Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 08:53
king112
king112 is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 19-04-2003 @ 01:43:
Dit jaar heb ik voor het eerste zelf gezoend.........
ik van de zomervakantie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 14:22
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-01-2003 @ 00:29:

ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent...
wat is daar mis mee dan?? ik was 13 en alsof je op zon leeftijd niemand leuk kan vinden!!! wat is dat nu weer voor onzin, of je nu al wel of niet gezoend hebt blijft het altijd "magisch" als je me iemand zoent die je echt leuk vind. ik zeg niet dat he erg is als je op je 17 nog niet gezoend heb (helemaal niet erg zelfs) maar om nu te zeggen dat het juist goed is.....
Oud 20-04-2003, 10:14
whycare?
whycare? is offline
( dit heeft geen enkele toevoegende waarde , ik weet het ) waar mkane we ons druk om . Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Vorig jaar vond ik dat gigantisch erg en dacht ik echt dat ik achterliep enzo , maar dat is helemaal niet zo. En ik heb nog nooit lullige reacties gehad er op (zelfs wel eens positieve ) kijk ik bedoel je moet er gewoon niet bezig zijn , lol maken met je vrienden en als mensen zien dat je het gewoon leuk hebt enzo , komt er vanzelf wel iemand die jou leuk vindt en met je wil zoenen... duss.. ben er niet te veel mee bezig dan komt het goed.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:48
king112
king112 is offline
Citaat:
whycare? schreef op 20-04-2003 @ 11:14:
( dit heeft geen enkele toevoegende waarde , ik weet het ) waar mkane we ons druk om . Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Vorig jaar vond ik dat gigantisch erg en dacht ik echt dat ik achterliep enzo , maar dat is helemaal niet zo. En ik heb nog nooit lullige reacties gehad er op (zelfs wel eens positieve ) kijk ik bedoel je moet er gewoon niet bezig zijn , lol maken met je vrienden en als mensen zien dat je het gewoon leuk hebt enzo , komt er vanzelf wel iemand die jou leuk vindt en met je wil zoenen... duss.. ben er niet te veel mee bezig dan komt het goed.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 14:45
nps
nps is offline
Waarom ben je kansloos e.d. als je nog nooit gezoend heb? Errrhh...
Oud 20-04-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 20-04-2003 @ 15:45:
Waarom ben je kansloos e.d. als je nog nooit gezoend heb? Errrhh...
Omdat bepaalde mensen blijkbaar het stereotype hanteren: op je 12e zoenen, op je 14e neuken, alles wat buiten dat kader valt is het leven niet waard.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 23:33
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
wel raar.. Ik ben 14, bijna 15 en bij ons was het raar dat ik tot een weeek of wat geleden nog nooit had gezoent! Ja het kon mij zelf niet zoveel schelen, en andere mensen maakten zich er meer druk dan ik zelf gloof.. Ik snap het verschil niet, dat mensen die ÉÉN keer hebben gezoent gelijk 6875 keer toffer zijn dan mensen die nooit hebben gezoent.. het gaat maar om 1 keer hoor..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 00:43
Verwijderd
Citaat:
*SISTAH* schreef op 29-04-2003 @ 00:33:
wel raar.. Ik ben 14, bijna 15 en bij ons was het raar dat ik tot een weeek of wat geleden nog nooit had gezoent! Ja het kon mij zelf niet zoveel schelen, en andere mensen maakten zich er meer druk dan ik zelf gloof.. Ik snap het verschil niet, dat mensen die ÉÉN keer hebben gezoent gelijk 6875 keer toffer zijn dan mensen die nooit hebben gezoent.. het gaat maar om 1 keer hoor..
Gaat het anderen een fuck aan of jij ooit gezoend hebt dan? . Mijn ouders weten niet beter of ik heb verkering met een heel goede vriendin van me (ik heb ze al vaak gezegd dat we gewoon vrienden zijn, maar ja).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 03:20
Verwijderd
Laat ik ook even mijn tong in iemands keel gaan steken dan, misschien dat ze me dan op school stoerder gaan vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 08:34
Belphegore
Belphegore is offline
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een lap met smaakpuppilen, in iemands anders mond te stoppen, terwijl het niet eens goed smaakt :\. Of denk ik iets te logisch

*belphegore, die te logisch nadenkt*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 08:40
Loezzel
Loezzel is offline
Je denkt te logisch na, jah, haha

Maar ik vind ook dat er hier zorgen om niks worden gemaakt...
Oud 29-04-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-01-2003 @ 00:29:

ach, dat de meeste mensen een jaar 14 zijn... wees blij dat je niet één van de meeste mensen bent...
nou, ik was ook 14 toen ik voor het eerst met iemand gezoend had, maar ik ben niet één van de meeste mensen, zoals je dat omschrijft
ik zoende met hem uit liefde, verliefdheid.. en zeker niet om uiterlijk ofzo * wat ik hier dus een aantal keer gelezen heb *
en wat dan nog, al ben je 14 en zoen je voor het eerst..? dan ben je er gewoon ''klaar'' voor denk ik.. leeftijd maakt tog nix uit? zolang jij je er maar prettig bij voelt...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Gandalf schreef op 19-04-2003 @ 15:22:
wat is daar mis mee dan?? ik was 13 en alsof je op zon leeftijd niemand leuk kan vinden!!! wat is dat nu weer voor onzin, of je nu al wel of niet gezoend hebt blijft het altijd "magisch" als je me iemand zoent die je echt leuk vind. ik zeg niet dat he erg is als je op je 17 nog niet gezoend heb (helemaal niet erg zelfs) maar om nu te zeggen dat het juist goed is.....
Daar is niets mis mee. Mijn God, ik maak één klein opmerkinkje om ervoor te zorgen dat de topicstarter zich op een góéde manier bijzonder voelt, en meteen valt iedereen over me heen met dat je best mag zoenen als je 14 bent. Natuurlijk mag je dat. Het blijft inderdaad altijd 'magisch' om te zoenen, en natuurlijk kun je op je 13e iemand leuk vinden. Ontkende ik dat dan? En iemand die op zijn/haar 17e niet gezoend heeft is niet beter dan iemand die op z'n 14e zoent, maar wel minder modaal wat dat betreft, en dat kun je als iets positiefs zien. Ik zeg trouwens ook nergens (zoals iemand anders beweert) dat je precies zoals ierdereen bent als je zoent op je 14e.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:50
Another Way
Another Way is offline
het is gewoon triest als je voor je 16de nog niet geziend heb
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Belphegore schreef op 29-04-2003 @ 09:34:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een lap met smaakpuppilen, in iemands anders mond te stoppen, terwijl het niet eens goed smaakt :\.
En toen had ik geen honger meer. *schuift bordje met ontbijt weg*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Belphegore schreef op 29-04-2003 @ 08:34:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan een lap met smaakpuppilen, in iemands anders mond te stoppen, terwijl het niet eens goed smaakt :\. Of denk ik iets te logisch

*belphegore, die te logisch nadenkt*
Het smaakt misschien niet optimaal, maar het voelt wel lekker! *heeft ook eindelijk ervaring *
Oud 29-04-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Belphegore schreef op 29-04-2003 @ 09:34:
Hahaha Ja, ik kan het me goed voorstellen. Ik denk soms ook wel eens: gadverdamme, waar ben ik eigenlijk mee bezig. Je moet er inderdaad *niet* objectief over nadenken, dat die andere persoon ook vieze koekjes vreet, smerige frisdrank zuipt en af en toe z'n tanden vergeet te poetsen en, net als iedereen, soms wel eens stukjes vlees tussen z'n tanden laat zitten. Dan zoen je nooit meer
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 12:28:
Hahaha Ja, ik kan het me goed voorstellen. Ik denk soms ook wel eens: gadverdamme, waar ben ik eigenlijk mee bezig. Je moet er inderdaad *niet* objectief over nadenken, dat die andere persoon ook vieze koekjes vreet, smerige frisdrank zuipt en af en toe z'n tanden vergeet te poetsen en, net als iedereen, soms wel eens stukjes vlees tussen z'n tanden laat zitten. Dan zoen je nooit meer
Nee als je totaal NIET opgewonden bent en dan over seks na gaat denken... DAN voel je je lekker
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
kimmetje13 schreef op 26-03-2003 @ 21:42:
Ikkuh heb al 3 vriendjes gehad. Ikkuh heb nu me men derde en ik ben 13. Ik zoen me de laatste (nu duz) best veel. ikkuh ga nog nie egt uit ofzo, maarre gewoon eerg veel thuis of in bios. Dat we veel zoenen vin'k nie stom, want we hebben nou eenmaal. Ikkuh voel me zelf dus ook geen sletje ofzo. Da je nog geen vriendje hebt kan gewoon maar wel jammer, want dan kun je nie lekker kleffen en zwoelen

xxx Kimmetje
OH
MY
FUCKING
GOD!

Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 01:06
Belphegore
Belphegore is offline
Zoenen is achteraf best oke
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 01:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 12:28:
Hehe, dat is dan niet eens zo erg.. Maar als je bedenkt dat als je iemand tongzoent je spuug nog een halfjaar in zijn/haar mond blijft hangen, en dat dat dus ook voor anderen geldt, dan begint het pas echt onsmakelijk te worden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:00
Belphegore
Belphegore is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-05-2003 @ 02:58:
Hehe, dat is dan niet eens zo erg.. Maar als je bedenkt dat als je iemand tongzoent je spuug nog een halfjaar in zijn/haar mond blijft hangen, en dat dat dus ook voor anderen geldt, dan begint het pas echt onsmakelijk te worden.
Dank je Masj. *koopt mondkapje*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Blablachick schreef op 18-04-2003 @ 22:09:
ik vind het niet kunnen omdat :

A...wat doe je ook op je pc als je nog nooit een vriend heb gehad?? ga op ZOEKKK

+

B...ik was zelf al jong toen ik goed kon zoenen, iedereen is anders --> duhh... maar ik bedoel 17 of ouder en niet gezoent hebben.. ben je niet leuk genoeg ofzo? je moet toch wel een BEETJE aandacht krijgen??

C...en ik zou het nooit in het openbaar bekennen ook al wil je hulp, die krijg je niet.. want wat kunnen wij er aan doen??

D...advies: ga uit met je vriendinnen, ga naar het strand, ga naar school weet ik veel, er is altyd wel een perfect iemand voor je

A...Door mensen die dit soort dingen zeggen, ontstaan stereotypen als het moeten zoenen voor een bepaalde leeftijd.

B...Het gaat niet om aandacht, het gaat om zelfverzerkerdheid

C...Lotgenoten kunnen je zelfvertrouwen weer een beetje in balans brengen, dus dit topic heeft wel degelijk zin.

D... Jouw advies is dus pak gewoon de eerste de beste chick, gewoon om het moeten gezoend hebben ...
Oud 02-05-2003, 17:24
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Het is net als met sex, je doet het wanneer je eraan toe bent.
Age doesn't matter
Oud 04-05-2003, 00:22
king112
king112 is offline
Het is wel een beetje overdreven dat je voor een bepaalde leefdtijd gezoend moet hebben.
Ik zelf was 17 toen ik voor het eerst zoende(vrij laat dus)
Daarvoor zat ik er heel erg mee dat ik dat nog nooit gedaan had.
Ik vind het overgens triest dat mensen dan maar gaat pakken wat je het snelst kan pakken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 02-05-2003 @ 18:24:
Het is net als met sex, je doet het wanneer je eraan toe bent.
Age doesn't matter

I agree
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:22
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
trap ik deze nog even weer omhoog, eindelijk alles gelezen .

Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 25-01-2003 @ 23:10:
ik bijna 20... zit in 't zelfde schuitje...
*stapt dr ook bij in*
Schuitje wordt al aardig vol als ik de replies tussen het geblaat door lees. Dat dit me nog nooit overkomen is heb meerdere redenen (jaja ):

1) pas heel, HEEL laat begonnen met uitgaan. Mn omgeving hield zich er eigenlijk ook niet zo mee bezig (met uitgaan) dus dan krijg je vanzelf dat je zulke periodes overslaat waarin dat voor dat *andere* volkje dat iedere week in al die boerenneukschuren komt om mekaar weer een pakje zelfvertrouwen mee te geven voor de week erna *de* momenten hebben om zulke ervaringen op te doen (zohooo, wat een lange zin is dit zeg, goed lezen anders snap ie um niet).
2) enige vorm van gebrek aan zelfvertrouwen als het (onbekende gedeelte van het) vrouwelijke geslacht er aan te pas komt. klinkt stom, is het ook . Gaat de laatste tijd wel wat makkelijker (minder moeilijk) maaaaaar momenteel is vooral de taal is vrij lastig momenteel (kzit in Barcelona). Ik ben gewoon niet de persoon die op een meisje afstapt. to bad 4 me.

ben ik nou desperate.. mwah valt mee ik heb eigenlijk iets van ´ik heb toch helemaal geen zin om me daar verder druk om te maken, let´s have some fun!´. die instelling is meer het resultaat van een combinatie van luiheid en het onder punt 2 genoemde. Als andere mensen mij nou ineens ´zielig´ vinden dan is dat voornamelijk hun probleem, ik zit er niet echt mee. Sure, het zou wel es lachen wezen als ik een meiske tegen zou komen die gestoord genoeg is om iets met mij te proberen , maar ik heb voor mijzelf niet zoiets van: ´pushen om iets te krijgen is the way to get there´. Moet wel bekennen (kben de laatste om dat te ontkenne ) dat ik er eigenlijk niets onder te knooien zou hebben het es mee te maken... oh well we´ll see.

Wat overigens wél kut is, is dat de meeste kameraden inmiddels een vriendin hebben... ik zie aankomen dat ik bij thuiskomst ineens geen maats meer heb om mee uit te gaan omdat het ineens allemaal huismussen zijn geworden.. maar das een ander probleem. Dát zou nou echt een reden kunnen zijn om zelf wat actiever op zoek te gaan.

zo, genoeg geblaat van mijn kant.

p.s. naar mijn mening ben ik nie echt nerderig mag wel graag achter mn compu zitten maar uitgaan daar draait het bij mij om... en bij draait het dus om het uitgaan zelf, niet zozeer om het scoren (zoals bij anderen nog wel es het geval is
Oud 07-05-2003, 19:31
king112
king112 is offline
kolkiewolkie:
Ik heb een beetje hetzelfde de meeste vrienden hebben al vaak een meisje gehad!
Ikke maar 1 avond!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:23
murcielago
murcielago is offline
Ik maakte me daar voor ik ooit gezoend had erg druk om omdat bijna al mijn vrienden wel eens gezoend hadden en ik dan van die opmerkingen kreeg dat ik braaf was.

Als ik daar nu op terugkijk zie ik dat echt als de grootste onzin die je je maar kan voorstellen. Er zijn mensen die met meer dan dertig meisjes dan wel jongens gezoend hebben. Ik zie daar het nut ook absoluut niet van. Het is toch alleen maar echt leuk als je elkaar leuk vind.

Ik word komende dinsdag achttien en heb nog nooit geneukt. Dat zijn ook van die dingen waar sommige mensen zich heel erg druk om kunnen maken. Ik denk dan altijd het volgende: Denk eens na over wat voor jou de zin in het leven is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:29
Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-01-2003 @ 00:58:
À propos, de ervaring leert dat mensen die heel mooi zijn niet beter of misschien zelfs gemiddeld wel slechter kunnen zoenen dan mensen die minder mooi zijn.

Of ik ben zo vreselijk goed, dat kan natuurlijk ook.

En ik ben ook zo verschrikkelijk goed really !
Oud 09-05-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
murcielago schreef op 08-05-2003 @ 20:23:
Ik word komende dinsdag achttien en heb nog nooit geneukt. Dat zijn ook van die dingen waar sommige mensen zich heel erg druk om kunnen maken. Ik denk dan altijd het volgende: Denk eens na over wat voor jou de zin in het leven is.
Bovendien is dat helemaal niet vreemd. In 1996 was het zo dat éénderde van de Nederlandse achttienjarigen nog maagd was, ik weet niet hoe dat er nu voor staat, maar minder dan een kwart zal t niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:30
josdebos
josdebos is offline
dat komt nog wel, alles op zn tijd
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:47
Verwijderd
Zeker een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben.. jullie vinden waarschijnlijk dat ik niet moet zeuren, want ik ben 15(bijna 16/ nog 2 maandjes) Maar het voelt zo raar voor mij, omdat mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en al gezoend hebben enzo. Net als wat ik eerder heb gelezen denk ik soms: ben ik zo lelijk? Maar volgens mij valt dat nog wel mee.
Ik was verliefd, maar hij vond me niet leuk genoeg. hij vond me niet lelijk en dat geeft ook weer zelfvertrouwen. Maar ja ik ben niet echt aan het wachten op die eerste zoen. Want wat moet je daar nou mee. Maar soms word ik op de een of andere manier wel een beetje jaloers als ik één van mijn vriendinnen met hun vriend zie zoenen. Heeft 1 van jullie dat ook weleens?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:29
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:37
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
little-woman schreef op 18-05-2003 @ 17:47:
Zeker een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben.. jullie vinden waarschijnlijk dat ik niet moet zeuren, want ik ben 15(bijna 16/ nog 2 maandjes) Maar het voelt zo raar voor mij, omdat mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en al gezoend hebben enzo. Net als wat ik eerder heb gelezen denk ik soms: ben ik zo lelijk? Maar volgens mij valt dat nog wel mee.
Ik was verliefd, maar hij vond me niet leuk genoeg. hij vond me niet lelijk en dat geeft ook weer zelfvertrouwen. Maar ja ik ben niet echt aan het wachten op die eerste zoen. Want wat moet je daar nou mee. Maar soms word ik op de een of andere manier wel een beetje jaloers als ik één van mijn vriendinnen met hun vriend zie zoenen. Heeft 1 van jullie dat ook weleens?
het gaat nog steeds niet om uiterlijk hoor (ok, in de disco wel, maar of het leuk is om voor één avondje met iemand te zoenen)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:00
king112
king112 is offline
Citaat:
little-woman schreef op 18-05-2003 @ 17:47:
Maar soms word ik op de een of andere manier wel een beetje jaloers als ik één van mijn vriendinnen met hun vriend zie zoenen. Heeft 1 van jullie dat ook weleens?
Ja een beetje!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:01
king112
king112 is offline
Citaat:
smartie! schreef op 18-05-2003 @ 18:37:
het gaat nog steeds niet om uiterlijk hoor (ok, in de disco wel, maar of het leuk is om voor één avondje met iemand te zoenen)
In de disco wel!
O dat geeft zelfvertrouwen!
Mooi zo!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:45
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-05-2003 @ 12:49:
Bovendien is dat helemaal niet vreemd. In 1996 was het zo dat éénderde van de Nederlandse achttienjarigen nog maagd was, ik weet niet hoe dat er nu voor staat, maar minder dan een kwart zal t niet zijn...
Volgens mij is daar veel verandering in gekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:47
l00k At Me
l00k At Me is offline
Als jullie dan zo graag willen zoenen zouden jullie actie moeten ondernemen, en niet stil blijven staan zoals je nu doet.
Dat is de enige tip die ik kan geven.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:53
qwerty123
qwerty123 is offline
Ik was 23 bij m'n eerste echte zoen... Hoewel ik het daarvoor wel graag wilde heb ik er ook nooit echt wakker van gelegen voor die tijd eigenlijk. Alles komt vanzelf wel hoor...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:00
HC4L
HC4L is offline
ja het is egt zo zwaar kut om niks te hebben geen vriendin ofzo verveel me nu egt het is zo saai zonder een leuk meisje om je heen vind het echt KUT dat ik nu geen vriendin meer heb , maar kijk als je nog nooit gezoend heb mis je het idd niet egt , maar ik nu HEEL erg!
Oud 26-05-2003, 15:31
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
HC4L schreef op 26-05-2003 @ 16:00:
ja het is egt zo zwaar kut om niks te hebben geen vriendin ofzo verveel me nu egt het is zo saai zonder een leuk meisje om je heen vind het echt KUT dat ik nu geen vriendin meer heb , maar kijk als je nog nooit gezoend heb mis je het idd niet egt , maar ik nu HEEL erg!
Als je heel lang verlangd naar zoenen smaak je eerste zoen heerlijk en voel je jezelf in de hemel vliegen.
Teminste als je het met de geschikte persoon doet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:37
nexjes
nexjes is offline
pfff, dat was ook toen ik t voor t eerst deed en toen was ik n jaar of 13.
Hehe, zoenen dan he.
Oud 29-05-2003, 13:27
flippie1988
flippie1988 is offline
Ach wat zijn ze zielig! Boeiuh dat je nog niet gezoend hebt!
Maar volgens mij maakt het iedereen wel uit anders komen dr niet zoveel reacties, dus die mensen doe dr gewoon wat aan als je t vreselijk vind.
Volgens mij zijn dr ook een aantal die het gewoon ontwijken omdat ze bang zijn dat ze t niet kunnen. Dus mensen met ervaring, reageer en beschrijf je lekkerste kus ever, weten ze ongeveer wat ze wel en niet kunnen doen => minder onzeker. niet dan?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 16:49
Dromer
Dromer is offline
en weer een lotgenootje ik ben 19.
ik vind het op deze leeftijd onzin om te zeggen dat je het moet doen als je er klaar voor bent. Voor m'n gevoel ben ik er al een paar jaar klaar voor...
ik vind ook bijna nooit iemand echt leuk.... misschien is dat te kieskeurig, maar je kunt jezelf toch geen verliefdheid aanpraten?
En als ik iemand niet echt leuk vind wil ik ook niet zoenen (en er zijn nog maar weinig jongens geweest die mij wilden zoenen, toch waarschijnlijk om uiterlijke redenen, ik vind het lastig om een gesprek te beginnen met vreemden en als ik uitga is dat meestal met vrienden waardoor je op zo'n avond weinig behoefte hebt aan contact)

maar goed, echt wanhopig ben ik nog niet, er komt vast wel iemand die ik heel leuk vind, en hij mij
Oud 29-05-2003, 18:56
melkpakje
melkpakje is offline
ik was 13 en ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat het vroeg was. Oké, ik was wel de eerste van mijn vriendinnen mahja dat zegt toch niet zoveel... Ik heb er absoluut geen spijt van
en k bedoel een paar van mijn vriendinnen (ook 15) zijn al verder gegaan dan alleen zoenen. mahja daar wacht ik zelf nog wel mooi ff mee
Reageren

Regels voor berichten