Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 15:49
`CrazY G
`CrazY G is offline
gVd Sinds wanneer moet je bij de postklantoor 5 euro per acceptgiro betalen. Echt belachelijk!1 Ben ik weer 15 euro armer. Vreoger moest je maar 5 gulden administratie kosten betalen. Waar gaat het naar toe in ond land !!!! Ik ga internet bankieren aanvragen
Oud 18-04-2003, 15:51
Quiana
Quiana is offline
Met inet bankieren moet je geld betalen voor het inetten..
Zeker als je telefoon inet hebt.
Oud 18-04-2003, 17:42
Shock
Shock is offline
Is dat echt zo? In dat geval, tja, ontzettend belachelijk... maar ja, ze kunnen doen wat ze willen omdat je er toch niet onderuit kunt. Ik zie het nog wel gebeuren dat je moet betalen als je gewoon een paar flappen uit de muur wilt halen

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:51
m'neer
m'neer is offline
Waar heb je 't nou eigenlijk over? Administratiekosten betalen als je een acceptgiro wil betalen?! Heb je niet over een girobetaalkaart?

...hier word ik geen wijs uit.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:52
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 18-04-2003 @ 18:42:
Ontzettend belachelijk... maar ja, ze kunnen doen wat ze willen omdat je er toch niet onderuit kunt. Ik zie het nog wel gebeuren dat je moet betalen als je gewoon een paar flappen uit de muur wilt halen
Als je met 'n creditcard geld uit 'n giromaat haalt betaal je enkele euro's administratiekosten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:54
Shock
Shock is offline
Citaat:
m'neer schreef op 18-04-2003 @ 18:52:
Als je met 'n creditcard geld uit 'n giromaat haalt betaal je enkele euro's administratiekosten.
juh oke, dat is dan iets waar ik me nog wel wat bij voor kan stellen, maar ik zie een tijd aankomen waarin het met je giropasje (waarvoor je ook al hebt moeten betalen!) ook al niet meer kan
Oud 18-04-2003, 18:22
`CrazY G
`CrazY G is offline
Citaat:
m'neer schreef op 18-04-2003 @ 18:51:
Waar heb je 't nou eigenlijk over? Administratiekosten betalen als je een acceptgiro wil betalen?! Heb je niet over een girobetaalkaart?

...hier word ik geen wijs uit.
jah!
en dan betaal je per acceptgiro die je wilt betalen 5 euro administratiekosten.
Dus wil je 4 acceptgiros betalen, dan moet je 20 euro betalen
En moest ik ook een brief posten kost ook 87 eurocent
vroeger was dat 80 NL cent!!
Oud 18-04-2003, 21:35
Thomas
Thomas is offline
Ja, helaas kan dat zo zijn. De wereld is wreed en oneerlijk.

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:52
Miracle
Miracle is offline
-> w&g?
Oud 18-04-2003, 22:54
Verwijderd
Hoezo vijf gulden per acceptgiro? Ik weet niet hoe het bij de Postbank zit, maar als ex-werknemer van ABN-Amro kan ik je zeggen dat er geen geld berekend wordt voor betaalopdrachten, tenzij dat door de bank is bepaald.

Wat je dus merkt is dat geld opnemen of storten aan de balie geld kost, en dat misschien (dat weet ik niet zeker) acceptgiro's inleveren aan en laten verwerken bij de balie ook geld kost. Heel begrijpelijk: banken willen namelijk de klanten het kantoor uitjagen. In mijn tijd was dat al zo: wij mochten mensen aan de balie niet helpen met bepaalde opdrachten, daar moesten ze maar voor naar de geldautomaat, of ze moesten maar vanaf thuis een overschrijvingskaartje sturen.

Acceptgiro's en overschrijvingsformulieren moet je via de post versturen. Je kunt ze natuurlijk wel meteen laten betalen, bij de bank zelf, maar daar betaal je voor. Eigen keus. Moet je maar op tijd die dingen invullen en opsturen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 01:06
Atje85
Atje85 is offline
Waarom ga je met je acceptgiro niet gewoon naar de bank Gewoon in de brievenbus douwen
Voor betaalopdrachten binnen Europa wordt er geen geld berekend.

Of vraag inet bankieren aan, lekker simpel en gratis.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 01:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 18-04-2003 @ 18:42:
Is dat echt zo? In dat geval, tja, ontzettend belachelijk... maar ja, ze kunnen doen wat ze willen omdat je er toch niet onderuit kunt. Ik zie het nog wel gebeuren dat je moet betalen als je gewoon een paar flappen uit de muur wilt halen

Ze hebben dat nou juist in t buitenland(dus als je in spanje ofzo zit en je wilt geld uit de muur trekken van je NLse rekening) gratis gemaakt dus...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 10:36
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
`CrazY G schreef op 18-04-2003 @ 19:22:
jah!
en dan betaal je per acceptgiro die je wilt betalen 5 euro administratiekosten.
Dus wil je 4 acceptgiros betalen, dan moet je 20 euro betalen
En moest ik ook een brief posten kost ook 87 eurocent
vroeger was dat 80 NL cent!!
Ik heb nog nooit wat betaald voor acceptgiro's. Bij de postbank doe ik ze gewoon in zo'n GRATIS envelopje richting Leeuwarden, en het wordt van mn rekening afgeschreven. Bij de Rabo kan je de acceptgiro's GRATIS in de brievenbus bij hen gooien, of anders posten (€0,39 aan postzegel) en per internet is het ook gewoon gratis...

En aangezien ik vrij weinig machtigingen heb, en bijna alles per acceptgiro betaal, denk ik dat ik toch wel gelijk heb
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:43
Unexplained
Unexplained is offline
Hierbij een steunbetuiging aan het rabobank internetbankieren. Nooit problemen mee, gratis, eenvoudig & snel.
Oud 19-04-2003, 15:49
Sven
Sven is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 19-04-2003 @ 15:43:
Hierbij een steunbetuiging aan het rabobank internetbankieren. Nooit problemen mee, gratis, eenvoudig & snel.
Dito
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:27
Verwijderd
ja, maar bij de rabobank kost het storten van geld en de rabofoon ook al weer geld
de rabofoon kan ik nog wel wat begrijpen, maar dat je geld voor het storten moet betalen vind ik wel ziek
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 08:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 19-04-2003 @ 15:43:
Oud 20-04-2003, 09:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 19-04-2003 @ 23:27:
ja, maar bij de rabobank kost het storten van geld en de rabofoon ook al weer geld
de rabofoon kan ik nog wel wat begrijpen, maar dat je geld voor het storten moet betalen vind ik wel ziek
ja misschien kost de rabofoon wel geld en het storten ook maar i-net bankieren is gratis. En daar ka de postbank nog een puntje aan zuigen (afzetters)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 09:47
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 20-04-2003 @ 10:41:
ja misschien kost de rabofoon wel geld en het storten ook maar i-net bankieren is gratis. En daar ka de postbank nog een puntje aan zuigen (afzetters)
Nou, voor die €1,82 per maand die je voor Girotel betaald zou je ze toch bijna gaan haten, hè?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:13
videoband
videoband is offline
rabofoon kost trouwens ook geen geld , en de postbank is gewoon een klotebank.

doet er 2 weken over om geld over te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten