|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van vreemdgaan? | |||
Ik ken iemand die vreemdgaat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 18.83% |
Ik vind vreemdgaan oké. |
15 | 6.73% |
Ik keur vreemdgaan af. |
194 | 87.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 223. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat denk je van:
1. Ik ken niet iemand die vreemdgaat en keur vreemdgaan in principe af 2. Ik ken wel iemand die vreemdgaat en keur vreemdgaan in principe af 3. Ik ken niet iemand die vreemdgaat en keur vreemdgaan in principe niet af 4. Ik ken wel iemand die vreemdgaat en keur vreemdgaan in principe niet af |
![]() |
|
Er is iemand met mij vreemdgegaan, waar valt dat onder?
![]() (ik ben er overigens niet trots op en keur het ten zeerste af.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Evito: daarvoor zul je bij Alicia Silverstone of Dusjcrib moeten zijn. ![]() [edit]Ik bedoel natuurlijk de derde. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 18:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vreemdgaan keur ik dus echt af
![]() al zou mn vriendin vreemdgaan is het ook in 95% van de gevallen einde relatie.daarin ben ik heel simpel, qua vreemdgaan heb ik geen medelijden en verwacht ik het zelf ook niet te krijgen al zou ik vreemdgaan nou gebied de eerlijkheid me te vertellen dat ik zelf wel 1x bijna ben vreemd gegaan ![]() |
![]() |
|
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik was niet van plan er mee te starten.
Ik heb juist een enorme afkeer van meiden die weten dat ik een vriendin hebben en alsnog dingen proberen ![]() En mocht mijn vriendin een keer vreemdgaan is het exit. Einde verhaal. Beste dat er MISSCHIEN dan nog voor haar te halen valt ik gewoon vrienden blijven maar ik ben er heel hard in, meer gewoon niet.
||
![]() |
Citaat:
Ik keur vreemdgaan dan ook ten alle tijden af. |
![]() |
|
Tja, ik ken een meisje dat veel van haar vriendjes bedriegt, ze vindt er dus niks mis mee, maar ik keur het af!
Ik zou trouwens niet willen dat iemand mij bedriegt, dus doe ik het zelf ook niet! Het gaat gewoon om respect voor de ander!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik keur vreemdgaan zeker weten af, maar dat betekent niet meteen dat ik mensen die vreemd zijn gegaan ook afkeur.
Ik ga anderen niet van alles kwalijk nemen waar ik zelf niets mee te maken heb, dan blijf ik bezig. Soms kan ik het zelfs best begrijpen, maar dat is niet hetzelfde als goedkeuren. |
![]() |
|
![]() |
pfieuw ik dacht dat ik de enige was die tegen vreemdgaan was maar nee dus
![]() Ik ek ontzettend veel mensen die vreemd gaan en er ook absoluut niets om geven Ik laat deze mensen hun gang maar gaan i know ![]() Zelfs zou ik overigens nooit vreemdgaan en als iemand het mij zo flikken is het exit. ZO!
|
Ik mis eigk nog n optie... of eigk een opsplitsing van die laatste in:
- ik keur vreemdgaan af, maar heb het wel eens gedaan - ik keur vreemdgaan af en heb het ook nog nooit gedaan want het lijkt me juist interessant om te weten hoeveel provent er nou ook daadwerkelijk zijn partner bedriegt / ooit ebdrogen heeft. Ik ben overigens nog nooit vreemdgegaan, vind het zooo achterbaks!
||
Citaat:
![]() Dat was om te kijken hoe het was...Hoe het zou voelen...Klinkt vast heel dom maar ik zou het never weer doen! Het is nu uit met die jongen (die ik toen heb bedrogen) en toen het uit kwamen we er van elkaar achter dat we allebei zijn vreemdgegaan ![]() Ik keur het niet goed dus, ookal was ik er zelf ook 'zo-een' ![]() En wat Dusjcrib als laatste al zei; vreemdgaan keur ik af, de mensen die het doen keur ik niet direct af...Misschien later, zoals mezelf toen...
|
![]() |
Ligt eraan wat voor vreemdgaan. Alleen sex zonder emotionele verwikkelingen beschouw ik niet als een gevaar voor de relatie.
Het nadeel is dat het daar toch wel op uitdraait, zodra je sex hebt met iemand wordt er een band gesmeed, of je nou wilt of niet. En waarom zou je alleen sex willen? Het gaat toch juist om die band?
||
Citaat:
het is gewoon een schending van het vertrouwen van je partner als je vreemdgaat en dat is helemaal geen goede basis voor een relatie, daarom keur ik het ten strengste af!!! als je toch vreemd wil gaan neem je maar geen relatie, want je doet er alleen maar de ander pijn mee!
|
het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit ...
![]() zo zit ik gewoon in elkaar maar kben zelf een keer vreemgegaan (ook al vind ik dat het niet zo was het was het wel) en mijn vriendjuh is 1 keer vreemdgegaan met ex ik = raar
|
Ik keur het voor de volle 100% af!!!
maar ik ken ook iemand die vreemd gaat (de vader van mijn vriend, mijn vriend is daar eergister achtergekomen via emailtjes op de computer van zijn vader) vrij moeilijke situatie........... mensen die vreemdgaan vind ik zo zielig, vieze egotrippers zijn het! ![]()
|
mhhh
ik zat in tweestrijd, want aan de ene kant ben ik degene die vreemdganger is/was, maar aan de andere kant keur ik mijn gedrag niet goed. Het minst hypocriete antwoord is dus eigenlijk: ik vind dat vreemdgaan moet kunnen.
|
het is wel erg zwart/wit die poll
ik vind vreemdgaan ok als je de jongen waarmee je iets hebt HELEMAAL niet leuk vind, de jongen waarmee je vreemd bent gegaan HEEL erg leuk vind, en je het meteen uitmaakt daarna *dat is mij namelijk overkomen*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |