Advertentie | |
|
![]() |
|
heb hem vandaag de Limited Edition dan ook gehaald...
Hij is wel echt supervet ja... Net me Deku blaadje gehaald en op naar de 3e dungeon... verslavend heeft echt een nieuwe betekenis voor me gekregen ![]() en ook maar ff OoT gespeeld dan, ook heel vet natuurlijk... Nintendo heeft goed zn best gedaan... ![]()
|
Ik heb hem ook sinds gisteren, wat is hij stoer
![]() ![]() Ik kon hem trouwens gewoon krijgen gisteren zonder hem bestelt te hebben. Ben het gewoon gaan vragen en ze hadden er nog 1! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb em ook en ben eventjes gestopt om af te kicken
![]() Ik heb em eergister gewoon bij een ordinary speelgoedwinkel gekocht, limited editon en geen reserveren nodig ![]() De winkel waar ik ervoor geinformeerd had wil ik dan ook graag bombarderen, omdat ze niet wisten of OoT erbij zat en omdat ze zeiden dat ie op 25 (!) mei pas uitkwam.. daar vraag ik dus nooit meer wat gelukkig dat ik eigenwijs was trouwens.. dat in een computergames/dvd winkel..shame.. Maar goed, ik vind deze toch leuker dan OoT, ik vind dat kleurrijke en zo leuk en ik vond OoT eng.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Correctie, het is niet alleen uitgebreider, maar moeilijker. Zo krijg je al eerder in het spel de wat sterkere vijanden voor je kiezen. En het is niet op de N64 uitgekomen in japan, maar op een expansie voor de N64, genaamd N64DD. Dit is een upgrade voor je N64, waar 'meer' op kon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *Wil nu nog een NGC... ![]()
|
ja, en de extra's wil je natuurlijk wel vinden... is het spel waard...
zij wel wat mensen die beetje, wazig vonden met dat nieuwe uiterlijk, maar ik vind het prima zo, en het speelt echt heerlijk... overheerlijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb altijd gezegt, dat dat nooit iets uit kan maken; dat het als een zelda game toch weer superieur aan alle andere gamecube titels zou worden, maar niet dus. het is wel een goede game daar niet van, maar het heeft imho net niet dat beetje extra wat die andere zelda games allemaal hadden, het echte zelda sfeertje is imho een beetje verneukt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Von ik een beetje tekort eigelijk ![]()
||
Citaat:
blaadje = begin van dungeon 2 toch? of heb ik er een overgeslagen?
|
In de review uit de telegraaf van gisteren zij die man dat je als je alles compleed wil uitspelen je een jaar bezig bent
![]() Ik ben nog niet echt ver, moet leren vanwege mijn examen, maar ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Ik heb liever Zelda als mario of metriot prime. Iig dan ik dat ik ook wel zal genieten van OoT, dus ik heb nog heel wat speluren voor de boeg ![]() Ik heb hem bij de bart smit gekocht, dat was de winkel waar ik het dichtste bij stond toen ik me bedacht dat ik het gewoon zou kunnen vragen. (Donderdag) En ik kreeg de laatste ![]() ![]()
||
Citaat:
En anders haal je hem toch gewoon of ga hem bij een vriend met een NGC uitproberen. (Hij is heel leuk, dit is naar mijn mening het spel voor de NGC)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind de masterquest wel echt heel leuk, ben nogal OoT verslaafd dus ik ben daar helemaal gelukkig mee ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jammer alleen van Ganondorfs kop, die had beter gekund.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hou meer van zoiets dan die cartoons, maar ja, daar wordt het natuurlijk geen minder spel van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2: Fire Roots nogwat... 3: Forbidden forest: ofzo... nou ja... 3 dus...
||
Citaat:
![]() hoewel, wat is dan een dungeon, ik bedoel, in fairy forrest moet je ook vechten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
Xbox of game cube????? goodfella | 78 | 03-02-2004 23:32 | |
Games |