Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 21:46
Eme-ly
Eme-ly is offline
Sorry, maar dit moet me even van het hart: Het niveau van dit forum is echt wel belachelijk! Als ik hier even een paar topics doorlees krijg ik echt het gevoel dat sommige mensen hier gewoon lezen/posten uit 'geilheid' of zelfs 'voyeurisme'.
Paar voorbeelden:
"Wanneer had je voor 't laatst seks?"
"Hetero jongens hebben jullie ooit..?"
'Hoe oud waren jullie bij eerste keer Masturbatie.. ?"

Wat ik ook maar walgelijk vind, is dat hier meisjes van 13/14 over al hun seksuele ervaringen zitten te babbelen net of ze al jaren ervaring hebben.

Ik weet niet hoe anderen hier over denken, maar ik ben wel blij dat ik even mijn hart kon luchten!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:59
king112
king112 is offline
Citaat:
Eme-ly schreef op 20-04-2003 @ 22:46:
Sorry, maar dit moet me even van het hart: Het niveau van dit forum is echt wel belachelijk! Als ik hier even een paar topics doorlees krijg ik echt het gevoel dat sommige mensen hier gewoon lezen/posten uit 'geilheid' of zelfs 'voyeurisme'.
Paar voorbeelden:

Wat ik ook maar walgelijk vind, is dat hier meisjes van 13/14 over al hun seksuele ervaringen zitten te babbelen net of ze al jaren ervaring hebben.

Ik weet niet hoe anderen hier over denken, maar ik ben wel blij dat ik even mijn hart kon luchten!
dit vind ik wel een geil verhaal!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:00
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Download iets van een kinderlock op je internet explorer, blokkeer forum.scholieren.com, en je hoeft nooit meer bang te zijn dat je onbewust in een bevlieging hier nog eens terecht komt tijdens het doelloos rondsurfen op internet.

Tsja, dat ik hier nog serieus op inga... het zal wel zondagavond 11 uur zijn.
Oud 20-04-2003, 22:00
king112
king112 is offline
Citaat:
Paar voorbeelden:

Ik weet niet wat er zoveel mis is met meisjes die op hun 13/14 seks hebben gehad!
De een is er eerder aan toe dan de ander!
En wat is er mis mee met het praten over seks, het is toch niks om je voor te schamen of wel soms!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:07
AtOx
AtOx is offline
Citaat:
M n M schreef op 20-04-2003 @ 23:00:
Download iets van een kinderlock op je internet explorer, blokkeer forum.scholieren.com, en je hoeft nooit meer bang te zijn dat je onbewust in een bevlieging hier nog eens terecht komt tijdens het doelloos rondsurfen op internet.

Tsja, dat ik hier nog serieus op inga... het zal wel zondagavond 11 uur zijn.
knikt instemmend
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik ben het wel deels gelijk met de topicopener, en ik denk zelf dat veel topicopeners in dit subforum verzonnen verhalen hebben
Met citaat reageren
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
king112 schreef op 20-04-2003 @ 22:59:
dit vind ik wel een geil verhaal!
Oud 20-04-2003, 22:10
Big Brother
Big Brother is offline
als het je niet aanstaat moet je er niet komen

als je je gewoon eens afvraagt hoe oud de gemiddelde scholier was toen hij voor het eerst masturbeerde, dan kan je dat toch gewoon vragen? vind het allemaal best interessant
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:12
Mark
Mark is offline
Achja..

Mark (die het hier wel ok vindt)
Oud 20-04-2003, 22:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Eme-ly schreef op 20-04-2003 @ 21:46:
Paar voorbeelden:

de meeste mensen zoeken vergelijkings materiaal, of inspiratie. En sommigen zitten hier ongetwijfeld voor de geiligheid! Maar dat neemt niet weg dat het voor een aantal mensen wel boeit, stoor je je zo erg, lees het dan niet!

3/4 van die 13/14jarige meisejs zijn gewoon undercover forumers van de overige 1/4 liegt de helft en de laatsten zijn gewoon de 'rotte appels' van de numalige jeugd

Ik vind dit nog steeds een van de leukste sub fora om te lezen!
Oud 20-04-2003, 22:23
italianboy
italianboy is offline
als dit het niveau is dan is dit t niveau..

het leuke van een forum is, is dat er uit alle lagen van de bevolking en uit alle treden der geilheid mensen samenkomen om elkaars sexuele genotten te lezen.

zie het sex forum zo:

dit forum is een hele grote limousine met ontzettend veel ramen; achter elk raampje zit een topic waar je naar kan gluren: voyeurisme
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:26
poesiefox
poesiefox is offline
Ik lig hier altijd weer gigantisch in een deuk. Ik kan er helemaal mijn humor ei kwijt.
Oud 20-04-2003, 22:38
Big Brother
Big Brother is offline
WIJ liggen hier altijd in een deuk.. door jou
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:39
Thomas
Thomas is offline
Ja, en?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:40
king112
king112 is offline
Citaat:
italianboy schreef op 20-04-2003 @ 23:23:
als dit het niveau is dan is dit t niveau..

het leuke van een forum is, is dat er uit alle lagen van de bevolking en uit alle treden der geilheid mensen samenkomen om elkaars sexuele genotten te lezen.

zie het sex forum zo:

dit forum is een hele grote limousine met ontzettend veel ramen; achter elk raampje zit een topic waar je naar kan gluren: voyeurisme
wat heb je dat toch mooi geschreven!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:41
king112
king112 is offline
3/4 van die 13/14jarige meisejs zijn gewoon undercover forumers van de overige 1/4 liegt de helft en de laatsten zijn gewoon de 'rotte appels' van de numalige jeugd

hoe weet je dat?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
king112 schreef op 20-04-2003 @ 22:41:

hoe weet je dat?
Ach... da kan niet anders Ik ga er even erg naief vanuit dat de jeugd nog niet zo verrot is
Oud 20-04-2003, 23:18
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
nou fokking en?
tis gewoon een masturbatieforum
koel toch?

*loos*
Oud 20-04-2003, 23:19
Verwijderd
Ik had hier een heel verhaal als antwoord op, tot mijn computer vastliep en alles kwijt was.

En weet je wat? Ik laat het zo. Wij zijn perverse, zieke, voyeuristische, oversekste mensen (pardon, kinderen) die al masturberend rondsurfen op dit forum.

En ik persoonlijk heb het zo gehad met kortzichtige en oppervlakkige mensen als jou dat dit topic niet verplaatst wordt naar een plek waar geklaag over subfora hoort (zoals Beleidszaken, bijvoorbeeld), maar dat dit een heel mooi slotje krijgt. Alsjeblieft.

Tjonge jonge jonge. Ik loop toch ook niet DoP op om te vertellen dat het overgrote merendeel daar het poëtische talent van een baksteen heeft? Hier hebben mensen tenminste verstand van zaken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:22
Verwijderd
Nee, weet je wat? Ik hou het toch open. Ik wil wel eens zien wat voor geweldige argumentatie jij achter die uitspraken hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:25
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 00:22:
Nee, weet je wat? Ik hou het toch open. Ik wil wel eens zien wat voor geweldige argumentatie jij achter die uitspraken hebt.
Volgens mij is dit een slecht idee, maar wel een vermakelijk slecht idee
Oud 20-04-2003, 23:26
Fuzzly
Fuzzly is offline
ons eens ze moet hier dan niet komen of dit gedeelte van het forum of op die soort bepaalde tpoics
laat haar hangen bij kantine dan zou ik zegge
Oud 20-04-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 21-04-2003 @ 00:25:

Wij Seksualiteit-mensen zijn slecht, dat weet je nou toch?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Het enige waar ik op hoop, is dat de forummers van de wat oudere garde hun best doen om de jongeren hier te weerhouden van al te overhaaste acties. Want ik lees hier soms ook dingen waarvan ik weet dat als mijn dochter ze zou doen, ik haar spontaan zou onterven.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 01:18
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 00:19:
En ik persoonlijk heb het zo gehad met kortzichtige en oppervlakkige mensen als jou dat dit topic niet verplaatst wordt naar een plek waar geklaag over subfora hoort (zoals Beleidszaken, bijvoorbeeld), maar dat dit een heel mooi slotje krijgt. Alsjeblieft.
[/SIZE]
vind het meer iets voor beleidszaken hoor . óf je verplaatst creatief...

Citaat:
McCaine schreef op 21-04-2003 @ 00:25:
hmm dat dacht ik ook precies ja

verder, tegen de persoon die dit opende:
Wat is je punt...?
wat wil je precies kwijt...?
Oud 21-04-2003, 06:49
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Paar voorbeelden:

Als je het hier niet leuk vind dan flikker je toch lekker op . Niemand die je zal missen hoor, alhoewel, ik moet altijd om je lachen....

Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 07:18
Verwijderd
Citaat:
1. Sorry, maar dit moet me even van het hart: Het niveau van dit forum is echt wel belachelijk! Als ik hier even een paar topics doorlees krijg ik echt het gevoel dat sommige mensen hier gewoon lezen/posten uit 'geilheid' of zelfs 'voyeurisme'.
Paar voorbeelden:

2. Wat ik ook maar walgelijk vind, is dat hier meisjes van 13/14 over al hun seksuele ervaringen zitten te babbelen net of ze al jaren ervaring hebben.
Wat wil je dan dat we hier posten: "Loopt jullie eileider ook krom?" of "Mijn baarmoeder zit scheef. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?" En als je het niveau zo laag vindt kan je 2 dingen doen: weggaan of zelf een topic openen over seks dat wel aan jou eisen voldoet. (Maar als het te filosofisch wordt, wordt het naar F&L verplaatst )

2. Sommige mensen hier doen alsof ze 13/14 zijn. Je gelooft toch ook niet dat Gothic 38 is? Bovendien, alle jongens en meisjes van 13/14 die hier posten over "hoe moet ik pijpen" wordt het door de meeste forummers sterk afgeraden om daar al aan te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:33
Cthulhu
Cthulhu is offline
Geef misschien ook es een voorbeeld van een seksualiteitsforum dat naar jouw normen wél een hoog niveau heeft?

Het is gewoon boeiend om zien waar andere mensen mee zitten. Het maakt het voor mezelf ook makkelijker te praten over sex.
Jij bent niet nieuwsgierig naar andermans sexleven?
Waarom kom je hier dan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:36
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 01:02:
Het enige waar ik op hoop, is dat de forummers van de wat oudere garde hun best doen om de jongeren hier te weerhouden van al te overhaaste acties. Want ik lees hier soms ook dingen waarvan ik weet dat als mijn dochter ze zou doen, ik haar spontaan zou onterven.

jij blij dat je rechten bent gaan studeren
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:40
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-04-2003 @ 08:18:
Bovendien, alle jongens en meisjes van 13/14 die hier posten over "hoe moet ik pijpen" wordt het door de meeste forummers sterk afgeraden om daar al aan te beginnen.
daar maak je een sterk punt,op deze leventijd zou je misschien er over kunnen LEREN van anders mans ervaringen hoe ze het vonden en zo
maar dit is een nog te jongen leventijd om al te pijpen inclusief beffen dit raad ik sterk af aan mijn leventijd genoten.

je mag in mijn ogen met beffen en pijpen beginnen op je 17/18 jarige leventijd

*of heb ik dit verkeerd begrepen,en dat je er iets anders mee bedoelt?
Oud 21-04-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 21-04-2003 @ 02:18:
vind het meer iets voor beleidszaken hoor . óf je verplaatst creatief...

hmm dat dacht ik ook precies ja

verder, tegen de persoon die dit opende:
Wat is je punt...?
wat wil je precies kwijt...?
Ja maar slechte ideeën zijn leuker En Lifestyle heeft ook een evaluatie topic! Dan maken we dat toch hiervan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:42
qghp
qghp is offline
Ik snap niet wast iedereen ertegen heeft dat meisje van 14 sex hebben, als ze een half jaar een vaste vriend hebben en ze er gewoon goed over nagedacht hebben is er toch nks aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:45
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 21-04-2003 @ 11:42:
Ik snap niet wast iedereen ertegen heeft dat meisje van 14 sex hebben, als ze een half jaar een vaste vriend hebben en ze er gewoon goed over nagedacht hebben is er toch nks aan de hand?
als ze plat geneukt willen worden,moeten zei dat weten,maar als ze dan ook nog eens aan de gevolgen denken inplaats van de lul er in te hangen

Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 10:53.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 21-04-2003 @ 11:42:
Omdat meisjes van 14 zich bezig moeten houden met het halen van goede cijfers op school en het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid. Met kerels neuken en zich gedragen alsof ze volwassen zijn hoort daar niet bij.

Het is jammer hoeveel mensen tegenwoordig hun 'echte jeugd' in sneltreinvaart overslaan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:52
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:50:
Omdat meisjes van 14 zich bezig moeten houden met het halen van goede cijfers op school en het ontwikkelen van een stabiele persoonlijkheid. Met kerels neuken en zich gedragen alsof ze volwassen zijn hoort daar niet bij.

Het is jammer hoeveel mensen tegenwoordig hun 'echte jeugd' in sneltreinvaart overslaan.
ik niet ik wacht tot mijn 17 aan 18e jaar ben zelf 15 en moet je eens zien hoe verstandig ik ben
Oud 21-04-2003, 11:05
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Paar voorbeelden:
Ik vind het persoonlijk nogal gevaarlijk om op grond van de inhoud van een aantal topics een uitspraak over het niveau van dit forum te doen, dus waag ik me daar ook niet aan. Het is inderdaad mogelijk dat sommige mensen hier uitsluitend posten omdat ze dat opwindend vinden (uit 'geilheid' of zelfs 'voyeurisme' om jouw woorden maar even te gebruiken), maar dat gaat niet voor alle bezoekers hier op. Door de manier waarop je het formuleert wek je echter bij mij (en mogelijk ook bij anderen) de indruk dat dat volgens jou wel zo is.

Citaat:
En als ze dat zo graag willen doen, wat dan nog? Wie garandeert je overigens dat al die verhalen op waarheid berusten? Het is heel goed mogelijk dat er meisjes van die leeftijd zijn die dergelijke ervaringen hier verzinnen omdat ze er bij willen horen.

Citaat:
Inmiddels weet je dat waarschijnlijk wel, gezien de reacties tot nu toe. Wat mij betreft juich ik het bestaan van dit forum alleen maar toe omdat het bij veel mensen toch in een bepaalde behoefte voorziet, ook bij mij, ondanks het feit dat ik vanwege mijn leeftijd niet meer tot de doelgroep behoor waarvoor dit forum is opgericht.
Jadie heeft al 2 mogelijke opties voor je genoemd waar ik me bij aansluit: wegblijven van dit forum omdat het niveau daarvan in jouw ogen te laag zou zijn (even buiten beschouwing gelaten hoe je dat precies zou moeten definiëren) of zelf een topic op dit forum openen dat wel aan jou eisen voldoet.
Oud 21-04-2003, 11:37
Laďs
Laďs is offline
Citaat:
king112 schreef op 20-04-2003 @ 23:00:
Ik weet niet wat er zoveel mis is met meisjes die op hun 13/14 seks hebben gehad!
De een is er eerder aan toe dan de ander!
En wat is er mis mee met het praten over seks, het is toch niks om je voor te schamen of wel soms!
Darling, stop met die uitroeptekens telkens op het einde van je zin, het is vreselijk irritant.

ontopic : lifestyle is nog erger,soms.
En ik vind dit niveau nog wel meevallen, voor zover ik meebabbel natuurlijk.
Oud 21-04-2003, 12:05
Dminor
Dminor is offline
Seks blijft een taboe, hoe je het ook wendt of keert.
Oud 21-04-2003, 12:08
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Dminor schreef op 21-04-2003 @ 13:05:
Als het echt een taboe was dan werd niet iedereen op z
'n 14e ontmaagd.
Oud 21-04-2003, 12:09
Big Brother
Big Brother is offline
ik vind 14 wel bullshit, ik had toen nog een dopje man
ik vond meisjes toen al wel leuk (jaja) maar om nou te zeggen dat ik ze al helemaal wou platneuken.. neh
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 21-04-2003 @ 13:05:
Ben ik niet met je eens... Er zijn onderwerpen die bepaalde mensen gewoon vermijden, maar seks is een onderwerp waar hier open over gepraat wordt en niet alleen hier... Misschien dus dat seks voor bepaalde mensen een taboe is, maar lang niet voor iedereen hoor... Ik zie iets pas als taboe wanneer de meerderheid erover zwijgt, en dat is bij seks echt niet zo... zéker niet in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:16
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Studentje schreef op 21-04-2003 @ 13:08:
Als het echt een taboe was dan werd niet iedereen op z
'n 14e ontmaagd.
Hier mág en kán dat, dus 'gebeurt' het ook veelvuldig. Ik wilde aangeven dat als het taboe is, men zich op dit forum natuurlijk eens lekker anoniem kan uitleven.
Oud 21-04-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 21-04-2003 @ 13:16:
Hier mág en kán dat, dus 'gebeurt' het ook veelvuldig. Ik wilde aangeven dat als het taboe is, men zich op dit forum natuurlijk eens lekker anoniem kan uitleven.
Een taboe is iets waar men niet over spreekt en zich niet aan waagt, dan kan ik seks echt niet als taboe zien hoor...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:18
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2003 @ 13:16:
Ben ik niet met je eens... Er zijn onderwerpen die bepaalde mensen gewoon vermijden, maar seks is een onderwerp waar hier open over gepraat wordt en niet alleen hier... Misschien dus dat seks voor bepaalde mensen een taboe is, maar lang niet voor iedereen hoor... Ik zie iets pas als taboe wanneer de meerderheid erover zwijgt, en dat is bij seks echt niet zo... zéker niet in Nederland.
Natuurlijk is het niet bij iedereen zo, maar de mensen die hier zo openhartig zijn zijn dat niet allemaal ook zo 'in het echt' hoor, zodra ze minder anoniem zijn.
Oud 21-04-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 21-04-2003 @ 13:18:
Natuurlijk is het niet bij iedereen zo, maar de mensen die hier zo openhartig zijn zijn dat niet allemaal ook zo 'in het echt' hoor, zodra ze minder anoniem zijn.
Dat snap ik best, maar in NL wordt er gerust op tv etc over seks gesproken... Niet door iedereen, maar wel door velen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:21
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Nare man: als jij 21 bent en je hebt een dochter die zowiezo al aan zulk soort dingen toe is (dus ik neem aan dat ze minstens 5 is) dan was jij op je 15 of 16e jaar ook behoorlijk actief. Ik bedoel maar.

okay, nu weer ontopic: Ik wil nu eigenlijk wel weten wat Eme-ly voor topics verwacht op een sexualiteitsforum. So...tell me!

Hum... das wou ik ff zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:24
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2003 @ 13:20:
Dat snap ik best, maar in NL wordt er gerust op tv etc over seks gesproken... Niet door iedereen, maar wel door velen...
Natuurlijk, maar dat zijn eerder uitzonderingen dan regels. Maar ik ontkén ook helemaal niet dat er best een groot deel van Nederland openlijk over praat, ik wilde alleen maar zeggen dat er bij een groot deel van Nederland nog altijd wel een taboe over heerst (in de zin van: niet openlijk over kunnen praten, het is schaamteopwekkend en onzedelijk om er openlijk over te kunnen praten) en dat daarom via de anonimiteit van dit forum mensen zich ineens helemaal kunnen uitleven, wat het zgn. 'geilheidseffect' zou kunnen verklaren.
Oud 21-04-2003, 12:24
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 21-04-2003 @ 13:21:
Nare man: als jij 21 bent en je hebt een dochter die zowiezo al aan zulk soort dingen toe is (dus ik neem aan dat ze minstens 5 is) dan was jij op je 15 of 16e jaar ook behoorlijk actief. Ik bedoel maar.

Hoe dom kun je zijn, zeg.
Oud 21-04-2003, 12:25
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 21-04-2003 @ 13:21:
ik denk dat dat suggestief bedoelt was schat
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:27
Dminor
Dminor is offline
Pest haar niet zo, het was haar eerste post.

Regels voor berichten