Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of gewoon een ander merk foundation (dat verschilt onderling ook heel erg) proberen. Als het écht niet wegtrekt of je krijgt uitslag/roodheid/jeuk/etc dan zou ik over gaan op de foundations voor gevoelige huidtypes (die zijn volgens mij ook niet zo goedkoop, dus om daar "zomaar" aan te beginnen..).
|
goed hydraterende creme die je over je make-up kunt smeren wilt ook enorm helpen, ik heb zelf eentej van clinique en die doet z'n werk perfect
![]() ![]() succes
||
Citaat:
klopt! en een creme van vichy met soja-extract is speciaal voor een schilferige huid en een hele droge en gevoelige huid ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Laat je eens adviseren door iemand bij een goede drogist.
Probeer nooit zomaar wat uit, en zeker niet allemaal spulletjes door elkaar. Ik heb dat ook, bij sommige producten zit na een half uur mn hele huid onder de rode jeukende bultjes. Een goede creme *nivea bijvoorbeeld daar kunnen de meeste mensen goed tegen* is zowieso belangrijk, als je die ten eerste gebruikt en daarna je make-up er over heen, verklein je de kans op irritaties. 'T beste is natuurlijk helemaal geen make- up te gebruiken mjah he ![]() De prijs van een product zegt trouwens helemaal niets, je kan nog zulke dure make-up kopen maar dat zegt niets over de bestandsdelen. Als ik iets van Chanel op doe vallen mn wimpers uit of zit ik onder de bultjes. 'T enige wat ik goed kan verdragen is Nivea, en niet te veel troepjes op mn gezicht
|
![]() |
eerst je gezicht peelen *gezichtscrub, zodat alle dode huidcelletjes wegzijn, en je niet van die huidschilfertjes krijgt*
dan dagcreme opdoen voor de droge huid, Goed laten intrekken!! en dan kan je er gewoon foundation opdoen 'k weet niet als het bij jou helpt, maar ik zou het toch eens proberen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Goed of niet? BabyBlueBerry | 5 | 04-07-2016 20:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Acne! JackIsBack | 23 | 30-12-2009 14:51 | |