Advertentie | |
|
![]() |
|
Afgezien van dat zwart wel of niet beter werkt
in warm weer, is het me wel opgevallen dat in zuid europese landen de meeste mensen toch lange broeken dragen in de zomer zijn de stereotiepe touristen ook weer makkelijk te herkenen aan hun kaki korte broek, hawai shirt en fototoestel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb sowieso op school en op stage altijd een lange broek aan, ik vind mezelf in korte broek geen gezicht. En ik heb ook vaak donkere broeken aan, spijkerbroeken over het algemeen, vinden mensen ook raar. Waar maken ze zich druk om, ik heb het toch aan, zij toch niet? (Je mag je btw best afvragen waarom mensen dat doen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draag ook veel zwart. Mijn moeder vind dat niet zo heel goed maar ja. Er was ne keer een trouwfeest in de zomer, en het was vrij warm. Mama wou absoluut niet dat ik zwarte kleren aandeed, maar ik deed het toch. Eens bij het feestje aangekomen was bijna iedereen int zwart!!!
![]() Mama vind het ook niet zo goed omdat zwart "volgens haar deprimerend" maakt, maar ik vind da nie zo. In de zomer zwarte kleren dragen? Geen probleem! |
![]() |
|
![]() |
Wie zegt daar dat je je zwarte WINTERkleding in de zomer aan moet? Dan draag je toch je zwarte ZOMERkleding? Rokjes, hempies, shirtjes, en in de winter je kisten en je truien.
De tijd dat ik nog alleen zwart droeg was makkelijker dan nu, nu ik vooral wit draag. Wit is zo besmettelijk! En er is nauwelijks witte winterkleding te koop. Dus jullie moeders moeten blij zijn met jullie garderobekeus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lekkere kleding Aristidis | 55 | 02-07-2008 17:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Fotoshoot! Soapsie | 31 | 31-01-2005 07:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De dood in het park jsoes | 15 | 26-01-2004 11:49 |