Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 10:02
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Bij die rtl4-belspelletjes zeggen ze ALTIJD hetzelfde:
ja, het gaat wel moeilijk vandaag he, goh dat komt natuurlijk omdat iedereen naar buiten is, ja het is ook hartstikke lekker weer, ik zou ook naar buitengaan, maar dat betekent dus voor JOU... een hele grote kans om te winnen, jawel, dames en heren, tja, er bellen wel erg weinig mensen, tis ook wel een erg moeilijke vraag, zal ik nog eens de hints geven, en belt u nou gewoon, voor 1 keertje, je hebt niks te verliezen, 1 keertje, ja en weet u het is echt ongelooflijk, echt fantastisch, normaal hebben we 100 euro, nu hebben we het verhoogd tot 200 euro en nu is het maar liefst 500 euro!, nee ik ga je niet helpen, ik ga het niet doen.

*meneer aan de telefoon*
Ja Hans je weet hoe t werkt?
Ja
Ja, je moet dus 3 plaatjes uitkiezen en onder 1 van de 10 zit een geldbedrag van maar liefst 10000 euro, de jackpot (legt t dus uit, terwijl Hans al ja zei)
*drie plaatjes verder*
He ach, wat jammer nou Hans, het ging net zo goed je was ZO dichtbij, nou, ik hoop dat je t toch een beetje leuk vond, veel plezier met je 50 euro. Dag Hans!

Blah, zo uit mijn hoofd opgedicteerd, hoef je dat programma maar 20 minuten voor te zien.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 10:20
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
idd, je wordt er echt helemaal gek van. ik ben zelf zo dom geweest om een keertje te bellen. eerst kwam ik door de voorselectie en kreeg ik zo'n overdreven gefeliciteerd!-bandje.

toen moest ik een willekeurig nummer op mn telefoon indrukken, en toen kwam ie: de helaas!-u-bent-niet-door-naar-de-volgende-ronde-mededeling. *zucht* hoe kon ik zo stom zijn....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:30
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
"Ik krijg zojuist van de jury te horen dat ik geen hints mag geven..." -paar minuten later- "nee jongens, nee, ik ga geen hints geven. Nee dat doe ik niet"

zucht.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 11:06
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 19-04-2003 @ 11:02:
Bij die rtl4-belspelletjes zeggen ze ALTIJD hetzelfde:
ja, het gaat wel moeilijk vandaag he, goh dat komt natuurlijk omdat iedereen naar buiten is, ja het is ook hartstikke lekker weer, ik zou ook naar buitengaan, maar dat betekent dus voor JOU... een hele grote kans om te winnen, jawel, dames en heren, tja, er bellen wel erg weinig mensen, tis ook wel een erg moeilijke vraag, zal ik nog eens de hints geven, en belt u nou gewoon, voor 1 keertje, je hebt niks te verliezen, 1 keertje, ja en weet u het is echt ongelooflijk, echt fantastisch, normaal hebben we 100 euro, nu hebben we het verhoogd tot 200 euro en nu is het maar liefst 500 euro!, nee ik ga je niet helpen, ik ga het niet doen.

*meneer aan de telefoon*
Ja Hans je weet hoe t werkt?
Ja
Ja, je moet dus 3 plaatjes uitkiezen en onder 1 van de 10 zit een geldbedrag van maar liefst 10000 euro, de jackpot (legt t dus uit, terwijl Hans al ja zei)
*drie plaatjes verder*
He ach, wat jammer nou Hans, het ging net zo goed je was ZO dichtbij, nou, ik hoop dat je t toch een beetje leuk vond, veel plezier met je 50 euro. Dag Hans!

Blah, zo uit mijn hoofd opgedicteerd, hoef je dat programma maar 20 minuten voor te zien.

Ja, dus ?
Oud 19-04-2003, 11:42
Thomas
Thomas is offline
Ja. Dat mensen zich nog laten verleiden om te bellen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 10:04
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 19-04-2003 @ 12:06:
Ja, dus ?
Dus het zou een hele verbetering zijn als ze lijn 4 en andere onzinbelspelletjes schrappen van de buis.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:24
qghp
qghp is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 20-04-2003 @ 11:04:
Dus het zou een hele verbetering zijn als ze lijn 4 en andere onzinbelspelletjes schrappen van de buis.

eens!eens!eens!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:25
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 20-04-2003 @ 11:04:
Dat gaat misschien ook gebueren omdat deze spelletjes onder een andere wet gaan vallen, en dan worden de kosten die de zenders moet maken te hoog om het rendabel te houde..er is dus nog hoop...
Oud 20-04-2003, 11:44
qghp
qghp is offline
En in de ruil van die programmas meoten ze een alle tekenfilms van 10 jaar geleden uitzenden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten