Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 11:03
a girl
a girl is offline
doen jullie elke dag iets waarvan je geniet? dat je leven de moeite waard maakt? zo ja wat?

iedereen moet zoiets hebben om gelukkig te kunnen zijn denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2003, 11:10
Verwijderd
ja dr is altijd wel iets.. sommigfe dagen ga ik heel veel leuke dingen doen, sommige dagen helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:10
Verwijderd
Ik word elke dag wakker naast m'n vriend aan de ene kant en een kat aan de andere kant. Zodra ik wakker word springt die kat boven op me om me iig het eerste half uur niet meer met rust te laten/achter na te lopen/enz. Als ik naar de gang loop, komt ook de andere kat achter me aan. En als ik dan gegeten ed heb, maak ik m'n vriend wakker, is ook leuk. En de rest van de dag geniet ik van m'n vriend en van m'n katten. En zij maken mijn leven de moeite meer dan waard. Soms zijn er ook andere dingen, maar dit is er altijd en is, denk ik, ook het belangrijkst voor mij.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:00
Wiltine
Wiltine is offline
of ik elke dag iets leuks doe? nou ja, op school heb ik altijd wel veel schik enzo, en thuis maak ik hw en ga ik nog wat werken en dan om 9 uur naar bed. maar soms lees ik ook nog een poos, dus ik denk dat ik wel elke dag iets leuks heb, al is het soms weinig, of soms veel....
Oud 18-04-2003, 13:42
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
-Als ik wakker word even blijven liggen en gewoon genieten van alles en niets...
-sporten...
-gewoon lekker melig zijn (ben ik meestal wel een keer op een dag, soms vaker )
-met vriendinnen weg
-m'n vriend op school zien
Oud 18-04-2003, 15:01
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-04-2003 @ 12:10:
Zodra ik wakker word springt die kat boven op me om me iig het eerste half uur niet meer met rust te laten/achter na te lopen/enz. Als ik naar de gang loop, komt ook de andere kat achter me aan.
Je kat is gewoon heel vereerd dat je hem/haar op je avatar zet en nog steeds dankbaar voor.
Oud 18-04-2003, 15:15
Verwijderd
Doe ik iedere dag iets leuks...

Uh...

Ik computer .

Meestal geniet ik wel van het naar school fietsen. Ik heb meestal geen zin om op de fiets te stappen, maar als ik eenmaal fiets.. En dan ga ik nadenken en zo. Ik weet het niet..

Eigenlijk heb ik niet zo iets waar ik echt van geniet...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 15:20
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 16:01:
Je kat is gewoon heel vereerd dat je hem/haar op je avatar zet en nog steeds dankbaar voor.
@ Leonoor: en Fleur zou zich dan eigenlijk een beetje achtergesteld voelen.. Heb je geen foto met hun allebei?

ontopic:
Op m'n vriend na kan ik niet veel meer verzinnen..
Oud 18-04-2003, 15:20
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 18-04-2003 @ 16:01:
Die durft niet echt op bed, zeker niet bij ons in de buurt. De ander daarintegen... Maar misschien praten ze met elkaar.

[edit]Dit was btw Leonoor onder de nick van haar vriend. [/edit]

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 18:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb elke dag wel kleine dingetjes waar ik van geniet, ja. daar probeer ik ook zo veel mogelijk aan te denken als ik me rot voel, dat helpt wel een beetje meestal.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:00
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
a girl schreef op 18-04-2003 @ 12:03:
doen jullie elke dag iets waarvan je geniet? dat je leven de moeite waard maakt? zo ja wat?
Ik ben vrijwel elke dag hier op de site actief, en het doet me veel genoegen om te weten dat het over het algemeen zo gewaardeerd wordt.
Oud 19-04-2003, 12:28
smilegirl
smilegirl is offline
ben elke dag dankbaar dat ik bij mijn pleegouders al bijna 6 jaar woon....
deze familie heeft me weer leren leven als een kind/puber..
deze familie heeft me weer leren lachu
deze familie heeft me leren genieten van de dingen die wel goed gaan
dus..deze familie maakt voor mij het leven de moeite waard...
ik hoor bij hun als hun eigen kind...
heb me pony waar ik trouw 3 keer per dag heen ga..
als ze me ziet komt ze vrolijk aangedraaft en dan krijg ik een vriendelijk stootje tegen me rug...

daar geniet ik elke dag van..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:26
Poohbear
Poohbear is offline
Hoe raar het voor sommigen ook klinkt, ik heb zo ongeveer iedere dag wel zin om naar school te gaan. Daar is het eigenlijk altijd wel gezellig in pauzes met vrienden enzo
En verder, mijn hobby's maken he tleven ook leuk.
Oud 20-04-2003, 12:57
Fantôme
Fantôme is offline
ik kan blij worden om hele kleine dingetjes (maar dat zijn niet de dingen die ik doe, maar de dingen die me overkomen)

sommige hebben het al genoemd, naar school gaan. Daar zitten al mijn vrienden ook, en het is heel gezellig om gewoon bij elkaar te kunnen zijn.

ik zit, als het even kan, elke dag op het forum... ()

vind het leuk om te sporten

vind het ook heel leuk om Jeroen te zien (dit is dan niet dagelijks, mja)

nou, er zijn nog meer dingen, maar er is toch altijd wel iets van deze dingen wat op een dag voorkomt, dus ja, er gebeurd altijd wel wat.
Oud 26-04-2003, 15:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 20-04-2003 @ 13:57:
er gebeurd altijd wel wat.
Juh!
Oud 26-04-2003, 16:34
Iduna
Iduna is offline
Natuurlijk maar ik plan die leuke dingen niet (per dag), het gebeurt gewoon.
Ik kan van zoveel dingen en mensen genieten (vrienden, muziek, zonnetje/mooi weer, internet enz) en dat alles maakt mijn leven makkelijker..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:48
AtHell
AtHell is offline
Rukken ?
Oud 27-04-2003, 00:08
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 17:48:
Rukken ?
De vrouwelijke populatie voelt zich achtergesteld.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 01:05
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-04-2003 @ 01:08:
De vrouwelijke populatie voelt zich achtergesteld.
Nou ok.

Neuken ?.
Oud 27-04-2003, 10:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 17:48:
Rukken ?
Jah, zo sneu ben je wel dat je jezelf een handje moet helpen
Oud 27-04-2003, 11:40
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 27-04-2003 @ 11:40:
Jah, zo sneu ben je wel dat je jezelf een handje moet helpen
Hahahaha het is dat je zo simpel bent anders had ik je uitgelegd dat de '?' toch wel impliceerde dat het niet mezelf betrof.
Oud 27-04-2003, 12:28
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
nou moe.. ik maar 1 minuut geleden ongeveer dezelfde topic aan als jij ik had het niet gezien, sorry.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:28
idmind
idmind is offline
Citaat:
AtHell schreef op 27-04-2003 @ 12:40:
Hahahaha het is dat je zo simpel bent anders had ik je uitgelegd dat de '?' toch wel impliceerde dat het niet mezelf betrof.
Natuurlijk ruk jij omdat je geen vriendin kunt krijgen en eigenlijk hopeloos met jezelf in de knoei zit, niet weet wat je met al die hormonen moet doen. Als jij daar nou zo van kan genieten moet je het vooral blijven doen

Citaat:
Waar ik elke dag van geniet is als ik uit het raam kijk en zie dat het weer een nieuwe dag is waarin ik weer mijn eigen houding ten opzichte van het leven kan en mag kiezen...
Oud 27-04-2003, 14:19
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
idmind schreef op 27-04-2003 @ 13:28:
Natuurlijk ruk jij omdat je geen vriendin kunt krijgen en eigenlijk hopeloos met jezelf in de knoei zit, niet weet wat je met al die hormonen moet doen. Als jij daar nou zo van kan genieten moet je het vooral blijven doen
Humor is net als sarcasme niet aan dit forum besteed zie ik.
Oud 27-04-2003, 17:20
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik probeer elke dag iets leuks te doen. Ik kan heel erg blij worden van leuke gesprekken met vrienden, gezellig met mn zus kletsen, een beetje gitaar spelen, zingen. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik elke dag een momentje vind om me lekker te ontspannen. Dat is voor mij 'elke dag iets leuks'.
En owja, ik koop ook af en toe een kadootje voor mezelf. Het klinkt belachelijk, maar dan ga ik gewoon naar de winkel, zoek een klein goedkoop leuk prutteltje uit wat ik wil hebben en laat het inpakken Dat zou iedereen af en toe moeten doen!!

xxx Kronkel
Oud 27-04-2003, 18:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ja tuurlijk, in een grijs bestaan zou ik niet kunnen overleven; ik zorg er wel voor dat ik elke dag wel iets leuks doe: vrienden of liefje opzoeken,enzovoort. En als dat niet gaat (zoals nu in mijn blokperiode) dan zorg ik er wel voor dat ik lekker eet ofzo, tja dan moet je 't hebben van de kleine dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:10
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Inderdaad, van eten kan ik ook best genieten, 't is alleen zo slecht voor je als het te vaak doet.
Oud 02-05-2003, 14:03
blacky
blacky is offline
Ik denk dat onbewust iedereen dat wel heeft. Alleen overheersen soms de dingen die niet leuk zijn op een dag, omdat dat er meer zijn. Ik kan ook een dag hebben dat ik denk wat een klote dag, maar dan zijn er nog altijd dingen zoals mijn twee lieve katten die me ergens op de dag wel weer een lach op m'n gezicht geven.
Oud 02-05-2003, 14:21
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zorg er altijd voor dat er iets is waarvan ik geniet op mijn dag. Anders heb je een dag zomaar voorbij laten gaan. En dan geniet ik van de allerkleinste dingen, bijvoorbeeld: ik zit nu gezellig een spelletje te doen met mn moeder en zussen, terwijl het buiten regent... heerlijk!
Oud 03-05-2003, 12:14
Just-Rian
Just-Rian is offline
Elke dag iets leuks....
Laatste dagen zit ik gewoon thuis... nix te doen me wat te vervelen; computeren, tvkijken eten. Word je ook bezwel passief van.. Ik zou in deze vakantie wel meer leuke dingen willen doen. Maar ik moet natuurlijk ook leren voor m'n examens. En ik heb ook niet altijd even veel zin om initiatief te tonen.

Dan zijn er ook nog mensen die dwangmatig leuke dingen gaan doen.. om maar niet nix te doen te hebben..die bang zijn voor verveling die ik accepteer. En dan denk ik dat dit misschien ook wel beter is. Natuurlijk is dat wel weer het andere uiterste.. Maar gelukkig heb ik een heel lief vriendje en vriendinnen..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:40
Verwijderd
hm, ja ik doe me best niet echt daarvoor, want alsi k gewoon een kutdag heb, ga ik ook alleen maar slechte dingen van mn leven inzien enzow. en doe ik dus niet echt iets leuks.. ik wil het wel heel graag, maar dan ga ik gwoon zitten te klooien op msn ofzo..of irri mailtje rondsturen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 19:33
ABrules
ABrules is offline
regen... ik houd echt van de regen...
de koelte van al die druppeltjes die je huid prikkelen, alles lekker fris... alleen... veilig... eenzaam... op een manier voel ik me dan gewoon heel goed... ik word wel koud en nat, maar dat voel k dan niet meer... heerlijk die regen...

dat was het... heb wel lol enzo... met me vrienden, maar vind niet dat je dan over geluk praat...
Reageren

Regels voor berichten