Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooi dun is niet lelijk..
En wat er op de catwalk rondloopt is zeker qua lengte echt dun, maar zoals dat geposte plaatje komt niet veel voor. Wat Feline al zei; in tijdschriften zijn modellen vaak minder dun, verre van dik, dat wel. Vind ik vrij logisch eigenlijk omdat die posters de hele wereld rondgaan *tuurlijk beelde van catwalks ook wel, maar stukken minder* en het dan niet verantwoord is om zulke dunnen mensen neer te zetten. Wat ik alleen niet met je eens ben: Modellen moeten wel mooi zijn; anders zouden ze niet aan bepaalde maten moeten voldoen, en een bepaalde uitstraling hebben. Ik stoor me er niet aan eigenlijk, kijk die modellen hebben hun eigen leven, en als zij zo ziekelijk gaan afvallen, prima laat ze dat lekker doen. Ik zou alleen voor m'n eigen kledinglijn niet van die graatmagere figuurtjes willen hebben. Gewoon mooie meisjes van een jaar of 17/18 met maatje 36, 38 maar echt niet meer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Post hier al je foto's van forumers look-a-likes! Teun | 257 | 26-03-2006 03:08 | |
Lifestyle |
Vrouwelijke Vormen nps | 340 | 30-11-2005 17:57 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule C.. Teun | 80 | 02-11-2005 23:17 | |
Lifestyle |
analyseer hier je mede LIFESTYLE forummer. Back Door Man | 39 | 23-05-2005 23:12 | |
Lifestyle |
Welk dekseltje past op welk potje? Sunworshipper | 35 | 09-03-2005 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV) Methuselah | 496 | 14-11-2004 18:52 |