Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga eens kijken op www.loi.nl of www.nti.nl
Daar kun je inderdaad je havo of vwo examen halen (oude stijl) door zelf thuis te studeren.
|
Loi is volgens mij puur schriftelijk, in de informatie van hun staat niks over 1 keer in de week naar school komen. Volgens mij bieden ze die mogelijkheid ook niet, kijk anders even op http://www.loi.nl
Hoe het zit met de leerplicht voor jongeren onder de 18 weet ik niet, misschien kan je decaan daar uitsluitsel over geven.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik had ut idd over leerplicht, kvin ut wel relax da je bij LOI alleen maar thuis hoeft te studeren, op school voer ik toch geen ruk uit (als k der al ben) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik citeer uit de examenkrant HAVO/VWO:
Een andere mogelijkheid is staatsexamen doen voor de vakken waarvoor je een onvoldoende hebt gehaald. Je geeft je daarvoor op vóór 1 januari 2003 bij de Informatie Beheer Groep (IB-groep) in Groningen (telefoon: 050-5997755, staatsexamen@ib-groep.nl). Als je nieuwe stijl examen doet, kun je op grond van je cijferlijst vrijstelling krijgen voor de vakken waarvoor je een voldoende had. Aangezien ook hier dezelfde slaag/zakregeling geldt als op het gewone voortgezet onderwijs, kunnen ook onvoldoende vakken recht op vrijstelling geven. Beetje verwarrend want ik dacht dus dat je alleen staatsexamens in de oude stijl kon doen, maar nieuwe stijl kan dus blijkbaar ook? ![]() Zou wel mooi zijn, want als ik zak wil ik echt niet nog een jaar op deze school blijven. En om nou ineens alles oude stijl in te gaan halen is ook zo stom. |
![]() |
|
![]() |
Ik wil geen havo gaan doen, wel vwo... maar het laatste staatsexamen VWO is dan ook een jaar later in 2004.
Als ik nu begin heb ik dus 2 jaar om voor 47 maanden werk te verzetten uitgaande van een 12 urige studielast per week. Dus moet ik minimaal 24 uur per week studeren. Die discipline heb ik denk ik wel, maar stel dat ik toch mijn eindexamen niet haal? Daarna wordt de oude stijl echt afgeschaft en dan zit ik met wat certificaten en geen diploma. Wat moet ik dan? |
![]() |
|
http://forum.fok.nl/showtopic.php/127748/1/25
![]() ![]() ![]() d8 al dat deze verhaal me bekend voorkwam dit topic komt half uurtje later dan die op fok crossposten foei ![]() je hebt zeker niet genoeg informatie gekregen? bedoel je blijft zitten door bi/na/sk neem ik aan moest je maar geen n&g kiezen ![]() oftewel... face it.. je zal het gewoon moeten overdoen of die LOI cursus gaan volgen (maar t'is wel duur) |
![]() |
|
![]() |
Tja, ik had eerst N&G + economie 1 gekozen omdat je daar heel veel vervolgopleidingen mee kan doen (ik wist nog niet echt wat ik wil worden).
Nu weet ik dat wel en sta ik voor de moeilijke keuze: wisselen van profiel op school naar E&M, avondschool of LOI. Maar mijn school heeft de belachelijke regeling dat je alles over moet doen als je blijft zitten ookal sta je een 9 voor een vak ofzo, ik moet ook nog heel veel inhalen van de 4e (kom dan dit jaar ook weer in de 4e klas ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2015 |
[VWO] Nederlands examen was een feest RenegadeDutchma | 9 | 12-05-2015 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
Treinbestuurder/Machinist - Welke vooropleiding? San_Francisco88 | 19 | 17-03-2010 11:54 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #31 Droomvlucht | 485 | 24-06-2005 07:54 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
2 stellingen... vmbo-ers naar vwo nutteloos?? Verwijderd | 36 | 16-03-2002 18:22 |