Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 20:20
sui
sui is offline
ik heb iets ontdekt, alleja, kzat erbij toen ze dat deden, maar naar het schijnt kun je dus een vreetkick tegenhouden door suiker in je joint te doen.
gewoon een klontje derover brokkelen (niet het hele klontje natuurlijk, anders is je joint verpest) maar hier en daar een paar korreltjes, en dan smaak je t niet, de wietsmaak overheerst toch.
tis dus gewoon extra energie ofzo denk ik maar t helpt blijbaar echt wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 20:24
Needle_damage
Needle_damage is offline
jama, hoe slecht is suikervebranding voor je longen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:25
Mark87
Mark87 is offline
Mij lijkt dit toch echt alleen maar psychologisch...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:26
sui
sui is offline
geen idee, maar de rest verbrandt ook wel, dus als je toch al rook gaat inhaleren, wat maakt het dan nog uit... volgens mij is alles dat verbrandt niet echt goed voor je longen maar toch doet iedereen het he... (papier, wiet, tabak, suiker, whatever!)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:28
Needle_damage
Needle_damage is offline
jama, ik weet niet wat er vrij komt bij vebranding van suiker, misshcien wel koolstofdioxide, wordt je wel lekker duizelig, maar voor de laatste keer ooit
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:33
sui
sui is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 24-04-2003 @ 21:25:
Mij lijkt dit toch echt alleen maar psychologisch...
waarom zou het ni kunnen? in suiker zit energie en als ge t eet komt die vrij
in wiet zit thc en als ge die eet eeft et ook effect
dus als ge t verbrandt, waarom zou et dan ni kunnen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:43
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
sui schreef op 24-04-2003 @ 21:33:
waarom zou het ni kunnen? in suiker zit energie en als ge t eet komt die vrij
in wiet zit thc en als ge die eet eeft et ook effect
dus als ge t verbrandt, waarom zou et dan ni kunnen?
Omdat zo weinig suiker (minder als een heel suikerklontje) gewoon te weinig energie bevat om een hele vreetkick tegen te houden. Nee de beste oplossing is gewoon niet beginnen met eten of iets goed vullends eten wat het THC-effect niet neutraliseert.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:46
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Needle_damage schreef op 24-04-2003 @ 21:28:
jama, ik weet niet wat er vrij komt bij vebranding van suiker, misshcien wel koolstofdioxide, wordt je wel lekker duizelig, maar voor de laatste keer ooit
Dat lijkt me niet zo erg waarschijnlijk, als suiker zou verbranden en er zulke gevaarlijke gassen vrij kwamen hadden we het nu allemaal wel geweten, dan ga je toch wat zorgvuldiger om met suiker denk ik. En het lijkt me ook al helemaal niet waarschijnlijk, ook al kan ik het scheikundig niet onderbouwen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:50
Psychedelic
Psychedelic is offline
Bij verbranding van suiker ontstaat acetaldehyde, een kankerverwekkende stof die het effect van de nicotine stimuleert.
(Suiker wordt ook toegevoegd aan cigaretten.)

Je wordt dus minder stoned door de nicotine stimuleerende werking van acetaldehyde. zonde van je wiet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:09
apekop123
apekop123 is offline
Heb je wel is suiker verbrand met scheikunde? Moet je is zien wat voor een zwarte rook er vanaf komt. Lijkt me vrij ongezond. Neem dan kruidnagel (ook slecht btw hoor) maar daar proef je tenminste nog iets van? (krettek)
Oud 25-04-2003, 09:49
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Als suiker smelt wordt het caramel das, dan krijg je een kei-harde, niet brandende, kutfakkel...
Oud 25-04-2003, 11:45
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 25-04-2003 @ 10:49:
Als suiker smelt wordt het caramel das, dan krijg je een kei-harde, niet brandende, kutfakkel...
en dan nog wat cacao en wat pindas erbij en je hebt een snickerjoint
Oud 25-04-2003, 13:52
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Drexz schreef op 24-04-2003 @ 23:09:
Heb je wel is suiker verbrand met scheikunde? Moet je is zien wat voor een zwarte rook er vanaf komt. Lijkt me vrij ongezond. Neem dan kruidnagel (ook slecht btw hoor) maar daar proef je tenminste nog iets van? (krettek)
Nee, ok.. dat wist ik niet

Maar toch, dit is wel heel weinig suiker daarvoor toch?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:02
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
sui schreef op 24-04-2003 @ 21:26:
geen idee, maar de rest verbrandt ook wel, dus als je toch al rook gaat inhaleren, wat maakt het dan nog uit... volgens mij is alles dat verbrandt niet echt goed voor je longen maar toch doet iedereen het he... (papier, wiet, tabak, suiker, whatever!)
weed is wel goed voor de longen de rest mag je van mij inademen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:04
harrie the 5th
Citaat:
sui schreef op 24-04-2003 @ 21:26:
Ga jij maar plastic zakjes roken dan, wedde dat je het na 1 hijs opgeeft, of een haar, als die toevallig in de joint is gevallen, echt vies...
Oud 25-04-2003, 15:59
Needle_damage
Needle_damage is offline
Citaat:
Drexz schreef op 24-04-2003 @ 23:09:
Heb je wel is suiker verbrand met scheikunde? Moet je is zien wat voor een zwarte rook er vanaf komt.(krettek)
De verbrandingsproduct/grijse rook van suiker is zeer brandbaar, dus vast en zeker ook niet goed voorje..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 22:33
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
zal vast wel helpen tegen een vreetkick ofzo, maar k heb eerlijk gezegd liever een vreetkick dan verneukte longen
Oud 28-04-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Mark87 schreef op 24-04-2003 @ 21:46:
Dat lijkt me niet zo erg waarschijnlijk, als suiker zou verbranden en er zulke gevaarlijke gassen vrij kwamen hadden we het nu allemaal wel geweten, dan ga je toch wat zorgvuldiger om met suiker denk ik. En het lijkt me ook al helemaal niet waarschijnlijk, ook al kan ik het scheikundig niet onderbouwen.
Sinds wanneer is koolstofdioxide gevaarlijk? Zuurstof adem je in en Koolstofdioxide adem je uit. Planten doen het tegenovergestelde (overdag dan). De lucht zit vol met koostofdioxide...

Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:41
Needle_damage
Needle_damage is offline
jama, er is ook 15Huj atoom straling in gelderland, er zit heus ook wel thc in de lucht, maar we zijn allemaal niet radioactiev en niet constant stoned, nja misschien wel maar niet daknzij gewoon lucht..

dus zodra de gehalte te hoog wordt is het slecht voor je

en waarom zou je de koolstofdioxide uitademe als dat toch niet slecht voor je is??
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 13:11
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Gimmeshelter schreef op 27-04-2003 @ 23:33:
zal vast wel helpen tegen een vreetkick ofzo, maar k heb eerlijk gezegd liever een vreetkick dan verneukte longen
Nee blowen en roken is lekker goed voor je longen

Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik zal het ook niet proberen, hoewel ik me wel irriteer aan die vreetkicks, want slanker word ik er niet van.
Oud 28-04-2003, 13:21
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 28-04-2003 @ 14:11:

Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik zal het ook niet proberen, hoewel ik me wel irriteer aan die vreetkicks, want slanker word ik er niet van.
Oud 28-04-2003, 21:21
aansteker
aansteker is offline
Zorg gewoon dat je thuis niks te eten hebt. Dan kun je ook geen vreetkick krijgen dan hoef je in iedergeval geen suiker te roken...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:42
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
aansteker schreef op 28-04-2003 @ 22:21:
Zorg gewoon dat je thuis niks te eten hebt. Dan kun je ook geen vreetkick krijgen dan hoef je in iedergeval geen suiker te roken...
wedde dat je dan een vreetkick kan krijgen
Oud 29-04-2003, 13:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 28-04-2003 @ 14:11:

Ik hoorde laatst dat je niet aankomt van wat je eet als je net geblowed hebt, maar ik weet ff niet meer waarom. Iets met je hersenen. Nouja, laat maar
Oud 29-04-2003, 14:52
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
eigenlijk snap ik jullie niet ,een vreetkick tegenhouden ?
ik rook juist om altijd gaar en een vreetkick te krijgen end ie gekken proberen et tegen te houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 17:03
Verwijderd
of je krijgt de munchies en gaat als een god zitten eten
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:25
Needle_damage
Needle_damage is offline
misschien is die vreetkick er wel omdat je gewoon teweinig energie hebt, omdat de afbraak van thc te veel energie vebruikt.\

lijkt me de logieste veklaring
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:25
LaY-D-14
LaY-D-14 is offline
Maar waarom zou je een vreetkick tegen houden tis toch lekker om je soms helemaal vol te proppen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:05
Verwijderd
Nooit last van vreetkicks eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:11
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-05-2003 @ 15:05:
Nooit last van vreetkicks eigenlijk.
neh ? ik kreeg zelfs vreetkicks bij pillen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:13
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
LaY-D-14 schreef op 01-05-2003 @ 14:25:
Maar waarom zou je een vreetkick tegen houden tis toch lekker om je soms helemaal vol te proppen
Maar niet als je maar heel weinig zoete dingen mag eten omdat je heel (maar dan ook heel erg) snel dik wordt...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:22
Needle_damage
Needle_damage is offline
ik heb bij hele erge vreetkicken dat het echt gevaarlijk wordt, trillen op benen enzo
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:03
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 29-04-2003 @ 14:45:
Ik hoorde laatst dat je niet aankomt van wat je eet als je net geblowed hebt, maar ik weet ff niet meer waarom. Iets met je hersenen. Nouja, laat maar
Dat weet ik! Als je wiet hebt gerookt. Hebben je hersenen veel energie nodig om anders te werken. Om te werken op de 'stonede' manier zeg maar. Je reageert dan namelijk anders op dingen en zo. Om die energie te verkrijgen moet je veel eten (de befaamde vreetkicks ) Maar juist omdat je hersenen dus zo hard werken en veel energie nodig hebben boeit het niet wat je eet, dat wordt meteen verbrand.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:16
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 01-05-2003 @ 22:03:
Dat weet ik! Als je wiet hebt gerookt. Hebben je hersenen veel energie nodig om anders te werken. Om te werken op de 'stonede' manier zeg maar. Je reageert dan namelijk anders op dingen en zo. Om die energie te verkrijgen moet je veel eten (de befaamde vreetkicks ) Maar juist omdat je hersenen dus zo hard werken en veel energie nodig hebben boeit het niet wat je eet, dat wordt meteen verbrand.
Ik weet heel toevallig dat hersenen op suiker werken, dus misschien wordt al die suiker wel opgemaakt maar al die vetten niet.

Want zeg nou zelf, je hersenen gebruiken niet alles... bijvoorbeeld de ergste munchies die ik ooit had door te weinig gegeten en heel slecht geslapen en ook nog eens heel veel gesmoked was toen:
- 2 bakken yoghurt met honing
- 4 krentenbollen
- broodje tomaat
- 2 broodjes ham
- stukje chocolade
Dat was echt super veel, ik werd ook hardstikke misselijk, ik was ook ongeveer 2 kilo aangekomen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:14
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
Ninja_Nina schreef op 01-05-2003 @ 22:03:
nee, wat is dit voor een onzin? Een vreetkick wordt veroorzaakt doordat stoffen in wiet veel lijken op endocannabinoids, een van nature je lichaam voorkomende neuroreceptor die honger opwekt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:50
harrie the 5th
Wat wel werkt, Aquarius, Multivitamine en overal waar vitamine C of B12 inzit... teminste dat werkt bij mij....
Oud 08-05-2003, 22:19
Verwijderd
anderss moetje gwoon niet blowen, als het ongezond voor je is, ik bedoel dit zijn de bijeffecten leef er mee of doe er anders niet aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten