Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik nwordt gek van mensen die altijd het zelfde doen, rondje rondje rondje rondje aaaaggghhhh
porbeer ook ze te leren...., als ze dom doen (volgens mijn gevoel) doe ik niet meer met hun rondje rondje enzo, maar ga heel lekker doen, en dan denken ze van heeej leuke en doen ze geen rondje rondje maar mee met mij enz
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Happen vind ik wat minder, ik heb het niet zo op een bloedlip ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vind het juist leuker als hij er de hele tijd mee zit te spelen maar me niet meteen tongt
(dat hij bijvoorbeeld op mijn onderlip bijt of met zijn tong over me lippen streelt) ooit een ex gehad waarbij ik perongeluk (nja het was zijn schuld, hij stak zijn tong té ver) heb moeten overgeven ![]()
|
![]() |
Als het maar niet zo'n luie flikker is die zich alleen laat zoenen en ik al het werk moet doen. Dat het tongenspel zich voornamelijk in zijn mond afspeelt. Dat alleen zijn lippen likjes en hapjes krijgen. Ik ben er ook nog!
Je kent dat wel, ze doen hun snavel open als een jonge leeuwerik, en meer hoef je niet te verwachten. Maar ook niet iemand die meteen mijn amandelen gaat controleren. Het moet wel gelijk opgaan, en met name vanzelf. Zo'n knul die je eerst nog les moet gaan geven....pfff. Please, wees een beetje origineel en inventief.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
marietje is een slet.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
.. Je kijkt elkaar aan.. ze likt zachtjes over je lippen. Ze doet rustig haar ogen dicht. Ze drukt zich tegen je aan, je houd haar steviger vast. Je voelt hoe ze zachtjes uit ademt. Je lippen raken die van haar. Je voelt haar tong zachtjes tegen die van jou aan strijken. Rustig speel je met elkaars tong. Als ze haar tong heeft terug getrokken kust ze je, na het open van haar ogen, snel op je lippen en kijkt je lief aan.
Dát versta ik onder een goede kus, niet van dat snelle gekloot en dat gedraai zonder enige vorm van creativiteit. Natuurlijk baart oefening ook kunst maar het is fijn als het meteen de eerste keer met die partner al redelijk/goed gaat. En ach zo niet dan oefen je er gewoon even met z'n tweeën op ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zoenen Floris uinten | 5 | 02-02-2017 04:02 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je je een meisje hoe zoen je XSebastiaanX | 4 | 05-01-2014 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen of Knuffelen: Wat doe jij het liefst en hoe? Rikje18 | 20 | 02-07-2012 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zoen je nu eigenlijk iemand? another breath | 7 | 22-11-2010 21:28 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit gezoend help me even why not ? | 58 | 08-05-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen, hoe het best diamondvoodoo | 43 | 14-12-2003 22:04 |