Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
( dit heeft geen enkele toevoegende waarde , ik weet het ) waar mkane we ons druk om . Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Vorig jaar vond ik dat gigantisch erg en dacht ik echt dat ik achterliep enzo , maar dat is helemaal niet zo. En ik heb nog nooit lullige reacties gehad er op (zelfs wel eens positieve
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wel raar.. Ik ben 14, bijna 15 en bij ons was het raar dat ik tot een weeek of wat geleden nog nooit had gezoent! Ja het kon mij zelf niet zoveel schelen, en andere mensen maakten zich er meer druk dan ik zelf gloof.. Ik snap het verschil niet, dat mensen die ÉÉN keer hebben gezoent gelijk 6875 keer toffer zijn dan mensen die nooit hebben gezoent.. het gaat maar om 1 keer hoor..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zoende met hem uit liefde, verliefdheid.. en zeker niet om uiterlijk ofzo * wat ik hier dus een aantal keer gelezen heb * en wat dan nog, al ben je 14 en zoen je voor het eerst..? dan ben je er gewoon ''klaar'' voor denk ik.. leeftijd maakt tog nix uit? zolang jij je er maar prettig bij voelt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MY FUCKING GOD! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
B...Het gaat niet om aandacht, het gaat om zelfverzerkerdheid C...Lotgenoten kunnen je zelfvertrouwen weer een beetje in balans brengen, dus dit topic heeft wel degelijk zin. D... Jouw advies is dus pak gewoon de eerste de beste chick, gewoon om het moeten gezoend hebben ![]() ![]()
|
Het is wel een beetje overdreven dat je voor een bepaalde leefdtijd gezoend moet hebben.
Ik zelf was 17 toen ik voor het eerst zoende(vrij laat dus) Daarvoor zat ik er heel erg mee dat ik dat nog nooit gedaan had. Ik vind het overgens triest dat mensen dan maar gaat pakken wat je het snelst kan pakken. |
![]() |
||
![]() |
trap ik deze nog even weer omhoog, eindelijk alles gelezen
![]() Citaat:
Schuitje wordt al aardig vol als ik de replies tussen het geblaat door lees. Dat dit me nog nooit overkomen is heb meerdere redenen (jaja ![]() 1) pas heel, HEEL laat begonnen met uitgaan. Mn omgeving hield zich er eigenlijk ook niet zo mee bezig (met uitgaan) dus dan krijg je vanzelf dat je zulke periodes overslaat waarin dat voor dat *andere* volkje dat iedere week in al die boerenneukschuren komt om mekaar weer een pakje zelfvertrouwen mee te geven voor de week erna *de* momenten hebben om zulke ervaringen op te doen (zohooo, wat een lange zin is dit zeg, goed lezen anders snap ie um niet). 2) enige vorm van gebrek aan zelfvertrouwen als het (onbekende gedeelte van het) vrouwelijke geslacht er aan te pas komt. klinkt stom, is het ook ![]() ![]() ben ik nou desperate.. mwah valt mee ik heb eigenlijk iets van ´ik heb toch helemaal geen zin om me daar verder druk om te maken, let´s have some fun!´. die instelling is meer het resultaat van een combinatie van luiheid en het onder punt 2 genoemde. Als andere mensen mij nou ineens ´zielig´ vinden dan is dat voornamelijk hun probleem, ik zit er niet echt mee. Sure, het zou wel es lachen wezen als ik een meiske tegen zou komen die gestoord genoeg is om iets met mij te proberen ![]() ![]() Wat overigens wél kut is, is dat de meeste kameraden inmiddels een vriendin hebben... ik zie aankomen dat ik bij thuiskomst ineens geen maats meer heb om mee uit te gaan omdat het ineens allemaal huismussen zijn geworden.. maar das een ander probleem. Dát zou nou echt een reden kunnen zijn om zelf wat actiever op zoek te gaan. zo, genoeg geblaat van mijn kant. p.s. naar mijn mening ben ik nie echt nerderig ![]()
|
![]() |
Ik maakte me daar voor ik ooit gezoend had erg druk om omdat bijna al mijn vrienden wel eens gezoend hadden en ik dan van die opmerkingen kreeg dat ik braaf was.
Als ik daar nu op terugkijk zie ik dat echt als de grootste onzin die je je maar kan voorstellen. Er zijn mensen die met meer dan dertig meisjes dan wel jongens gezoend hebben. Ik zie daar het nut ook absoluut niet van. Het is toch alleen maar echt leuk als je elkaar leuk vind. Ik word komende dinsdag achttien en heb nog nooit geneukt. Dat zijn ook van die dingen waar sommige mensen zich heel erg druk om kunnen maken. Ik denk dan altijd het volgende: Denk eens na over wat voor jou de zin in het leven is. |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben ook zo verschrikkelijk goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeker een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben.. jullie vinden waarschijnlijk dat ik niet moet zeuren, want ik ben 15(bijna 16/ nog 2 maandjes) Maar het voelt zo raar voor mij, omdat mijn vriendinnen allemaal een vriend hebben en al gezoend hebben enzo. Net als wat ik eerder heb gelezen denk ik soms: ben ik zo lelijk? Maar volgens mij valt dat nog wel mee.
Ik was verliefd, maar hij vond me niet leuk genoeg. hij vond me niet lelijk en dat geeft ook weer zelfvertrouwen. Maar ja ik ben niet echt aan het wachten op die eerste zoen. Want wat moet je daar nou mee. Maar soms word ik op de een of andere manier wel een beetje jaloers als ik één van mijn vriendinnen met hun vriend zie zoenen. Heeft 1 van jullie dat ook weleens? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja het is egt zo zwaar kut om niks te hebben geen vriendin ofzo verveel me nu egt het is zo saai zonder een leuk meisje om je heen vind het echt KUT dat ik nu geen vriendin meer heb , maar kijk als je nog nooit gezoend heb mis je het idd niet egt , maar ik nu HEEL erg!
||
Citaat:
Teminste als je het met de geschikte persoon doet. |
![]() |
|
![]() |
Ach wat zijn ze zielig! Boeiuh dat je nog niet gezoend hebt!
Maar volgens mij maakt het iedereen wel uit anders komen dr niet zoveel reacties, dus die mensen doe dr gewoon wat aan als je t vreselijk vind. Volgens mij zijn dr ook een aantal die het gewoon ontwijken omdat ze bang zijn dat ze t niet kunnen. Dus mensen met ervaring, reageer en beschrijf je lekkerste kus ever, weten ze ongeveer wat ze wel en niet kunnen doen => minder onzeker. niet dan? |
![]() |
|
![]() |
en weer een lotgenootje
![]() ik vind het op deze leeftijd onzin om te zeggen dat je het moet doen als je er klaar voor bent. Voor m'n gevoel ben ik er al een paar jaar klaar voor... ik vind ook bijna nooit iemand echt leuk.... misschien is dat te kieskeurig, maar je kunt jezelf toch geen verliefdheid aanpraten? En als ik iemand niet echt leuk vind wil ik ook niet zoenen (en er zijn nog maar weinig jongens geweest die mij wilden zoenen, toch waarschijnlijk om uiterlijke redenen, ik vind het lastig om een gesprek te beginnen met vreemden en als ik uitga is dat meestal met vrienden waardoor je op zo'n avond weinig behoefte hebt aan contact) maar goed, echt wanhopig ben ik nog niet, er komt vast wel iemand die ik heel leuk vind, en hij mij ![]()
|
ik was 13 en ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat het vroeg was. Oké, ik was wel de eerste van mijn vriendinnen mahja dat zegt toch niet zoveel... Ik heb er absoluut geen spijt van
en k bedoel een paar van mijn vriendinnen (ook 15) zijn al verder gegaan dan alleen zoenen. mahja daar wacht ik zelf nog wel mooi ff mee
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |