Advertentie | |
|
![]() |
|
Vinnik nergens op slaan eigenlijks, ik bedoel ik ken genoeg alto's (als je ze zo wilt noemen) die vroeger nie gepest zijn en iemand zei ook: sinds ik alto ben word ik eerder gepest oid....ik denk dat dat zeer waar is, jammergenoeg. Zelluf ben ik ook wel alternatief (dat zeg je toch nie over jezelluf
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het zal voor veel alto's wel gelden denk ik. Dat betekent dat er dus een clubje ontstaat van mensen die zich controversieel kleden en gedragen omdat ze in hun jeugd in die hoek zijn gedrukt. Het geuzenverhaal dus, van je zwakte je kracht maken en dat ook aan iedereen laten weten. Al snel willen dan natuurlijk meer mensen bij zo'n stoer clubje horen en dus gaan die net zo lekker 'zichzelf' zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikku die AltotJUSuuss niet MeEr zo Lievugggg vin!
|
Wat me enorm opvalt is hoeveel discriminatie hier in nederland is.
En ik vraag me ook af waneer mensen stoppen met k** redenen te verzinnen om elkaar te haten. Ik bedoel wtf is mode? Serieus, wat is mode? Ik heb daar de laatste tijd veel over na zitten denken, en hoe meer ik dat doe, hoe pissiger ik erom kan worden. Wat voor de bullsh*t reden is dat om te beslissen of iemand cool is of niet? Ik bedoel, waneer markeren we iemand oncool voor een goede reden zoals "Jij nemt niet cool omdat je op m'n oma haar stoel zitten schijten" dat zou een verdomd goede reden zijn. maar nee, mensen zijn niet cool omdat hun auto niet snel genoeg is, of hun l*l niet groot genoeg. En als dat al niet genoeg was om iemand te behalndelen alsof hij/zij een besmettelijke alien was, hebben we nu ook nog een grote hoop str*nt genaamd mode. Als mijn kleding past, heb ik genoeg, hoe moeilijk is dat? Het zijn gewoon kleren, en kleden hoort even simpel te zijn als gepijpt te worden. "Is dat je lul?" "Ja, dat is mijn lul" "Is het goed als ik er een tijdje aan zuig" "Maar natuurlijk, geen probleem, ga je gang" Wat wil je nog meer? Wat is er mis met simpel? Maar nee, ze moeten een hongerende, overbetaalde trut op een podium laten lopen, die daar staat te zwaaien met een dode baviaan om haar shouders. En dan krijg je een week later een stelletje mierenneukers op je af, en beginnen te klagen dat je niet pijcies hetzelfde draagt. Alsof ik al niet genoeg mensen om me heen heb te schreeuwen. "Je bent homo, je hebt lang haar, je bent een atheďst!" Krijg ik ook nog vage gasten naar me toe met "Hey, je sokken zijn niet lang genoeg, hey, die broek, dat draagt Fred Durst ook niet!" Moet je raden? Whatever! Pak je Fred Durst broek, en je merk kleding die je hebt gekregen van mammie en pappie's geld, en stop ze in je achterste. Wil je een reden om me te haten? Haat me omdat ik hier dom zou staan te schreeuwen, omdat ik schut taal gebruik, of omdat ik 5x per weet ik veel ruk, het kan me niet schelen. Maar niet vanwegen zoiets stoms als de details van de kleding die ik draag. Als iemand daar een probleem mee heeft, kan ik een nieuwe mode ontwerpen, probeer je longen maar binnenstbuiten te dragen. En waneer is deze bullsht zoiezo begonnen? Had een of andere neandertaler ineens een nieuwe luipaard huid, en probeerde daar iedereen mee in de zijk te nemen? "Berenhuiden, oh nee, fred durst draagt dat niet" Ik heb al genoeg aan m'n kop, en hoef geen trendy huppeltrutje naast me te staan die zegt "Draag jij DAT?" Dat soort mensen kunnen van mij doodvallen. want er zijn meer dan genoeg hersenloze mensen daar, die je beoordelen met stomme redenen. Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 22:51. |
![]() |
|
ik haat jouw omdat je lange lulverhalen typt om zo op het internet politiek correct over te komen terwijl jij waarschijnlijk net zo snel als ieder ander mens klaar staat met je vooroordelen (is een menselijke eigenschap : binnen een honderste van een seconde heb je je mening over iemand al gevormd) en jij net zo snel iemand stereotypeert aan de hand van zijn of haar kledij.
Bovendien zit je lulverhaal vol met spel en typfouten, lopen de zinnen niet en vind jij jezelf wel heel erg heilig. Jakkie
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh, maar om maar even serieus te zijn, "alto's" zijn net zo "open-minded" (om maar op dat maysa ofzo te reageren) als "de rest" want als je ook maar 1x in hun bijzijn verschijnt in een polo, lig je er uit ![]()
|
door "mijn anders zijn", ben ik wel beetje buitenbeentje geworden, maar dat alleen omdat 2 van die "super fashion" gasten... (zoals ze dat zelf noemen) de "macht" over de klas hebben genomen.. en als je niet met hun mee doe, ben je de pineut, en heb je geen fijn sgooljaar *ervaring* halooo, ik ga gewoon geen mensen voor lul zetten of pesten,... enja,.. dan moek de gevolgen maar dragen he?
![]() nujah, ik werd vroeger niet gepest.. ik hielp altijd mensen die gepest werden *angellook* en ik ben ooit ook nog popu geweest ![]() nu ben ik wel buitenbeentje, maar volges mij zijn er ook zat "anders kledende" mensen die best pou zijn or... *k ken ze wel nie* ![]()
|
Hangt er vanaf, is iemand vroeger gepest omdat die "anders/alto" was? of is iemand "anders/alto" geworden doordat die gepest werd?
In het eerste geval kan het wel kloppen, in het tweede geval twijfel ik nog...omdat ik niet echt inzie waarom je je kledingstijl zou veranderen doordat je gepest wordt, maargoed...blah...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar even met toelichting, toen ik een jaar of 12 was hing in Arnhem altijd rond op een kerkpleintje, waar alle "alto's" uit alle windrichtingen van Gelderland zaten. Toen ik 14 was had ik het er wel gezien, maar sommige vriendinnen van mij zitten er nog steeds vaak. Dus ik naar de stad met hun, en ze moeten zo nodig even naar het "mp" dus ik mee. "wie is die kutkakker?" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tja. Ik denk dat er wel iets in zit, ja. Uiteindelijk heb je als truee alto een rede nodig om je af te zetten. Daar is pesten er een van denk ik.
Maar tegenwoordig zet niemand zich meer af, maar verveelt iedereen zich en dan belsuit iedereen maar om vanaf nu zichzelf te zijn. Tja, dat vind ik nou zo vervelend... ![]() ![]() ![]()
|
wat een onzin. alto zijn is gewoon doen waar je zin in hebt. anders zijn als de rest. en daar komt dan bij dat je gepest wordt. het is niet je wordt gepest en dan wordt je alto want dat is onlogisch
||
Citaat:
![]()
|
|