Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dan betaal je per acceptgiro die je wilt betalen 5 euro administratiekosten. Dus wil je 4 acceptgiros betalen, dan moet je 20 euro betalen ![]() En moest ik ook een brief posten kost ook 87 eurocent vroeger was dat 80 NL cent!!
|
Verwijderd
|
Hoezo vijf gulden per acceptgiro? Ik weet niet hoe het bij de Postbank zit, maar als ex-werknemer van ABN-Amro kan ik je zeggen dat er geen geld berekend wordt voor betaalopdrachten, tenzij dat door de bank is bepaald.
Wat je dus merkt is dat geld opnemen of storten aan de balie geld kost, en dat misschien (dat weet ik niet zeker) acceptgiro's inleveren aan en laten verwerken bij de balie ook geld kost. Heel begrijpelijk: banken willen namelijk de klanten het kantoor uitjagen. In mijn tijd was dat al zo: wij mochten mensen aan de balie niet helpen met bepaalde opdrachten, daar moesten ze maar voor naar de geldautomaat, of ze moesten maar vanaf thuis een overschrijvingskaartje sturen. Acceptgiro's en overschrijvingsformulieren moet je via de post versturen. Je kunt ze natuurlijk wel meteen laten betalen, bij de bank zelf, maar daar betaal je voor. Eigen keus. Moet je maar op tijd die dingen invullen en opsturen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben dat nou juist in t buitenland(dus als je in spanje ofzo zit en je wilt geld uit de muur trekken van je NLse rekening) gratis gemaakt dus... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En aangezien ik vrij weinig machtigingen heb, en bijna alles per acceptgiro betaal, denk ik dat ik toch wel gelijk heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|