![]() |
|
Zaterdag a.s.
Shandon in ojc de Roos (te deurne!) Haageind 27 5751 BA Deurne tel/fax: 0493 311316 slechts 4euro entre!! OJC DE ROOS ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hukedicht klonk wel vettig van wat ik gehoord heb... Vette gitaren, alleen de zang was inderdaad wel wat flauw...
Shandon was wel geinig! Alleen een beetje flauw publiek was er en volgens mij deed Shandon er ook niet veel aan om het wat te veranderen.... Maar gelukkig werd er op het eind nog z'n best gedanst! ![]() ![]() Maja, loop ik daar wat rond te skanken/skakelaren beland er een vuist van een of andere lompe boer recht op m'n neus, grrrrrrrrrrrr! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja.. me vriendin belande ertussen dus ik dook er maar achter aan om dr af te schermen.. en nu is me rug n beetje pijnlijk.. naja.. maaktnieuit.. maar veel kans da ik je dus in de pit tege ben gekomen ![]() *geeft hint* hanekam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb geen blauwe plekken.. nergens last van ![]() ![]() maar twas wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, zijn er vrijdag ook mensen van de partij bij THE SPIRIT THAT GUIDES US in de Jonosh? Ik ben er zeker (als er tenminste wat mensen mee willen fietsen)... TSTGU is echt vettig, en ja in de jonosh moet ik er eigenlijk wel bij zijn! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() alleen ben de laatste 10 nummers naar da halletje gelopen want het was veel te warm daar en ik had nie veel zin om daar ffuh bewusteloos neer te pleuren.. (ik voelde t al wel opkomen en koppijn enzo).. dus maar ffuh erges anders gaan staan.. ik ga nie naar jonosh vrijdag.. ik vind me vriendin iets belangrijker ![]() (en wss ben ik dan goed gaar als ik van gemert af komt) jij moet 23 mei wel komen met The Bips en Disturbance in jonosh ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht opeens aan een sweetbandje ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
groezrock evaluatie topic Verwijderd | 102 | 08-05-2003 10:55 | |
Muziek |
Paaspop Schijndel Verwijderd | 27 | 14-03-2003 16:25 |