![]() |
|
Hij lijkt me juist harstikke waaar. Als je een vinger in je reed ramt, dan vindt je het niet zo moeilijk om andere objecten in je kont te stoppen. Daarom zul je dan gemakkelijker kontzsex hebben
uiteraard is dit best nihil... maar toch geld ut voor een klein beetje ![]() conclusie: Jongers die een vinger anaal willen, zijn slecht eeen heeeeeeeeel klein beetje meer geneigd om homosexueel te worden
||
Citaat:
Als een man homosexueel contact heeft (en wil) dan is hij homosexueel. Echter: 'als hij liefde gevoelens heeft voor die persoon' dan is hij homoFIEL.... check da difference. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
FIEL is latijn voor houden van Nou jij weer einstein.... ![]() Spijt me zeeer maar ik heb het bij het juiste eind helaas.... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Homofilie was een 'ziekte' die in volgens mij in 1978 van de lijst met internationale ziekten werd gehaald. Homofilie is dus een woord dat werdt gebruikt om 'homosexualiteit als ziekte' aan te geven. Persoonlijk haat ik het als mensen (lees: mijn moeder) me homofiel noemen. Ben niet ziek.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jezus wat een up
![]() wat is dat de laatste tijd tog.. anyway.. Neej dat vind ik niet tot het homoseksuele neigen.. Tis immers ook gewoon een gevoelige plek. Gewoon een andere manier van gestimuleerd worden tijdens de (heteroseksuele) seks.. Zie geen reden waarom dat je meteen bi of homo zou maken.. vraag me alleen af of er veel jongens zullen zijn die zoiets durven te opperen aan hun vriendin om te doen.. ![]() |
![]() |
|
|