Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Soms ben ik heel vrolijk! Soms gewoon tussen in ! En soms is het zo erg dat ik me alleen maar erger wil voelen om er dus een einde aan te maken! |
![]() |
||
Citaat:
@smilegirl: het RIAGG verleent wel degelijk professionele hulp, ook al veronderstel je in jouw reactie "niet van het riagg of zoiets... maar gewoon echt profesionele hulp..." van niet. Ik word zelf momenteel begeleid door een psychiater zoals ik al vermeldde, en zo iemand is wel degelijk een professionele hulpverlener. Ik ben het overigens volkomen met je eens dat zelfmoord nooit een oplossing kan zijn, niet voor degene die het overweegt, en zeker niet voor diegenen die achterblijven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit er al 2 en half jaar! De eerste twee maanden is er bij mij ook niks verandert. Verwacht niet dat het zo snel gaat, want dat gaat het niet!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt er ook geen twee maanden over gedaan voordat je je zo rot voelde als dat je je nu doet, neem ik aan. Verwacht dan ook niet dat je er in twee maanden weer volledig boven op bent. Die mensen kunnen ook niet toveren. Neem er de tijd voor, dan ben je ook minder teleurgesteld als het niet zo snel gaat. En misschien moet je je er zelf (nog?) wat meer voor inzetten...? |
![]() |
||
Citaat:
Thx voor de tip! Ik begin mezelf steeds meer te accepteren! Teminste als ik in een goeie bui ben! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat zal je dan kunnen gebruiken om jezelf in een andere bui ook te accepteren ![]()
|
Verwijderd
|
Je doet niets anders dan jezelf omlaag halen, altijd maar denken en zeggen dat je lelijk bent, NOOIT een meisje zou kunnen krijgen, niemand jou mag, et cetera. Terwijl de buitenwereld dat misschien anders ziet. Maar als jij ALTIJD alleen maar denkt dat iedereen jou lelijk vindt en niemand jou bemint, zul je ook nooit zien dat iemand jou bemint. Het is een effect van - laten we maar met uitdrukkingen spelen - alles door een donkere bril bekijken. Je moet daarmee stoppen, anders gaat het idd fout, zoals je zelf aan aangeeft.
|
![]() |
||
Citaat:
Serieus want dankzij dit forum merk ik toch dat er heel veel mensen zijn die niet oppervlakkig zijn ! Ik denk wel dat het ook te maken heeft dat ik altijd tussen de laagopgeleide mensen zat! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mmmm, je bent jezelf belachelijk aan het maken, zodat je meer moet krijgt om zelfmoord te plegen. Dat heeft geen zin, je springt er niet makkelijker door, op het moment dat je klaar staat om jezelf dood te maken, denk je niet aan dat iedereen je belachelijk vind, je denkt aan heel andere dingen, zoals je jeugd en je ouders en hoe de wereld verder gaat als jij stopt met bestaan. Je moet proberen om te kijken waardoor het komt dat je niet meer verder wil. Is het zo dat je geen echte vrienden hebt? Dat je te vaak alleen thuis zit? Zoek het eens voor je uit, denk eens wat je vroeger toen je niet depressief was allemaal deed en hoe lekker het is om je goed te voelen en in de zon te zitten! Wat wil je liever, stoppen met leven of een fijn leven hebben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens over die spiegels enzo in winkels... als ik me zelf zie buitens huis vind ik het ook niet zo geweldig, maar als ik mezelf thuis voor de spiegel zie om me haar te doen ofzo heb ik daar geen probleem mee ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom zou je alles zo negatief opvatten? er zijn mensen die het veel moeilijker hebben in hun leven. Die lachen om mensen die zichzelf 'lelijk' vinden. Die mensen zitten echt diep in de put. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey,
Ik ben zelf ook depressief geweest, maar ben volgens mij nog niet volledig genezen...Ik heb bij de geboorte een hersenbloeding gehad, met nogal vervelende gevolgen...Ik loop soms wat mank, vooral als ik moe ben, ik kan amper schrijven etc Op het eerste zicht zie je nix aan me maar als ik moe ofzo ben begint alles duidelijk te worden...Toen ik op ASO zat (Algemeen secondair onderwijs) werd ik veruit nooit gepest, met enkele uitzonderingen dan...In tso (technisch) gaat het er nogal harder aan toe en heb ik overlaatst een schop in mijn gezicht gekregen om een of andere schijnreden...zoiets maakte ik niet mee in het ASO...Alhoewel ben ik wel in het ASO depressief geworden, verliefd geworden wetende dat ik de persoon in kwestie niet kan krijgen(dat wijtte ik aan mijn beperkingen, die eigenlijk weinig terzake deden, aangezien ze dat toen nog niet wist), commentaar op straat door stomme tienersletten die viavia weten dat er iets mankeert aan mij, commentaar op de bus enz... Op den duur werd ik gek, en voelde ik me extreem slecht..op een dag kreeg ik een woedeaanval(nu regelmatig nog ![]() Het is minder wisselvallig dan vroeger ook sinds ik medicatie neem...Maar probeer je niet TE veel te steunen op je goeie momenten, geniet er gewoon van...Als je teveel steunt op je goeie momenten ga je de dag nadien juist weer achter dieper in de put van de ontgoocheling (had ik toch ![]() Probeer de dingen te zien zoals ze zijn, niet extreem negatief, maar ook niet te positief, leer de werkelijkheid inzien Een forum is ook niet het idiaal om je erboven op te helpen...Hier en daar zie ik ook reacties die echt laag bij de grond zijn, (in je vorige topic bv)
||
![]() |
Citaat:
tuulk helpt het riagg bij de 1 wel en bij de ander niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. en dan nog? mensen zitten echt diep in de put, die proberen elke dag hun leven te 'overleven' mensen die door de mafia worden achtervolgd, kinderen die in een leger zitten. Nu wil ik niet zeggen dat jouw probleem er niet toe doet, dat zeker weten niet, maar wees blij dat je in een vrij land als nederland leeft! en niet in bijvoorbeeld afghanistan/irak. |
![]() |
||
--------------------------------------------------------------------------------
Apu schreef op 18-04-2003 @ 11:47: Mensen kijken echt alleen naar je uitstraling. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
dat is geen onzin, er zijn zat mensen die knap zijn maar niemand wil met ze hebben als vriend/in, omdat ze 1 of andere negatieve houding hebben, of saai zijn or whatever. De lelijkste mensen hebben zelfs een vriend/in, als ze leuk zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[IMG]Dan beinvloed je uitstraling toch je uiterlijk? En dan klopt het toch wat weet ik niet wie (de tweede persoon die je quote) zegt?[/IMG]
Hoe kan nou ´hoe je je voelt´ je uiterlijk veranderen?? Je hebt alleen andere gezichtsuitdrukkingen dan
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel mensen weten dit wel, het is alleen een taboe om toe te geven |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik heb zat mensen gezien die knap waren en ook een vriend hadden maar niet echt gelukkigf met elkaar waren. dus was wil je liever. knap zijn maar nooit echte liefde kennen of lellijk zijn en iets harder moeten zoeken naar ware liefde |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |