Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 20:49
beuk
beuk is offline
Citaat:
Faery schreef op 28-04-2003 @ 21:46:
Hey ik ben Roy.
Hele massa's mensen heten zo.
Oud 28-04-2003, 20:49
Faery
Faery is offline
Citaat:
beuk schreef op 28-04-2003 @ 21:49:
Hele massa's mensen heten zo.
Daarom ben ik alto.
Oud 28-04-2003, 20:50
Loki
Loki is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-04-2003 @ 21:01:
waar of niet waar?
Hoeft niet, kan wel. Ben vroeger wel erg gepest, door die constante onzekerheid wou ik er zo graag bij horen dat ik persé merkkleding en kakkleding wou die mijn klasgenoten ook droegen. Maar daar werd ik nou niet echt bepaald gelukkig van (omdat ik er ten 1e geen geld voor had, ten 2e het niet echt mooi vond en ten 3e me er niet fijn in voelde). Toen ik iets meer zelfvertrouwen en leuke vrienden kreeg durfde ik meer mezelf te zijn, meer kleren aan te doen die ik zelf leuk vond (ookal viel ik daardoor op) En nee, durf mezelf niet echt alto te noemen, eerder apart. En daar voel ik me eigenlijk wel lekker bij
Oud 28-04-2003, 20:51
AtHell
AtHell is offline
Hey ik ben roel.
Oud 28-04-2003, 20:52
AtHell
AtHell is offline
Faery \w/ zegt:
maak Beuk ff duidelijk dat ik geen roy heet ofzo
Faery \w/ zegt:
Zo van.. "ha ik ben nu weer roy"

... Ha ík ben Nú weer Roy. ?
Oud 28-04-2003, 20:55
sinsere
sinsere is offline
Heeft er helemaal, maar dan ook helemaal niets mee te maken!
Oud 28-04-2003, 20:55
beuk
beuk is offline
Oud 28-04-2003, 20:57
Verwijderd
krijg er koppijn van

maar weet tenminste het verschil...
denk dat mensen die anders zijn sowieso gepest worden, op welke manier ze ook anders zijn, maar geloof niet dat dat tot alto's leidt.
Oud 28-04-2003, 21:04
Paris
Paris is offline
Vinnik nergens op slaan eigenlijks, ik bedoel ik ken genoeg alto's (als je ze zo wilt noemen) die vroeger nie gepest zijn en iemand zei ook: sinds ik alto ben word ik eerder gepest oid....ik denk dat dat zeer waar is, jammergenoeg. Zelluf ben ik ook wel alternatief (dat zeg je toch nie over jezelluf , maja) en niet gepest dus.........
Oud 28-04-2003, 21:30
Verwijderd
helemaal waar, ik mocht vroeger nooit meeknikkeren en heb daar zo'n trauma aan overgehouden dat ik mezelf nu alto noem en andere mensen het leven zuur maak door veels te harde muziek te luisteren
Oud 28-04-2003, 21:32
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Het zal voor veel alto's wel gelden denk ik. Dat betekent dat er dus een clubje ontstaat van mensen die zich controversieel kleden en gedragen omdat ze in hun jeugd in die hoek zijn gedrukt. Het geuzenverhaal dus, van je zwakte je kracht maken en dat ook aan iedereen laten weten. Al snel willen dan natuurlijk meer mensen bij zo'n stoer clubje horen en dus gaan die net zo lekker 'zichzelf' zijn.
Oud 28-04-2003, 21:34
Vice
Vice is offline
zal wel

(ik ben vroeger niet gepest, maar genegeerd )
Oud 28-04-2003, 21:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
voor mij klopt het wel.
maar lang niet voor iedereen.

dus nee.
Oud 28-04-2003, 21:37
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 28-04-2003 @ 22:32:
Het zal voor veel alto's wel gelden denk ik. Dat betekent dat er dus een clubje ontstaat van mensen die zich controversieel kleden en gedragen omdat ze in hun jeugd in die hoek zijn gedrukt. Het geuzenverhaal dus, van je zwakte je kracht maken en dat ook aan iedereen laten weten. Al snel willen dan natuurlijk meer mensen bij zo'n stoer clubje horen en dus gaan die net zo lekker 'zichzelf' zijn.
omg, *scheelkijk* .. echt totaal niet zo. Misschien enkele gevallen, maar je generaliseert ontzettend.
Oud 28-04-2003, 21:51
Avelon
Avelon is offline
ik ben nooit gepest. ha
Oud 28-04-2003, 21:56
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2003 @ 21:27:
Tuurlijk. Waarom zou je je anders niet willen conformeren?
Omdat je je wilt distancieren van de gemmidelde Sjonny of Anita, althans dat was voor mij in mijn ubertruie supermetal/punk periode de reden. Nu de meeste alto`s echter bestaan uit ex breezerboerinnetjes en scooter-Arie`s , heb ik weer wat nieuws om mij van te distancieren...

Ikku die AltotJUSuuss niet MeEr zo Lievugggg vin!
Oud 28-04-2003, 22:48
Syr
Syr is offline
Wat me enorm opvalt is hoeveel discriminatie hier in nederland is.
En ik vraag me ook af waneer mensen stoppen met k** redenen te verzinnen om elkaar te haten.

Ik bedoel wtf is mode?
Serieus, wat is mode?
Ik heb daar de laatste tijd veel over na zitten denken, en hoe meer ik dat doe, hoe pissiger ik erom kan worden.
Wat voor de bullsh*t reden is dat om te beslissen of iemand cool is of niet?

Ik bedoel, waneer markeren we iemand oncool voor een goede reden zoals "Jij nemt niet cool omdat je op m'n oma haar stoel zitten schijten" dat zou een verdomd goede reden zijn.

maar nee, mensen zijn niet cool omdat hun auto niet snel genoeg is, of hun l*l niet groot genoeg.

En als dat al niet genoeg was om iemand te behalndelen alsof hij/zij een besmettelijke alien was, hebben we nu ook nog een grote hoop str*nt genaamd mode.

Als mijn kleding past, heb ik genoeg, hoe moeilijk is dat?
Het zijn gewoon kleren, en kleden hoort even simpel te zijn als gepijpt te worden.
"Is dat je lul?"
"Ja, dat is mijn lul"
"Is het goed als ik er een tijdje aan zuig"
"Maar natuurlijk, geen probleem, ga je gang"

Wat wil je nog meer? Wat is er mis met simpel?
Maar nee, ze moeten een hongerende, overbetaalde trut op een podium laten lopen, die daar staat te zwaaien met een dode baviaan om haar shouders.

En dan krijg je een week later een stelletje mierenneukers op je af, en beginnen te klagen dat je niet pijcies hetzelfde draagt.

Alsof ik al niet genoeg mensen om me heen heb te schreeuwen. "Je bent homo, je hebt lang haar, je bent een atheďst!"
Krijg ik ook nog vage gasten naar me toe met "Hey, je sokken zijn niet lang genoeg, hey, die broek, dat draagt Fred Durst ook niet!"
Moet je raden? Whatever!

Pak je Fred Durst broek, en je merk kleding die je hebt gekregen van mammie en pappie's geld, en stop ze in je achterste.

Wil je een reden om me te haten? Haat me omdat ik hier dom zou staan te schreeuwen, omdat ik schut taal gebruik, of omdat ik 5x per weet ik veel ruk, het kan me niet schelen.
Maar niet vanwegen zoiets stoms als de details van de kleding die ik draag.

Als iemand daar een probleem mee heeft, kan ik een nieuwe mode ontwerpen, probeer je longen maar binnenstbuiten te dragen.

En waneer is deze bullsht zoiezo begonnen? Had een of andere neandertaler ineens een nieuwe luipaard huid, en probeerde daar iedereen mee in de zijk te nemen?
"Berenhuiden, oh nee, fred durst draagt dat niet"

Ik heb al genoeg aan m'n kop, en hoef geen trendy huppeltrutje naast me te staan die zegt "Draag jij DAT?"

Dat soort mensen kunnen van mij doodvallen. want er zijn meer dan genoeg hersenloze mensen daar, die je beoordelen met stomme redenen.

Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 22:51.
Oud 28-04-2003, 22:50
SpiritX
SpiritX is offline
Ik heb ook wel eens een stelling hier gedeponeerd over het afzetten van het "media-ideaal" omdat je er niet aan kunt voldoen.....
Oud 28-04-2003, 22:54
strafcorner
strafcorner is offline
ik haat jouw omdat je lange lulverhalen typt om zo op het internet politiek correct over te komen terwijl jij waarschijnlijk net zo snel als ieder ander mens klaar staat met je vooroordelen (is een menselijke eigenschap : binnen een honderste van een seconde heb je je mening over iemand al gevormd) en jij net zo snel iemand stereotypeert aan de hand van zijn of haar kledij.
Bovendien zit je lulverhaal vol met spel en typfouten, lopen de zinnen niet en vind jij jezelf wel heel erg heilig.

Jakkie
Oud 28-04-2003, 23:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 28-04-2003 @ 23:54:
ik haat jouw omdat je lange lulverhalen typt om zo op het internet politiek correct over te komen terwijl jij waarschijnlijk net zo snel als ieder ander mens klaar staat met je vooroordelen (is een menselijke eigenschap : binnen een honderste van een seconde heb je je mening over iemand al gevormd) en jij net zo snel iemand stereotypeert aan de hand van zijn of haar kledij.
Bovendien zit je lulverhaal vol met spel en typfouten, lopen de zinnen niet en vind jij jezelf wel heel erg heilig.

Jakkie
jij bent op dreef vandaag
Oud 28-04-2003, 23:13
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
dit slaat nergens op..

kben ook niet gepest.. mensen maken zich echt te druk hier om het "alto"zijn hiero...

net alsof het een heilig iets is ofzo..

get real
Oud 28-04-2003, 23:57
Verwijderd
Ik ben vroeger wel gepest maar niet omdat ik alto zo zijn.
Oud 29-04-2003, 00:03
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-04-2003 @ 00:57:
Ik ben vroeger wel gepest maar niet omdat ik alto zo zijn.
d00d, ur so like me
Oud 29-04-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 29-04-2003 @ 00:07:
jij bent op dreef vandaag
this is like running the special olympics
even if you win the discussion you're still a retard

(maar die is eigenlijk niet coo...want ik ben niet respectloos voor geestelijk gehandicapten)
Oud 29-04-2003, 13:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Faery schreef op 28-04-2003 @ 21:46:
Hey ik ben Roy.
Liegen is niet alternatief
Oh, maar om maar even serieus te zijn, "alto's" zijn net zo "open-minded" (om maar op dat maysa ofzo te reageren) als "de rest" want als je ook maar 1x in hun bijzijn verschijnt in een polo, lig je er uit
Oud 29-04-2003, 13:51
Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
door "mijn anders zijn", ben ik wel beetje buitenbeentje geworden, maar dat alleen omdat 2 van die "super fashion" gasten... (zoals ze dat zelf noemen) de "macht" over de klas hebben genomen.. en als je niet met hun mee doe, ben je de pineut, en heb je geen fijn sgooljaar *ervaring* halooo, ik ga gewoon geen mensen voor lul zetten of pesten,... enja,.. dan moek de gevolgen maar dragen he?
nujah, ik werd vroeger niet gepest.. ik hielp altijd mensen die gepest werden *angellook* en ik ben ooit ook nog popu geweest maarja...
nu ben ik wel buitenbeentje, maar volges mij zijn er ook zat "anders kledende" mensen die best pou zijn or... *k ken ze wel nie*
Oud 29-04-2003, 14:09
Fortisi
Fortisi is offline
Hangt er vanaf, is iemand vroeger gepest omdat die "anders/alto" was? of is iemand "anders/alto" geworden doordat die gepest werd?

In het eerste geval kan het wel kloppen, in het tweede geval twijfel ik nog...omdat ik niet echt inzie waarom je je kledingstijl zou veranderen doordat je gepest wordt, maargoed...blah...
Oud 29-04-2003, 14:53
Verwijderd
dan pas ik toch niet in t hokje alto
Oud 29-04-2003, 14:55
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
Ik ben nooit gepest, maar toch noemt iedereen mij alto
Oud 29-04-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 29-04-2003 @ 14:31:
Liegen is niet alternatief
Oh, maar om maar even serieus te zijn, "alto's" zijn net zo "open-minded" (om maar op dat maysa ofzo te reageren) als "de rest" want als je ook maar 1x in hun bijzijn verschijnt in een polo, lig je er uit
Wat een onzin.
Oud 29-04-2003, 18:45
Needle_damage
Needle_damage is offline
Citaat:
Gimmeshelter schreef op 29-04-2003 @ 15:55:
Ik ben nooit gepest, maar toch noemt iedereen mij alto
Ben jij nooit lastiggevallen door de scooter-gang??
Oud 29-04-2003, 18:50
attrib
attrib is offline
al die stinkalto's zijn of worden gepest!
Oud 29-04-2003, 19:01
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-04-2003 @ 15:57:
Wat een onzin.
Nee.

Maar even met toelichting, toen ik een jaar of 12 was hing in Arnhem altijd rond op een kerkpleintje, waar alle "alto's" uit alle windrichtingen van Gelderland zaten.

Toen ik 14 was had ik het er wel gezien, maar sommige vriendinnen van mij zitten er nog steeds vaak. Dus ik naar de stad met hun, en ze moeten zo nodig even naar het "mp" dus ik mee. "wie is die kutkakker?"

Oud 29-04-2003, 19:40
attrib
attrib is offline
Citaat:
Parallel schreef op 29-04-2003 @ 20:01:
Nee.

Maar even met toelichting, toen ik een jaar of 12 was hing in Arnhem altijd rond op een kerkpleintje, waar alle "alto's" uit alle windrichtingen van Gelderland zaten.

Toen ik 14 was had ik het er wel gezien, maar sommige vriendinnen van mij zitten er nog steeds vaak. Dus ik naar de stad met hun, en ze moeten zo nodig even naar het "mp" dus ik mee. "wie is die kutkakker?"

wat stom
Oud 29-04-2003, 19:43
Verwijderd
bla
Oud 29-04-2003, 19:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Effeks schreef op 29-04-2003 @ 20:40:
wat stom
ja

neuke?
Oud 29-04-2003, 19:56
attrib
attrib is offline
15V...

ja kan wel even...
Oud 30-04-2003, 00:07
aansteker
aansteker is offline
Onzin, ligt gewoon aan de muzieksmaak, die verschillende soorten mensen aan trekt. Ik ben nog nooit gepest, maar kleed me wel "alternatief". Dus vind het slechte stelling
De stelling is veel te oppervlakkig..
Oud 30-04-2003, 00:33
Verwijderd

" Zoon/dochter, als je gepest word omdat je anders bent, moet je maar alto worden. Dan mag het"
Oud 30-04-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 29-04-2003 @ 20:01:
Nee.

Dat is inderdaad stom. Maar nog stommer is te zeggen dat alle alto's dat doen.
Oud 30-04-2003, 12:10
Verwijderd
ik wel trouwens

...is niet cool, kan ik je wel vertellen.
Oud 30-04-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 30-04-2003 @ 13:10:
ik wel trouwens

...is niet cool, kan ik je wel vertellen.
Idd. *emohug*

Maar was dat omdat ze je voor alto aanzagen?
Oud 30-04-2003, 19:41
Adrenaline
Adrenaline is offline
...van wat ik me kan herinneren was ik altijd de pester
Oud 01-05-2003, 00:55
Belphegore
Belphegore is offline
Ja, ik ook. maargoed. Nu irriteer ik mensen. dat is dan weer een teruggave
Oud 01-05-2003, 21:41
Landslide
Landslide is offline
Tja. Ik denk dat er wel iets in zit, ja. Uiteindelijk heb je als truee alto een rede nodig om je af te zetten. Daar is pesten er een van denk ik.
Maar tegenwoordig zet niemand zich meer af, maar verveelt iedereen zich en dan belsuit iedereen maar om vanaf nu zichzelf te zijn. Tja, dat vind ik nou zo vervelend...
Oud 01-05-2003, 22:22
very drunk driver
very drunk driver is offline
wat een onzin. alto zijn is gewoon doen waar je zin in hebt. anders zijn als de rest. en daar komt dan bij dat je gepest wordt. het is niet je wordt gepest en dan wordt je alto want dat is onlogisch
Oud 01-05-2003, 22:25
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 01-05-2003 @ 23:22:
wat een onzin. alto zijn is gewoon doen waar je zin in hebt. anders zijn als de rest. en daar komt dan bij dat je gepest wordt. het is niet je wordt gepest en dan wordt je alto want dat is onlogisch
ja kakkers, aries en anita`s doen niet waar ze zin in hebben zij zouden stiekem ook alto willen zijn
Oud 01-05-2003, 23:12
Verwijderd
ik ben alto , PEST MIJ plz
Oud 02-05-2003, 00:07
empyrian
empyrian is offline
gepest geweest?
Oud 02-05-2003, 08:17
Verwijderd
Alto's?

Dat is een hokje, dat kan echt niet hoor...

(hoezo hypocriet, andere mogen het niet en zelf mag het wel)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten