Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey Morgan!
Ik wil ook graag Engels gaan studeren! En ik wil dan wel lerares worden. Ik weet helaas niet wat je er nog meer mee kunt doen ![]() Misschien moet je even naar www.uva.nl gaan, dat is de site van de Universiteit van Amsterdam. Misschien staat er daar meer info. Als je toch het onderwijs in wilt, kan je een opleiding doen voor Engels-leraar op de EFA => www.efa.nl veel succes! Greetzz Fanny
||
Citaat:
(weet nog niet of ik dat ga doen) Leraar, tolk/vertaler, werken voor een engelstalig/ internationaal bedrijf enzo. En nog wat andere beroepen denk ik, maar zo gauw weet ik ff niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoorde ook iets over bij een uitgeverij werken met Engels, ik vat alleen niet hoe precies? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met 'groot' bedoel ik op zo'n niveau dat er genoeg van zijn er dat er geen speciale werknemers voor in dienst hoeven te worden genomen. Met 'voldoende' bedoel ik een niveau waarop je een simpel gesprekje en een simpele brief kunt afhandelen, al dan niet met woordenboek. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga misschien ook Engels studeren, maar dan juist niet om leraar te worden. Eigenlijk wil ik Engels niet gaan studeren om de toekomstperspectieven, maar voor m'n eigen 'persoonlijke ontwikkeling', omdat ik gewoon erg veel van de Engelse taal en literatuur hou.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nu eerstejaars daar, t bevalt me prima! Sommige dingen worden een beetje slecht geregeld bij ons, maar uiteindelijk komt t altijd wel weer goed. Ik weet niet wat jij leuker vindt, de taalverwervingkant of literatuur? De verhouding is vrij gelijk, maar dit blok heb ik bijvoorbeeld alleen literatuurvakken, en ja, dat moet je maar net leuk vinden (ik wel!). |
![]() |
|
Ik vind de taal en literatuur allebei interessant, dus dat is weer mooi meegenomen :-)
Mijn probleem is ook dat ik een beetje te veel interessant vind denk ik, want ik wil na die bachelor ook graag een master doen maar ik zit nu nog te twijfelen tussen vertalen en amerikanistiek. En als ik eenmaal bezig ben, wil ik misschien wel weer wat anders........ ![]() ![]() Ik wil ook geen Engels gaan studeren vanwege de fantastische toekomstperspectieven, maar gewoon omdat ik de taal en literatuur interessant vind. Wat ik er dan mee kan worden zie ik later wel weer. Ik kan in ieder geval roepen dat ik academisch geschoold ben. ![]() Ik ga geen Engels studeren om leraar te worden hoor. Dat lijkt me voorlopig nog niks. Kom ik net van de middelbare school af en dan ga ik er zeker binnen 5 jaar weer zitten ![]() Wat ik over 10, 15 jaar wil weet ik nog niet, misschien dan wel, maar zeker niet als ik net van de uni af kom........
|
ik kijk er hetzelfde tegenaan als Unique, ik ga ook engels studeren omdat ik het een mooie taal vind, de taal boeit me al heel lang en daarom kies ik dus deze studie uiteindelijk. ik heb nogal getwijfeld, en nog steeds wel. voornamelijk omdat ik zelf graag wil gaan schrijven/ de journalistiek in. maarja, een universitaire basis is altijd goed, zeggen ze.. en dat wil ik graag geloven. tolk of vertaler worden lijkt me echt bohohooooring.
waar gaan jullie nu studeren dan? Ik blijf in Groningen ![]()
||
Citaat:
Vertaler: ligt eraan waarvan dan.... Ik ga trouwens in Utrecht studeren, maar dat stond ook al eerder in het topic ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 20:06. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Manchester, UK VincentFernande | 72 | 18-05-2012 10:15 | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Studeren |
Studeren in Engeland KoenEchoes | 3 | 11-11-2011 19:43 | |
Studeren |
Studie Nederlands/Engels? Violet Vivian | 7 | 25-10-2010 09:21 | |
Studeren |
Studie twijfel! Mensen hier die HBO Engels studeren? SpookieGirl | 8 | 23-06-2009 20:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 |