![]() |
|
Verwijderd
|
Artwork en logo voor St. Anger zijn af:
![]() ![]() bron: http://www.metallica.com/index.asp?item=970 tracklisting: Frantic St. Anger Some Kind of Monster Dirty Window Invisible Kid My World Shoot Me Again Sweet Amber Unnamed Feeling Purify All Within My Hands 9 Juni uit in Europa. Wat vinden we ervan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja.. ik ga 'm ook op zeker niet kopen pleur op zeg.. maar wel downen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is btw getekend door Pus head wel bekend in de oren van 'tallica fans. |
![]() |
||
Citaat:
|
Pfff pushead kan echt veel beter als deze slappe meuk. Volgens mij is dit echt hun ondergang. En maar roepen hoe hard t wel niet is. Refereren aan bands als Hatebreed en Meshuggah.........
Fuck die moshriffs. Dat is niet metallica. Ze moeten zichzelf een plezier doen en de pijp aan maarten geven..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ach, teruggrijpen naar de roots is altijd kut. klinkt per definitie gedateerd. net zoals die old-school hardcore. hoe vaak kun je dezelfde 3 accoorden hergebruiken?
![]() aniewee, load was een goed album, reload viel bij mij minder in de smaak maar metallica levert altijd kwaliteit ongeacht of je het leuk vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
metallica heerst al maanden niet meer.
Het belazeren van fans vind ik niet echt 'true'. En daarnaast, wat ze nu ook doen, ze hebben mijn respect al lang verloren. Het kan kwalitatief goed zijn, maar ik ben bang dat het allemaal heel veilig gaat worden.
|
|