Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja... ik ben gepest geweest... en ik ken een heleboel alto's die vroeger ook gepest zijn... dus ik vroeg me af wat nou oorzaak en gevolg is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom werden alternatievelingen vroeger gepest worden ??? onderbouw da effe es da heeft toch totaal niets te maakn met hoe je nu kleed met vroeger gepest worde of nie ???
||
![]() |
Citaat:
(Hey Juud, ik bescherm je hoor ![]()
||
Citaat:
Maar goed, misschien dat als je eenmaal gewend bent aan kutopmerkingen dat je je er minder aan stoort ofzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Overigens ben ik wel gepest, vroeger, ja. Maar dat kwam meer doordat ik een klein dik propje was, en daarbij ook nog eens een redelijk verlegen meisje wat af en toe in zo'n rondspringend stuiterkindje transformeerde. Plus, we hadden een klas waarbij iedereen achter 1 kind aanliep, en daar had ik niet bepaald zin in. Dus als iedereen in een kringetje om haar heen ging staan in de pauze, gingen ik en Marge/Adrenaline knikkeren. En dat was nou ook niet bepaald bevorderend voor je populariteit.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
alternatief = anders dan de rest, niet in een hokje in te delen. Alternatief is een bijwoord of bijvoeglijk naamwoord, je bent alternatief of je bent een alternatief persoon, je bent niet een alternatief. |
![]() |
||
Citaat:
NiEt AlLuHH GoThIc'zzzZ ZiJn SaTAn AnbiDduhrZz.. .. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|