Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 18:48
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Heej mensen,

Ik wil soms als ik naar een feestje ga ofzo wel eens wat foundation of coverstick gebruiken. Probleem is alleen dat als ik zoiets opsmeer, mijn huid helemaal droog wordt met als resultaat allemaal oranje gekleurde huidschilfertjes Niet de bedoeling dus. Weet iemand hier misschien bij welke producten dit niet gebeurt?

Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 18:56
Verwijderd
Producten voor de gevoelige huid...? Hebben ze bij de Bodyshop of één of andere dure zaak vast wel... Ik heb het goedkoopste van één of andere drogist (niet echt foundation, maar drie-in-één spul)...en daar heb ik nooit last van...'k denk dat het ook een kwestie van uitproberen is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:04
Qamra
Qamra is offline
Als je huid droog wordt kan je ook eens een foundation voor een droge huid proberen (die is wat vetter.. Foundation voor vette/normale huid maakt je huid juist droger)..

Weet je zeker dat het door een gevoelige huid komt? Zo ja; negeer me dan maar
Oud 27-04-2003, 19:09
Me_Myself_and_I
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 27-04-2003 @ 20:04:
Als je huid droog wordt kan je ook eens een foundation voor een droge huid proberen (die is wat vetter.. Foundation voor vette/normale huid maakt je huid juist droger)..

Weet je zeker dat het door een gevoelige huid komt? Zo ja; negeer me dan maar
Nee dat weet ik niet zeker.. wat kan het volgens jou nog meer zijn dan? allergie ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef op 27-04-2003 @ 20:09:
Nee dat weet ik niet zeker.. wat kan het volgens jou nog meer zijn dan? allergie ofzo?
Zoals ik al zei; een foundation voor een vette huid neemt meer "vocht" op. Als je een normale of zelfs licht droge huid hebt kan je dus van die schilfertjes krijgen. Probeer eens een foundation voor een droge huid.

Of gewoon een ander merk foundation (dat verschilt onderling ook heel erg) proberen.

Als het écht niet wegtrekt of je krijgt uitslag/roodheid/jeuk/etc dan zou ik over gaan op de foundations voor gevoelige huidtypes (die zijn volgens mij ook niet zo goedkoop, dus om daar "zomaar" aan te beginnen..).
Oud 27-04-2003, 22:01
beija_flor
beija_flor is offline
goed hydraterende creme die je over je make-up kunt smeren wilt ook enorm helpen, ik heb zelf eentej van clinique en die doet z'n werk perfect en als je een gewone dagcreme hebt, die eerst op doen en wachten tot hij niet helemaal opgedroogd is maar eigenlijk ook niet helemaal vochtig is [] naja een beetje ertussen in dus en als je dan je make-up opbrengt blijft dat ook wel goed zitten zonder dat het gaat schilferen als ik me niet vergis

succes
Oud 27-04-2003, 22:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Je kan dan beter naar de apotheek gaan in plaats van beauty-winkels, Vichy heeft heel goeie, in verschillende soorten, die niet slecht zijn voor de huid.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 22:05
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-04-2003 @ 23:03:
Je kan dan beter naar de apotheek gaan in plaats van beauty-winkels, Vichy heeft heel goeie, in verschillende soorten, die niet slecht zijn voor de huid.

klopt! en een creme van vichy met soja-extract is speciaal voor een schilferige huid en een hele droge en gevoelige huid
Oud 27-04-2003, 23:07
Me_Myself_and_I
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 27-04-2003 @ 23:03:
Hebben ze bij de apotheek dan foundations van vichy? Of bedoel je gewoon een crème die je eronder kunt doen?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:14
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef op 28-04-2003 @ 00:07:
Hebben ze bij de apotheek dan foundations van vichy? Of bedoel je gewoon een crème die je eronder kunt doen?
De foundation zelf, hebben ze daar.
Oud 28-04-2003, 11:34
sinsere
sinsere is offline
Je kunt ook eerst je gezicht helemaal goed insmeren met een goede gezichtscreme, en daarna je make-up pas aanbrengen. Dat wil ook nog wel eens helpen. Succes!
Oud 28-04-2003, 13:17
rodina
rodina is offline
Laat je eens adviseren door iemand bij een goede drogist.

Probeer nooit zomaar wat uit, en zeker niet allemaal spulletjes door elkaar.
Ik heb dat ook, bij sommige producten zit na een half uur mn hele huid onder de rode jeukende bultjes.

Een goede creme *nivea bijvoorbeeld daar kunnen de meeste mensen goed tegen* is zowieso belangrijk, als je die ten eerste gebruikt en daarna je make-up er over heen, verklein je de kans op irritaties. 'T beste is natuurlijk helemaal geen make- up te gebruiken mjah he

De prijs van een product zegt trouwens helemaal niets, je kan nog zulke dure make-up kopen maar dat zegt niets over de bestandsdelen. Als ik iets van Chanel op doe vallen mn wimpers uit of zit ik onder de bultjes. 'T enige wat ik goed kan verdragen is Nivea, en niet te veel troepjes op mn gezicht
Oud 28-04-2003, 13:37
Rocksaan
Rocksaan is offline
clinique
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 15:19
feline
feline is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 28-04-2003 @ 14:37:
clinique
En net op de valreep was iemand me voor.
Clinique dus..
Oud 29-04-2003, 17:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef op 28-04-2003 @ 00:07:
Ja gewoon foundations van Vichy.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:54
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
eerst je gezicht peelen *gezichtscrub, zodat alle dode huidcelletjes wegzijn, en je niet van die huidschilfertjes krijgt*
dan dagcreme opdoen voor de droge huid, Goed laten intrekken!! en dan kan je er gewoon foundation opdoen

'k weet niet als het bij jou helpt, maar ik zou het toch eens proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten