Advertentie | |
|
![]() |
|
edit verkeerd gelezen
![]() een koelkast natuurlijk als t zou bestaan een replicator ![]() ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 17:57. |
![]() |
|
Oeps ik had de vraag verkeerd gelezen ik d8: alles uit je huis halen en zeld ook weggaan en 1 ding achterlaten
![]() Nee maar als ik dus 1 ding niet uit mijn huis zou doen en zelf in mijn huis moest blijven was het.... uiteraard.... de computer. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar eh, ik zou 1 of ander happy-maelknuffeltje van de McDonalds laten staan ![]()
||
![]() |
Citaat:
zo'n mager menneke met een enorm loeihard apparaat wat overal tegen deurposten en meubilair aanstoot, en waar hij voortdurend zelf over struikelt. Zo'n ding wat een meter uitsteekt, zodat hij niks kan oppakken zonder terug te stuiteren bij het bukken. Maar hij kan wel heel goed aanbellen met zijn handen vol boodschappen. En dan doet er zo'n keurig dametje open, of errer nog, een klein meisje met een lolly op pikhoogte die hem recht in zijn rooie oog kijkt...en dan flats! Ik hoor de geluidseffecten al, het is een storyboard in de beste Tom en Jerry traditie. *schater schater*
||
Citaat:
|
Simpel - (zoals door meer hier opgenoemd) m'n computer inclusief internetverbinding natuurlijk.
Dan kan ik zo weer m'n hele muziekcollectie weer downloaden - enige wat ik nodig heb. En alles bestellen wat je maar wilt. En m'n basgitaar die hou ik om m'n nek, zodat het een deel van mij is en dus niet weg hoeft ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
What if? martijn1985 | 1 | 24-12-2002 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
what if... stefanietje | 1 | 15-04-2002 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
What if? bambykill | 0 | 08-03-2002 14:46 | |
Verhalen & Gedichten |