Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 01:13
empyrian
empyrian is offline
toch leuk zo'n 13 in een dozijn klotenummer...erger me fucking dood aan die troep en de hele 'cultuur' die eromheen zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 10:37
The Untouchable
The Untouchable is offline
ik erger me aan jouw stakker
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
The Untouchable schreef op 25-04-2003 @ 11:37:
Ach laat em, hij probeert te provoceren.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 10:49
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
empyrian schreef op 25-04-2003 @ 02:13:
toch leuk zo'n 13 in een dozijn klotenummer...erger me fucking dood aan die troep en de hele 'cultuur' die eromheen zit.
hou je liever in, je irriteert met je inhoudloos commentaar.
Oud 25-04-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
The Untouchable schreef op 25-04-2003 @ 11:37:
Wiens stakker?
Niet die van mij hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 22:05
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Heb het niet zo met die teksten van 50 cent....maar die disses tegen jarule zijn wel grappig,uiteraard heeft die @%Y#% Jarule weinig boeiends terug te zeggen

Rat
Oud 25-04-2003, 22:20
ssjpan
ssjpan is offline
hot vind ik, wel leuk juist
Oud 25-04-2003, 22:22
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
ik vind 50 cents egt zwaar kloooooottee ik vind het egt beeld buis vervuiling

zo'n domme nigger met zo'n vaag petje die doet alsof zie aant rappen is terwijl je hem uberhaupt niet eens kan verstaan, met zijn rampen engels, dan is die scene ook nog eens zo afgezaagd van "dit ben ik en ik ben ontworpen door M&M en dus ben ik goed, kijk al die sletten om me heen en nu ben ik stoer "

het enigste wat in die muziek zit (alsk zo mag noemen) is een hele harde beat om de seconden en daar flast die mongool dan nog maar wat bij, als een konijn met een spraakgebrek

hier laat ik het maar ff bij
Oud 26-04-2003, 00:46
Joe-s
Joe-s is offline
I thought r. kelly was the shit, let me find out he fuck around with bow wow bitch

i thought lil kim was hot, till she start fucking with her nose

ik vind 50 cent zelf niet echt vet, zijn nummers wel..door de beats en medewerking van rappers als eminem, obie trice, g-unit en big
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef op 25-04-2003 @ 16:52:
Wiens stakker?
Niet die van mij hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 01:40
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 25-04-2003 @ 23:22:
ik vind 50 cents egt zwaar kloooooottee ik vind het egt beeld buis vervuiling

zo'n domme nigger met zo'n vaag petje die doet alsof zie aant rappen is terwijl je hem uberhaupt niet eens kan verstaan, met zijn rampen engels, dan is die scene ook nog eens zo afgezaagd van "dit ben ik en ik ben ontworpen door M&M en dus ben ik goed, kijk al die sletten om me heen en nu ben ik stoer "

het enigste wat in die muziek zit (alsk zo mag noemen) is een hele harde beat om de seconden en daar flast die mongool dan nog maar wat bij, als een konijn met een spraakgebrek

hier laat ik het maar ff bij
nogmaals, verdiep je eerst ergens in voordat je een ongezoute mening uitkotst...
Oud 26-04-2003, 09:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vind 50 cent klote. Er wordt keihard geroepen dat ie door eminem en dr. dre is ontdekt, dus bij voorbaat is het al een commercieel hoogstandje en daar heb ik het nou eenmaal niet op.
Oud 26-04-2003, 09:48
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Cheops schreef op 26-04-2003 @ 02:40:
nogmaals, verdiep je eerst ergens in voordat je een ongezoute mening uitkotst...
heb het nummer tog gehooort bijdehand, dat is tog genoeg om je mening erover te geven ? niet soms
Oud 26-04-2003, 09:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Cheops schreef op 26-04-2003 @ 02:40:
Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze zich verdiepen in een artiest die ze klote vinden.
Oud 26-04-2003, 11:59
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 26-04-2003 @ 10:51:
Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze zich verdiepen in een artiest die ze klote vinden.
je kunt je mening niet baseren op het horen van een nummer en..
laat maar ik heb trouwens geen zin om mijn tijd te verspillen aan dit geleuter...
Oud 26-04-2003, 13:19
p-chez
p-chez is offline
Ik vind het een gigantisch dom nummer.

Begrijpt zo'n gast dan niet dat-ie zichzelf belachelijk maakt met zo'n nummer, en dan ook met zo'n clip?

En dan zie je die nerds van een Dre en Eminem zo stoer achter zo'n raam staan.. zovan 'check ons wij zijn vet.', terwijl ze gewoon enorm debiel zijn.

Nee.. artiesten als 50 cent degraderen hiphop .
Oud 26-04-2003, 13:41
Dying Breed
Dying Breed is offline
Citaat:
p-chez schreef op 26-04-2003 @ 14:19:
Ik vind het een gigantisch dom nummer.

Begrijpt zo'n gast dan niet dat-ie zichzelf belachelijk maakt met zo'n nummer, en dan ook met zo'n clip?

En dan zie je die nerds van een Dre en Eminem zo stoer achter zo'n raam staan.. zovan 'check ons wij zijn vet.', terwijl ze gewoon enorm debiel zijn.

Nee.. artiesten als 50 cent degraderen hiphop .
dom? nee niet dom, als je met zo'n nummer zoveel geld verdient ben je niet dom...
Oud 26-04-2003, 13:50
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Cheops schreef op 26-04-2003 @ 12:59:
laat maar ik heb trouwens geen zin om mijn tijd te verspillen aan dit geleuter...
tuurlijk wat wat lul jij nou stront

als ik een nummer hoor baseer ik daar mijn mening tog op, das tog logisch, ga tog niet zijn hele 8tergrond opzoeken
Oud 26-04-2003, 23:46
Noisecrew
Noisecrew is offline
:kots:
Oud 27-04-2003, 01:41
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Dying Breed schreef op 26-04-2003 @ 14:41:
dom? nee niet dom, als je met zo'n nummer zoveel geld verdient ben je niet dom...
Ik heb het over het nummer. Niet over de uitvoerende artiest.
Oud 27-04-2003, 12:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Cheops schreef op 26-04-2003 @ 12:59:
nee klopt, je moet eerst verstand hebben van alles en iedereen voor je er een mening over kunt geven.

en dit was sarcasme ja.
Oud 27-04-2003, 12:32
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 27-04-2003 @ 13:27:
nee klopt, je moet eerst verstand hebben van alles en iedereen voor je er een mening over kunt geven.

en dit was sarcasme ja.

als je dan gaat zeveren, kom dan met feiten en niet met bullshit.. zoals hij dus doet..
ik wil maar zeggen, 50 cent is geen product dat is ontworpen door eminem, die vent maakt al jaren hip hop.. ik vind t gewoon een beetje jammer dat mensen dan meteen hun mondje klaar hebben over een artiest omdat die een hitje maakt.of ze prijzen m helemaal de hemel in of ze kraken m helemaal af.. terwijl ze maar een nummer kennen..
en je hoeft niet van alles en iedereen verstand hebben als je maar een beetje weet waar je over praat, ik kan je toch ook geen klootzak noemen omdat ik twee posts van je op dit forum heb gelezen...
Oud 27-04-2003, 12:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Cheops schreef op 27-04-2003 @ 13:32:

als je dan gaat zeveren, kom dan met feiten en niet met bullshit.. zoals hij dus doet..
ik wil maar zeggen, 50 cent is geen product dat is ontworpen door eminem, die vent maakt al jaren hip hop.. ik vind t gewoon een beetje jammer dat mensen dan meteen hun mondje klaar hebben over een artiest omdat die een hitje maakt.of ze prijzen m helemaal de hemel in of ze kraken m helemaal af.. terwijl ze maar een nummer kennen..
en je hoeft niet van alles en iedereen verstand hebben als je maar een beetje weet waar je over praat, ik kan je toch ook geen klootzak noemen omdat ik twee posts van je op dit forum heb gelezen...
Ik weet ook wel dat ie al jaren muziek maakt, maar dre en eminem die maken van hem gewoon een verkoopproduct. En ik vind wel dat je iemand mag afkraken wanneer je er maar 1 nummer van kent. Ligt eraan wat je dan afkraakt.

Enne je mag mij best een klootzak vinden hoor.
Oud 27-04-2003, 12:57
Verwijderd
Hmm ik vind dat Cheops gelijk heeft
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef op 26-04-2003 @ 14:19:
Respect voor Dre en Em!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:07
pepijn 14
pepijn 14 is offline
ik vind het nummer echt maar ik denk dat je het snel zat ben. maar van 1 rapper vind ik zowat al zijn nummer goed: tupac shakur
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:39
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Ik denk dat zijn nieuwe single '21 questions' (met nate dogg) hier mogelijk ook wel een hit gaat worden

vind ik overigens wel een van zijn 'betere' nrs

Rat
Oud 27-04-2003, 21:36
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 27-04-2003 @ 21:39:
Ik denk dat zijn nieuwe single '21 questions' (met nate dogg) hier mogelijk ook wel een hit gaat worden

Rat
dat vind ik dan weer helemaal niks
Oud 27-04-2003, 22:04
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Cheops schreef op 27-04-2003 @ 22:36:
dat vind ik dan weer helemaal niks
ja want dat nummer is nieuw en daar heb jij je nog niet diep in verdiept, dus je kan nog niet goed je mening geven he ?
Oud 27-04-2003, 22:07
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef op 27-04-2003 @ 21:39:

Rat
ja vind ik ook.. beter als in da club in iedergeval
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 22:14
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 27-04-2003 @ 23:04:
ja want dat nummer is nieuw en daar heb jij je nog niet diep in verdiept, dus je kan nog niet goed je mening geven he ?
haha lol
Oud 27-04-2003, 22:31
Verwijderd
zoals je aan mijn icon kan zien, is het niet helemaal mijn stijl.

maar toch vind ik het wel een aardig nummer, zijn stem vind ik niet bijzonder maar dat 'stoere deuntje' tegen de achtergrond bevalt me wel
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 22:35
mixtape
mixtape is offline
Die stem van die gast hè... klinkt zo saai, oninteressant - alsof ie er geen plezier in heeft.

Alsof ie het heeft ingezongen (sorry; inge-rapt) terwijl ie ondertussen flink zat te schijten op de wc ofzo.

Ik hoor niks van emotie. Tis bijna lachwekkend.

Nee, ik vind het dus niks.
Oud 28-04-2003, 10:44
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Cheops schreef op 27-04-2003 @ 23:14:
haha lol
Oud 28-04-2003, 16:49
Insatiable
Insatiable is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 02-03-2003 @ 19:59:
hot or not? *vind em hot*

NOT!
Oud 04-05-2003, 01:16
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 04-04-2003 @ 15:52:
T gaat hier echt over een stel weakass rappers. Ik luister niet veel hiphop, maar fuck....zelfs ik weet dat : 50cents, Eminem, Dre, JaRule enz enz. Commercieele bitchasses zijn en totaal niet vet. Beter ga je echte hiphop luisteren ipv deze wanstaltige meuk!
Haha
Oud 04-05-2003, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 27-04-2003 @ 23:35:
Die stem van die gast hè... klinkt zo saai, oninteressant - alsof ie er geen plezier in heeft.

Alsof ie het heeft ingezongen (sorry; inge-rapt) terwijl ie ondertussen flink zat te schijten op de wc ofzo.

Ik hoor niks van emotie. Tis bijna lachwekkend.

Nee, ik vind het dus niks.
Hmm p00pen is anders een overwegend emotionele bezigheid hoor. Als ik zou rappen terwijl ik aan het p00pen was zou ik de illste rapper in da hood zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten