Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ahh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja ik ben dus ook geweest op een hele mooi (bijna) regenloze zondag ![]() ik was samen met iemand anders, en we gingen eerst naar de spellen afdeling, ff gekeken toen door de hele tuin heengelopen toen het steekspel en ik zag toen jan staan (gast van school ![]() ![]() nou dat was ook lol, toen ben ik naar de dutch mini painters gegaan (tafel waar je kon verven) heb ik 2 uur aan 1 mini(atuur) gezeten(hak zelf meegenomen), die is de mooiste aan de tafel geschilderd (ja heb geen kapsones ![]() Toen kwam het toernooi, dat was ook, leuk alleen niet als mensen achter een leger gaan aanlopen als die dalijk gaat vluchten en hun ook opeens ? naar achetren moeten. het leukste was dat ze het publiek in chargde ![]() ![]() Toen heb ik zo'n woeste wordt op (die zijn lkkr)(en duur) en toen ging ik weer naar huis ![]() ik vond het op ckers wel leuk ![]() grtz Lord Alvilon heb je eigenlijk nog meer foto's? iemand ?
|
Arwen @ Elf Fair :
![]() De andere foto's staan op een aps toestel, die heb ik niet digitaal. Vond het leuk, wel een hoog zweevo-gehalte 'Vind de godin in je' (ik ken er al, en ik vermoed dat ze niet zo aardig is...) en veel instant-goth velours de panne jurken. Wel een paar hele bijzondere kostuums, viel me reuze mee dat er nog veel waren ondanks de regen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mooie jurk. |
![]() |
|
![]() |
Ik was er op zondag.
niet veel regen gehad, makkelijk te ontwijken motregenbuien door tenten in te lopen voor een paar minuten. wel erg modderig. er is aan mij wel 11 keer gevraagt of ze een foto mochten maken van mij. (ik was Dark Priest) verder vond ik het een zeer geslaagde dag. vooral ook omdat ik juist "dat" kledingstuk had weggekocht dat door zoveel anderen aanbeden werd. Tja, moeten ze maar sneller zijn met pinnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was ook zondag. Ik vond het ook leuk. Ik heb Splodge ook gezien.
Omnia is trouwens echt geweldig, jammer dat de cd's uitverkocht waren. En jammer dat degene waar ik mee was zo'n ontzettend gaaf kostuum had dat ik erbij in het niet viel ![]()
|
Ja, die heb ik gezien inderdaad, heeft ze nog wat gewonnen?
[EDIT] Omnia was inderdaad erg goed en volgens mij kon je hun cd's ook gewoon via internet bestellen. Rapalje vond ik trouwens ook erg cool, er heerste echt een gevoel van saamhorigheid toen zij aan het spelen waren. [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 15:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb ff op internet gekeken, wel een site gevonden van Omnia maar er stond nergens dat je een cd kon bestellen. Nouja, misschein ff een mailtje sturen of zo.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Dark Angel | 120 | 01-05-2002 14:48 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |