Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe ik iedere dag iets leuks...
Uh... Ik computer ![]() ![]() Meestal geniet ik wel van het naar school fietsen. Ik heb meestal geen zin om op de fiets te stappen, maar als ik eenmaal fiets.. En dan ga ik nadenken en zo. Ik weet het niet.. Eigenlijk heb ik niet zo iets waar ik echt van geniet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: Op m'n vriend na kan ik niet veel meer verzinnen..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit]Dit was btw Leonoor onder de nick van haar vriend. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ben elke dag dankbaar dat ik bij mijn pleegouders al bijna 6 jaar woon....
deze familie heeft me weer leren leven als een kind/puber.. deze familie heeft me weer leren lachu deze familie heeft me leren genieten van de dingen die wel goed gaan dus..deze familie maakt voor mij het leven de moeite waard... ik hoor bij hun als hun eigen kind... heb me pony waar ik trouw 3 keer per dag heen ga.. als ze me ziet komt ze vrolijk aangedraaft en dan krijg ik een vriendelijk stootje tegen me rug... daar geniet ik elke dag van.. |
![]() |
|
ik kan blij worden om hele kleine dingetjes (maar dat zijn niet de dingen die ik doe, maar de dingen die me overkomen)
sommige hebben het al genoemd, naar school gaan. Daar zitten al mijn vrienden ook, en het is heel gezellig om gewoon bij elkaar te kunnen zijn. ik zit, als het even kan, elke dag op het forum... ( ![]() vind het leuk om te sporten vind het ook heel leuk om Jeroen te zien (dit is dan niet dagelijks, mja) nou, er zijn nog meer dingen, maar er is toch altijd wel iets van deze dingen wat op een dag voorkomt, dus ja, er gebeurd altijd wel wat.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Ik probeer elke dag iets leuks te doen. Ik kan heel erg blij worden van leuke gesprekken met vrienden, gezellig met mn zus kletsen, een beetje gitaar spelen, zingen. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik elke dag een momentje vind om me lekker te ontspannen. Dat is voor mij 'elke dag iets leuks'.
En owja, ik koop ook af en toe een kadootje voor mezelf. Het klinkt belachelijk, maar dan ga ik gewoon naar de winkel, zoek een klein goedkoop leuk prutteltje uit wat ik wil hebben en laat het inpakken ![]() ![]() xxx Kronkel
|
![]() |
|
ja tuurlijk, in een grijs bestaan zou ik niet kunnen overleven; ik zorg er wel voor dat ik elke dag wel iets leuks doe: vrienden of liefje opzoeken,enzovoort. En als dat niet gaat (zoals nu in mijn blokperiode) dan zorg ik er wel voor dat ik lekker eet ofzo, tja dan moet je 't hebben van de kleine dingen.
|
![]() |
|
Ik denk dat onbewust iedereen dat wel heeft. Alleen overheersen soms de dingen die niet leuk zijn op een dag, omdat dat er meer zijn. Ik kan ook een dag hebben dat ik denk wat een klote dag, maar dan zijn er nog altijd dingen zoals mijn twee lieve katten die me ergens op de dag wel weer een lach op m'n gezicht geven.
|
Ik zorg er altijd voor dat er iets is waarvan ik geniet op mijn dag. Anders heb je een dag zomaar voorbij laten gaan. En dan geniet ik van de allerkleinste dingen, bijvoorbeeld: ik zit nu gezellig een spelletje te doen met mn moeder en zussen, terwijl het buiten regent... heerlijk!
|
Elke dag iets leuks....
Laatste dagen zit ik gewoon thuis... nix te doen me wat te vervelen; computeren, tvkijken eten. Word je ook bezwel passief van.. Ik zou in deze vakantie wel meer leuke dingen willen doen. Maar ik moet natuurlijk ook leren voor m'n examens. En ik heb ook niet altijd even veel zin om initiatief te tonen. Dan zijn er ook nog mensen die dwangmatig leuke dingen gaan doen.. om maar niet nix te doen te hebben..die bang zijn voor verveling die ik accepteer. En dan denk ik dat dit misschien ook wel beter is. Natuurlijk is dat wel weer het andere uiterste.. Maar gelukkig heb ik een heel lief vriendje en vriendinnen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm, ja ik doe me best niet echt daarvoor, want alsi k gewoon een kutdag heb, ga ik ook alleen maar slechte dingen van mn leven inzien enzow. en doe ik dus niet echt iets leuks.. ik wil het wel heel graag, maar dan ga ik gwoon zitten te klooien op msn ofzo..of irri mailtje rondsturen
![]() |
![]() |
|
regen... ik houd echt van de regen...
de koelte van al die druppeltjes die je huid prikkelen, alles lekker fris... alleen... veilig... eenzaam... op een manier voel ik me dan gewoon heel goed... ik word wel koud en nat, maar dat voel k dan niet meer... heerlijk die regen... dat was het... heb wel lol enzo... met me vrienden, maar vind niet dat je dan over geluk praat...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 | |
Lifestyle |
jongens beter gekleed dan meisjes Verwijderd | 133 | 30-12-2004 22:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat doet Valentijn met je? Roeleke | 83 | 16-02-2004 09:51 | |
Psychologie |
Depressief mina | 16 | 20-06-2003 15:39 |