Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar tis een stuk minder geworden (qua mijn posten dan..) ik kom ook bijna nooit meer op wmdt (maar kweet eigelijk niet of jij daar kwam? )
|
Mad Caddies word het zeker niet.
Maar wat wel? Ik heb er zin in ![]() Vrijdag met de trein erheen (Moison100, Pinkish Dress, Jewel, ik en nog wat vrienden van ons) en dan zondag weer terug ![]() Lalalala Ik hebber zin in ![]() En ik vraag me echt af wat de surprise act word. Hmmm. *gaat verder zoeken* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier die er met de auto naartoe gaat de auto helemaal vol heeft zitten; voor diegene is het ook geen extra moeite en hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch altijd? ik zou zelf iig precies hetzelfde doen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (dit was een onsamenhangend geheel)
||
Citaat:
bron www.knmi.nl
||
Citaat:
vette shit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Storingen komen nu toch echt dichterbij en gaan invloed op het
weer in onze omgeving uitoefenen. Vooral vanochtend schijnt de zon nog geregeld. Vanmiddag komt er geleidelijk meer bewolking en neemt de kans op enkele regen- of onweersbuien toe. Wel is het nog warm, met maxima rond 22 graden. Vanaf komende nacht gaat het roer flink op. Er trekt dan een actieve storing over die de warme lucht geleidelijk verdrijft. Vannacht en morgenochtend is het bewolkt en regent het plaatselijk al flink. Lokaal kan er veel neerslag vallen. Komende nacht zakt het kwik tot omstreeks 12 graden en morgen wordt het met zo'n 15 graden een stuk minder warm. Ook de dagen daarna blijft het wisselvallig, met af en toe zon en van tijd tot tijd enkele buien. De middagtemperatuur ligt rond 16 graden." Bron Hopen dat de tent niet wegdrijft :\ *gaat nu rijlessen, Alies bellen en weg!*
|
Nou ben net terug.
De leukste Groezrock van de laatste 3 jaar ![]() Schools Out begon al leuk. Normaal zijn die openers niet zoveel aan. Daarna Face Tomorrow. Erg energieke show en natuurlijk de Refused cover op het laatst. Daarna Randy. Leuke Rock and Roll, had ze al op Deco gezien. En 2 jaar geleden op Groezrock Nou verder waren de hoogtepunten: Rise Against, Gameface en Ten Foot Pole. Tegenvallers waren de surprise act: Donots. Heb ze nooit zo leuk gevonden. En verder Hot Water Music. De bassist was er niet en nu moest de gitarist bas spelen. Ze spelen maar 5 nummers ofzo. Helaas. Qua merch heb ik nog best veel gekocht: t shirts: Give up the ghost Hot water music Zip Hoodie: Rise Against En nog een cd van Open Hand(coole band die opeens aan de line-up werden toegevoegd op de dag zelf)
|
![]() |
|
|