Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met een MAVO diploma kun je al veel meer. Je hebt dan tenminste de basis en je kan dan ook evt. verder met MBO (lijkt me beter ipv HAVO, tenminste beroepsgericht). En na de MBO kun je altijd nog HBO doen.. |
![]() |
||
Citaat:
Want ook al zien veel mensen mij als dom,ik weet dat ik meer kan dan de mavo. Maar goed,ik krijg waarschijnlijk niet eens de kans om dat te bewijzen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als mensen tegen mij net doen alsof ik de mavo niet kan doen,terwijl ik weet dat ik havo kan,dan is dat niet fijn,toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat snap ik wel .. maar je hoeft je niet gelijk dom erdoor te voelen. Probeer je eens in hun in te denken, hun beeld van jou voor ogen te zien (edit: en dus ook hoe het is opgebouwd) .. als je dat kunt bevatten, voel je je heel anders ![]() En nu ga ik echt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als mensen op je neer kijken,en doen alsof je hersenloos bent,trek je je dat wel aan ja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk dat dat ff makkelijker vol te houden is op dit moment,iets minder druk,en de drempel is iets lager. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is maar één jaartje. Zodra je de winter hebt gehad, vliegt de tijd! ![]() Zal wel weer even wennen zijn denk ik. Iedere dag naar school, gym (ok, vind ik niks aan iig ![]() ( ![]() ![]() Maar je went er wel aan. ![]() Ik hoop dat je het een beetje naar je zin zal krijgen daar, dan vliegt de tijd helemaal! ![]() En er zit nog een zomervakantie tussen hè? ![]() Sterkte en succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Huiswerk,hmm ja,maakt me niet uit ![]() Maar zal wel wennen wezen ja. Dank je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens schijnen er bepaalds stoffen te worden aangemaakt. (ik heb trouwens alleen de inleiding gelezen ![]() ![]() Misschien een idee? Je zei al dat je fietste, maar dat is imo te weinig lichaamsbeweging (naja, ik weet natuurlijk niet hoe jij fietst! ![]() ![]() ![]() Maar zoals met alles geldt: "don't over do it!" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
slecht zelfbeeld -> slechte zelfpresentatie goed zelfbeeld -> goede zelfpresentatie Maar jij stelt dat Celesta een slecht zelfbeeld heeft, imo. Lijkt me niet zo verstandig... Je kan wel zeggen van 'het is toch zo?', maar Celesta is (volgens mij ![]() ![]() Probeer je eventuele kritiek om te draaien naar iets positiefs, maar dat je nog wel hetzelfde bedoeld... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoef niet met iedereen op het forum dik bevriend te zijn ofzo hoor
![]() ![]() En als ik meen dat ze door haar zelfbeeld *denkt* dat iedereen haar dom vindt, terwijl dat niet zo is .. dan heeft de presentatie er weinig mee te maken ![]() *is het ook een beetje zat om steeds zijn hoofd te breken over iemand's gevoelens* |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Je zegt dat ze denkt dat 'iedereen' haar dom vindt, door haar zelfbeeld. Dit is echter niet wat ze zelf (in dit topic) aangeeft. Ze heeft misschien een slecht zelfbeeld, maar dan komt het doordat mensen op voorhand al zeggen dat ze dom is. ('17 en nog geen diploma?') Als er een paar zouden zijn die het tegengestelde zeggen, zal haar zelfbeeld veranderen. Wat haar bedoeling is van dit topic, imo. Citaat:
![]() ![]() Maar wanneer jij er dan zo'n negative reactie op zet, voelen ze zich weer minder, met alle gevolgen... Je moet dus wel degelijk rekening houden met de gevoelens van iemand anders. Wanneer je dit niet kunt/wilt, post dan niet ![]() [edit] ![]() Ben ik wéér bijna aan het chatten... ![]() Sorry Celesta! *schaamt zich* [/edit] Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 10:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar het helpt niets tot weinig .. denk je dat een paar woorden nou zoveel verschil maken? Als ze in realiteit (naar eigen zeggen) zo behandeld wordt en dit alsmaar zo doorgaat, dan hebben wij daar nogal weinig invloed op.
En wat het posten betreft: de zin van dit board ontgaat me de laatste tijd idd een beetje .. wel jammer, want ik verveel me des te meer. |
![]() |
||
Citaat:
Ook om me een beetje te kunnen afreageren,en dat ik wat afval ![]() Zou alleen niet weten wat. Ik zou eerst met iemand gaan fitnessen,omdat zij ook wou afvallen,dus dat leek ons wel een goed idee,maar eigenlijk nooit meer over gehad ![]() Dat is denk ik een beetje het probleem bij mij,ik wil best gaan sporten,maar ik haat het om alleen te gaan,hmm moet me er toch maar eens overheen zetten dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk is het fijn als je positieve reactie's krijgt,maar daar doe ik het niet voor. Soms moet je gewoon ff je ei kwijt,vooral als je er met niemand over kunt praten,en dan open ik soms n topic ja ![]() Ps: Ooooh mag niet chatten hé!!! ![]() *Ziet geen gechat,maar oke ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Tae-bo is misschien beter voor een meisje ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoelde eigenlijk sporten om het sporten, niet sporten om af te vallen (is soms wel leuke bijkomstigheid) of om een andere reden die min of meer gedwongen is. Kies dan bij voorkeur een teamsport die je ook nog leuk vindt. Ik zelf heb 5 jaar op atletiek gezeten... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En er stond ook: 'bijna' |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Celesta,die net een flippende computer had,en nu alles weer opnieuw moet installeren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord maar niet depressief lola1919 | 17 | 15-08-2013 14:19 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Graag even jullie mening / suggestie's voor mijn stalkers brief Verwijderd | 7 | 23-03-2004 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
's Avonds heel moeilijk in slaap komen. knights | 36 | 15-02-2004 14:38 | |
Psychologie |
Bang om haar kwijt te raken... Andretjuh | 1 | 18-09-2002 14:41 | |
Psychologie |
Inhoud van gesprekken: realteit vs. internet Verwijderd | 62 | 09-04-2002 13:53 |