Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En als dat kan.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke dus met een VBscript kan dat, maar krijg je in MSIE dan wel een security scherm, dat je toestemming moet geven?
Zo niet, dan vind ik dit nog een reden op MSIE te mijden. Toch een security breach als unauthorized content zonder user-toestemming systeemtaken kan uitvoeren lijkt me.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
http://www.b3n.nl/
En deze werkt dus alleen voornamelijk (of alleen?) met IE browsers, mits toegestaan. Geen prompts afaik. |
![]() |
||
Citaat:
me.loopvast(); </script> ![]() Dat bestaat dus niet, lmd. Je kan natuurlijk honderden instanties van een browser openen enzo, maar dat heet geen vastlopen, dat is gewoon memory volstoppen met zooi. En dat is érg kinderachtig. |
![]() |
||
Citaat:
Dat passieve content, waarbij geen toestemming voor gegeven hoeft te worden, zich met hardware mag bemoeien (zoals de cdrom tray openen) vind ik daarom een breach of security. Zeker in het licht van Microsofts inhaalslag wat betreft security vind ik dit zeer opmerkelijk. Tenminste, ervan uitgaande dat dit probleem niet door een Windows Update security fix wordt verholpen. Als je Windows veilig wilt draaien betekent dit dat je de updates in de gaten moet houden.
||
Citaat:
Pas als loopvast(); ook gaat werken, ga ik me zorgen maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg alleen dat, wanneer alle security fixes zijn geďnstalleerd, en deze security flaw (want dat is het) nog steeds werkt, ik dit zeer slecht vind van Microsoft. Als het een kwestie van updaten is heb ik niets gezegd; security is een taak van de computergebruiker/beheerder. Dat houdt bij Windows concreet in Windows Update te draaien (of automatisch updates laten installeren). Bij UNIX houdt dit in om de zoveel tijd een make world, en de vulnerabilities van 3rd party software bijhouden. Die fixes moeten er echter wel zijn, anders kan een welwillend beheerder zijn of haar OS niet veilig houden, en dát vind ik een kwalijke zaak. Natuurlijk is dit geval niet ernstig, veel kan er niet worden gedaan, maar toch vind ik dit weer een teken dat Microsoft security niet begrijpt. Maar ja, ik zal wel weer paranoia zijn met mijn 'hostile environment' gedachten. ![]()
||
Citaat:
document.open(document.location) </script> Javascript. Noem ik toch eigenlijk wel een code en niet een commando. Tis alleen niet een echt spectaculaire vastloper natuurlijk, en je kan het makkelijk afbreken, maar ook daartegen heb je 'codes'.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
<script language="VBScript">
||
Citaat:
Hij zegt toch tegen mij dat het geen codes zijn? En ik laat een javascript CODE zien, en beweer dat dat wel een code is.... nm verder
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[B][I][U][CENTER][HTML][CODE]Saai[/CODE][/HTML][/CENTER][/U][/I][/B] #949 Verwijderd | 500 | 09-04-2010 10:40 | |
Software & Hardware |
[html] LexCi | 7 | 12-12-2005 18:36 | |
Software & Hardware |
[PHP] Speciale karakters onderscheiden van HTML-code Enlightenment | 27 | 16-11-2003 09:24 | |
Software & Hardware |
[HTML] problemen. TIGEK | 13 | 09-03-2003 13:39 | |
Software & Hardware |
HTML code voor de muis Yacine | 1 | 10-01-2003 12:35 | |
Software & Hardware |
html code tegen copyrights Apomes | 31 | 24-05-2002 20:34 |