n tijd bij mn ex was ook leuk...(center parcs, pretpark, uit gaan we hebben veel meegemaakt samen)

- de ontmoeting met mn huidige vriend...Echt liefde op t eerste gezicht was zo mooi!

Erg leuk om te doen?

- Ik vind het heerlijk om te zwemmen (mn sport)

- Met familie samenzijn en dan hoeft t niet eens een verjaardag te zijn maar gewoon samen zijn...

- met vrienden leuke dingen doen (uit, winkelen, zwemmen enz)

- de handvaardigheidles (zitten we met 7 meiden gezellig te kletsen en lachen)

- Na de training ff tv kijken en een sinaasappel eten (klinkt heel dom maar das echt heerlijk )

- Bij mn vriend thuis zijn of op school knuffelen

- muziek luisteren en dansen...

Zomaar spontaan een heel gelukkig gevoel van krijgen??

- Als mn vriend lieve dingen zegt of me aan het lachen maakt...
Of als hij me zoent...

- Als ik complimentjes krijg (he Wen?)

- Als ik eraan denk hoe fijn en mooi mn leven nu is

- een smsje van een hele lieve jongen waar ik voor mijn vriend verliefd op was...Ik zie hem weining (eerder altijd 1 keer in de week op zondag nu soms een maand niet
Maar als ik um spreek op msn ofzo is dat altijd leuk (ik ben nu nie meer verliefd op um).

- Als ik met mn moeder of vader knuffel

- Als de moeder van mijn vriend me een kus op mn wang geeft als ik daar kom...dat vind ik zo lief van haar!
Oud 20-03-2003, 18:09
blacky
blacky is offline
gelukkigste dag in mijn leven tot nu toe: Ik denk 10 aprill 2002, omdat ik toen gewoon een geweldige dag had met mijn toen malige vriendje. Concertje en lekker veel bij elkaar zijn

wat vind ik leuk om te doen:zeilen, scouting, lezen, muziek luisteren en lekker naar concertjes gaan

waar krijg ik zomaar spntaan een heel gelukkig gevoel van: als iemand heel lief een arm om me heen slaat. Als ik mijn katten weer eens wat raars zie doen. Als het mooi weer is buiten.
Oud 20-03-2003, 19:34
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 20-03-2003 @ 19:08:
- Als ik met mn moeder of vader knuffel
idd...dat is heel fijn, dan weet ik dat mn ouders van me houden en zo laat ik ze ook weten dat ik ook van hun hou
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:09
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 20-03-2003 @ 20:34:
idd...dat is heel fijn, dan weet ik dat mn ouders van me houden en zo laat ik ze ook weten dat ik ook van hun hou
psies!
Oud 20-03-2003, 20:25
Gwinnie
Gwinnie is offline
leukste dagen?

afgelopen zomervakantie in frankryk heb ik de tyd van mn leven (tot nu toe dan) gehad.

en wak heerlyk vind om te doen

in bad gaan, radio erbij, benen helemaal glad scheren tot er geen haartje meer zit, haren gewassen. helemaal lekker schoon. en dan beetje gaan tutten enzo tot je er toppie uitziet.
en dan allleen de hele avond voor de t.v. hangen..

en op een warme dag het bos in met mn hond en 2 uur alleen maar lopen en kijken hoe mooi t eiglyk wel nie is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 15:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 20-03-2003 @ 19:08:

- Als ik complimentjes krijg (he Wen?)

die complimentjes verdiend ze ook hoor, ze is meid!!
Oud 23-03-2003, 15:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 21-03-2003 @ 16:02:
die complimentjes verdiend ze ook hoor, ze is meid!!
Thanx meid jij bent ook top
Oud 23-03-2003, 19:12
towngeek
towngeek is offline
De gelukkigste dag in mijn leven is:

26 augustus 2002- Op dat moment nog niet, maar nu besef ik dat het mijn gelukkigste dag in mijn leven is geweest omdat ik mijn allerbeste vriend (en ex) toen heb leren kennen.

Een ander gelukkige dag was 5 maart 2003- Een hele dag doorgebracht met mijn beste vrienden, was echt een supergeweldige dag die ik nooit meer wil vergeten

en 20 maart 2003- Omdat ik toen voor het eerst de stap richting professionele hulp heb gezet om te vechten tegen mijn boulimia. Het is nog maar kort geleden, maarja, tis een begin en een dag die mijn leven waarschijnlijk gaat veranderen
Oud 25-03-2003, 13:13
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
OceanSpirit schreef op 23-03-2003 @ 20:12:

en 20 maart 2003- Omdat ik toen voor het eerst de stap richting professionele hulp heb gezet om te vechten tegen mijn boulimia. Het is nog maar kort geleden, maarja, tis een begin en een dag die mijn leven waarschijnlijk gaat veranderen [/B]
goed zo wens je veel suc6!!!! en sterkte
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
off: Leuk topic!!Alleen meer reacties
Oud 28-03-2003, 21:04
Fantôme
Fantôme is offline
ik bedacht me net nog iets, is alleen geen dag, maar een heel jaar dat ik me echt voelde. vorig jaar namelijk. Ik ben met iets gestopt (suus weet wat ik bedoel) heel jaar volgehouden.. zat goed in mn vel, cijfers waren okay, veel nieuwe vrienden gemaakt enzenzenz. Dat is echt wel mn beste schooljaar geweest!
voor de rest; zie vorige antwoord!
Oud 29-03-2003, 15:50
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
iig de dag waarop 'k me kaartjes voor't concert van nick cave & the bad seeds gehaald had. :/
voor de rest...tja, meer mooie momenten die 'k probeer te vergiftigen met klote tijden.
Oud 29-03-2003, 18:33
Verwijderd
hmmm leukste dag van me leven.....

*denkt diep na*

ben een tijdje geleden met een hele goeie vriend van me naar concert van anouk gweest (kaartjes gewonnen)...

en dat was wel gaaf....

verder zou ik niet weten...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:58
Fantôme
Fantôme is offline
come on mensen! er zijn toch wel meer mensen hier op het forum die een dag (meerdere dagen) hadden die helemaal te gek waren?!!
Oud 02-04-2003, 20:13
smilegirl
smilegirl is offline
kom op zo naar is het leven toch niet elke dag??
er is altijd wle een dag waar een lampje brand dus....
kom op!! ff iets leuks!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:19
Fantôme
Fantôme is offline
mm, nou, ik heb al heel veel dingen genoemd, maar om de moet er bij iedereen ff in te krijgen zal ik meer dingen noemen

- week in Rostock met uitwisseling school
- jaarlijkse uitwisseling met Nottingham (wedstrijdzwemmen)
- de hele derde klas (had ik al genoemd)
- Julianapop vorig jaar (is altijd heel gaaf, hier in het dorp, en daar heb ik ook jeroen ontmoet )

en dan ga ik nog even verder met alle leuke dingen die er aan staan te komen

- maandag over een week naar Londen met school
- op Jeroen's verjaardag mag ik voor het eerst legaal uit haha
- in de meivakantie naar Duitsland, dan zie ik dat meisje van vorig jaar van de uitwisseling weer )
- daarna heel veel verjaardagen van vrienden (gezellie)
- vlak daarna ben ik zelf jarig!
- daarna komt Suus hierheen!
- vlak daarna is weer julianapop
- en in de zomervakantie komt Eline (een vriendin uit Haarlem) hierheen

Nou... ben ik toch nog een meissie!

kus!!
Oud 02-04-2003, 21:29
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 02-04-2003 @ 22:19:

- daarna komt Suus hierheen!

Nou... ben ik toch nog een meissie!

kus!!
Hehe daar heb ik ook heel veel zin in!
Ik mail je morgen ff terug!Kus!
Oud 02-04-2003, 23:42
idmind
idmind is offline
De gelukkigste dag in mijn leven was de dag waarop ik ontdekte dat één was met mijzelf.

Eenzaam zijn is iets waar je onder lijdt.

Alleen zijn is AL - één zijn met jezelf.

Deze dag besloot ik om gelukkig te zijn. Daarnaast accepteerde ik dat ik nooit gelukkig kan zijn als ik nooit ongelukkig ben of ben geweest. Geen bergen zonder dalen...

Waarom zou ongelukkig zijn iets negatiefs zijn? It's all part of life...
Oud 06-04-2003, 21:03
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
idmind schreef op 03-04-2003 @ 00:42:
De gelukkigste dag in mijn leven was de dag waarop ik ontdekte dat één was met mijzelf.

Deze dag besloot ik om gelukkig te zijn. Daarnaast accepteerde ik dat ik nooit gelukkig kan zijn als ik nooit ongelukkig ben of ben geweest. Geen bergen zonder dalen...

jaah daar heb je helemaal gelijk in het hoort erbij..
maar ik heb deze top-ic gewoon ff geopend omdat er altijd zoveel "dalen" op psychologie staan.en soms vergeten mensen dat er ook bergen zijn snap je...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 21:26
Black Reina
Black Reina is offline
dagen waarop ik liep te janken van geluk
toen ik mn 2e vriendje ontmoete (is inmiddels alweer mn ex maarja)

muziek luisteren zeker op 1
uitgaan
kleding ontwerpen en maken
dingen waar ik gewoon een goed gevoel van krijg

muziek!
de zon
mn ex (ligt nogal complicated)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
idmind schreef op 03-04-2003 @ 00:42:

Wauw Ik bewonder echt je *hoe zeg je dat??
Maar okay, dat wist je al....
Ik moet nog altijd een pm van je terug krijgen
Oud 15-04-2003, 22:23
Guybrush
Guybrush is offline

Ik weet dat ie er vast wel is, maar ben het kwijt. Zal zeker zo'n dag zijn geweest dat je de hele dag allemaal leuke dingen doet en je je op geen moment ook maar ff kut voelt

-Autorijden, kan ik echt zoooo van opknappen als het verkeer niet tegenwerkt. Stukje touren met goeie muziek op heb ik altijd zin in.

-Uitgaan staat denk ik op 2, gewoon lekker ff al je zorgen vergeten en beetje naar mooie meiden kijken

-Gewoon lekker op de bank hangen met chips of ander lekker voedsel kan ik ook he-le-maal van bijkomen, heerlijk

en waar kan je zomaar spontaan een heel gelukkig gevoel van
krijgen??

Van mooi weer. Als het mooi weer is, dan krijg ik extra energie ofzo En als ik opeens een heel goed gesprek met iemand heb, kan ik me ook goed door voelen.
Oud 17-04-2003, 14:19
Verwijderd
wat ik onwijs leuk vind om te doen is uhm.. een mooie strandwandeling maken ofzo... heerlijk door de bossen lopen met allemaal vrienden... of gwoon gezellige dingen doen met vrienden
ik kan gelukkig worden van het feit dat ik eens goede cijfers haal op school uhm.. dat ik jarig ben vandaag
tja.. ik ben het wel met je eens dat er veel trieste dingen staan hiero.. maar het leven is vaak ook triest maa rje moet de mooie dingen ervan blijven zien
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 20:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb een aantal mooie momenten mogen meemaken, maar ik zou er zo 1-2-3 niet een uit kunnen halen die het allerspeciaalst was..

ijs eten in de zon, buiten in een mooie omgeving. liefst stoned.
verder beleef ik nog altijd veel plezier aan muziek luisteren en dansen.. en goede gesprekken met mensen.

samen zijn met mn vriend.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:56
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 17-04-2003 @ 15:19:
wat ik onwijs leuk vind om te doen is uhm.. een mooie strandwandeling maken ofzo... heerlijk door de bossen lopen met allemaal vrienden... of gwoon gezellige dingen doen met vrienden
ik kan gelukkig worden van het feit dat ik eens goede cijfers haal op school uhm.. dat ik jarig ben vandaag
tja.. ik ben het wel met je eens dat er veel trieste dingen staan hiero.. maar het leven is vaak ook triest maa rje moet de mooie dingen ervan blijven zien
vooral om dat laatste heb ik deze topic geopend..
ik maak al zo'n b-tje me hele leven tegenslagen mee...
en dat terwijl ik pas 15 ben...
maar ik blijf altijd hoop houden en doorgaan...
en zo af en toe gebeuren er ook leuke dingen..
daar moet je aan blijvu denken...
dat is dus de moraal van deze topic
nog gefeliciteerd!!!

kus smilegirl
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
smilegirl schreef op 20-03-2003 @ 17:09:
28 september 2001 - de dag dat ik m'n huidige vriendin ontmoette

ik was samen met m'n 2 broers in Arnhem, één van m'n broers had daar een bespreking. ik zou die dag gaan winkelen in de stad met m'n andere broer.
op een zeker moment liepen we een winkel in waar ik een pak wou kopen, en in die winkel zag ik haar... het was alsof ik haar in slowmotion zag, wat je ook wel eens in die overdreven love-movies ziet.
ze vroeg of ze ons kon helpen... nou dat kon ze zeker, ik heb me van top tot teen laten opmeten en ik heb ik weet niet hoeveel pakken aangepast...

maar goed, op een gegeven moment raakten we zo in gesprek en ik voelde me al gelijk zo op m'n gemak bij haar, en zij blijkbaar ook want ze begon te vragen hoe ik heette en of ik ook in arnhem woonde.. ik vroeg of ik haar eens mocht bellen en ze gaf me m'n nummer.

we zijn vervolgens het weekend daarop wat met elkaar gaan drinken, en de vonk sloeg gelijk over... and the rest is history

over een anderhalve maand gaan we samenwonen hier in Utrecht
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:30
Andora
Andora is offline
gelukkigste dag?
-dat ik met m'n vriend kreeg.
-dat ik erachter kwam dat leven heel leuk is

leuk om te doen...
-zingen, gewoon proberen die hoogste noot te halen en dat dat dan lukt
- oeh,er zijn eigenlijk heel veel dingen leuk

spontaan gelukkig gevoel
-t ultieme vakantie gevoel. jaja
en als ik bij m'n vriend ben
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:05
Sysy
Sysy is offline
Uhm dat is moeilijk... Heb wel dagen dat ik gelukkiger ben dan andere, zoals wanneer ik bij mn vriend ben..

In de zon liggen en een boek lezen, in de armen van mn vriend liggen, een leuke film kijken, zwemmen...

Uhm tja toch van mn vriend, het feit dat ik iemand heb die verliefd op me is en aan me denkt vind ik zo bizar en leuk tegelijkertijd, daar wordt ik gelukkig van als ik daar aan denk..
Reageren

Regels voor berichten