Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 14:42
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-04-2003 @ 15:01:
jap allemaal in hetzelfde park, het citadelpark is een "ontmoetingsplaats" voor homo's, dus als je er door moet...(wat ik normaal wel vermijd)
Jah.Een vriend van mij lag daar eens een boek te lezen,kwam er een kind naar hem toe en voor dat hij iets kon zeggen zei die vriend : sorry ,maar bij mij zijde aan het verkeerde adres.

niet dat ik daar rondloop hoor,maar goed
Oud 30-04-2003, 15:55
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 30-04-2003 @ 03:09:
ik zat een keer met een maat van mij in de trein op reis in zweden. Toen kwam er een meisje en die voerde hem helemaal heel erg dronken, en toen ze allebij heel erg dronken waren toen begon zij hem midden in een vrij grote treincoupe te pijpen terwijl ze gewoon tegenover 2 compleet onbekende mensen zaten. Dat was aardig maf.
je bedoelt dat dat meisje die maat van jouw dronken voerde?
Oud 30-04-2003, 16:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Laïs schreef op 30-04-2003 @ 15:42:

niet dat ik daar rondloop hoor,maar goed
bwa overdag kan het geen kwaad, maar als de zon begint onder te gaan...ieeee
maar ik denk dat er ondertussen wel wat undercover-politiemannen rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:25
Verwijderd
ik heb nog nooit mensen seks in het openbaar zien hebben... ik ben wel eens naar een feest geweest waar kerels van middelbare leeftijd in strings elkaar aan het zoenen waren
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:35
Verwijderd
toen ik nog in de KSA zat( een jeugdvereniging van belgië) gingen we naar het bos om daar euh, jach een bosspel te spelen
in het midden van het bos stond een rode auto altijd op een neer te gaan we kwamen dichter: ruiten bedampt, waren twee mensen aan het "krikken", toen ze het zagen reden ze een stukje verder, de vrouw beveelde de man om in de koffer te kruipen en met een rood hoofd reed ze weg, ik was toen nog maar 9 of 10
gelachen dat we gedaan hebben..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:43
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-04-2003 @ 17:21:
bwa overdag kan het geen kwaad, maar als de zon begint onder te gaan...ieeee
maar ik denk dat er ondertussen wel wat undercover-politiemannen rondlopen.
.
Oud 30-04-2003, 18:12
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 30-04-2003 @ 08:48:
Ik ging laatst een broodje komen, kom ik bij de kassamevrouw, ligt ze onder de kassa te krikken met haar hondje!!

Iiiee, met haar hondje
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:39
kastdeur
kastdeur is offline
niet neuken, maar toen ik een jaar of 12 was, was ik met een vriendinnetje aan het spelen bij was bosjes en toen was er zo`n kerel die daar zat te rukken...

wij met grote ogen vol verbazing naar mijn moeder...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:07
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
een vriendin van mij heeft laatst zon smart gezien waarvan de deur openstond er lag zon hoerig wijf in kwam dur een man aan die nam har ff flink toen ging hij weg en kwam er een andere aan en die dee nog maar een keer allemaal utzelfde voor een discotheek die nog net niet open was dur stonden dur ook nog allemaal lui voor agjah waarom ook nie
Oud 30-04-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
x-->lianne<--x schreef op 30-04-2003 @ 21:07:
een vriendin van mij heeft laatst zon smart gezien waarvan de deur openstond er lag zon hoerig wijf in kwam dur een man aan die nam har ff flink toen ging hij weg en kwam er een andere aan en die dee nog maar een keer allemaal utzelfde voor een discotheek die nog net niet open was dur stonden dur ook nog allemaal lui voor agjah waarom ook nie
Ben ik jou vriend?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 06:52
xearo
xearo is offline
1x toen we terug kwamen van vakantie op een parkeerplaats savonds een keer. je moesten naar het restaurant langs de snelweg. zegt mun moeder opeens: hey, wat ga die auto raar op en neer. wij moesten er langs lopen en zagen daar er daar een paar bezig

en op vakantie in spanje op de camping. tegenover mijn tentje stonden een frans stel van in de 40. en die hoorde je savonds wel vaker bezig. echt ranzig is dat,als je weet wat voor mensen dat zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 30-04-2003 @ 03:09:
ik zat een keer met een maat van mij in de trein op reis in zweden. Toen kwam er een meisje en die voerde hem helemaal heel erg dronken, en toen ze allebij heel erg dronken waren toen begon zij hem midden in een vrij grote treincoupe te pijpen terwijl ze gewoon tegenover 2 compleet onbekende mensen zaten. Dat was aardig maf.
en ik stond erbij en ik keer ernaar
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:49
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Elmo19 schreef op 30-04-2003 @ 16:55:
je bedoelt dat dat meisje die maat van jouw dronken voerde?
ja
Oud 01-05-2003, 11:52
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-05-2003 @ 12:38:
en ik stond erbij en ik keer ernaar
De hele trien coupe zat vol mensen, en ik had ook niet zoveel alcohol op. Dus ik had niet zo iets van: Laat ik ook een mee gaan doen. Ik had terouwns ook een boeiend gesprek over zweedse muziek met een zweedse langharige puber die een discman met speakers mee had waar ik mijn cd'tjes ook wel in mocht stoppen. dus dat ging voor mij even voor. Oh ja, nog een pikant feitje: Die jongen was nog maagd
Oud 01-05-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
hippie jesse schreef op 01-05-2003 @ 12:52:
De hele trien coupe zat vol mensen, en ik had ook niet zoveel alcohol op. Dus ik had niet zo iets van: Laat ik ook een mee gaan doen. Ik had terouwns ook een boeiend gesprek over zweedse muziek met een zweedse langharige puber die een discman met speakers mee had waar ik mijn cd'tjes ook wel in mocht stoppen. dus dat ging voor mij even voor. Oh ja, nog een pikant feitje: Die jongen was nog maagd
Leuke vriend ben jij zeg...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 03:19
Mardrax
Mardrax is offline
toen ik een keer een middagje bij mn ma op der werk was kon ik zo een kamer van hotel new york (in rotterdam ja 0_o) inkijken waar de gordijnen helemaal openstonden en waar 2 mensen bezig waren, hele flat waark in stond helde geloof ik over richting hotel, maar dat kan aan mij gelegen hebben

tip: sluit gordijnen
Oud 02-05-2003, 18:38
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Ik liep toen ik 10 was mee met de avondvierdaagse (ja, zo´n kilometers lange stoet van wandelende en zingende basisschoolkinderen), we liepen langs een mooi stukje natuur. Daar lag een stel te neuken, ze gingen gewoon door toen we langs kwamen. Ze schaamden zich dus duidelijk niet. Ik kan me nog vaag herinneren dat een aantal kinderen begonnen te huilen ... tja schokkende ervaring
Oud 02-05-2003, 19:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Toen ik 4 jaar geleden op Parkpop rondscharrelde met een vriendinnetje, en het al avond werd, zagen we ook een vrouw bovenop een man heftig heen en weer bewegen...gewoon lekker aan het neuken dus terwijl het hele festival kon meegenieten
Ach ja Make Love Not War zeg ik altijd maar.
Oud 02-05-2003, 19:42
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
Mardrax schreef op 02-05-2003 @ 04:19:
toen ik een keer een middagje bij mn ma op der werk was kon ik zo een kamer van hotel new york (in rotterdam ja 0_o) inkijken waar de gordijnen helemaal openstonden en waar 2 mensen bezig waren, hele flat waark in stond helde geloof ik over richting hotel, maar dat kan aan mij gelegen hebben

tip: sluit gordijnen
Dan werkt je moeder zeker in het WPC?
Oud 02-05-2003, 20:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-04-2003 @ 00:01:
Zelf nog nooit iemand betrapt, maar iemand van school duidelijk wel: hij kwam binnen toen een stelletje van school lekker tekeer ging en heeft er een foto van genomen. Die kwam later op het snoepautomaat op school te hangen.
Denk je dat je aan het naaien bent, wordt je genaaid.
Oud 02-05-2003, 22:00
maysa
maysa is offline
eum op een fuif ergens in de paardestallen
tegen het midden ergens van de muur
vrolijk meedoen op de muziek
en iedereen maar lachen enzo
natuurlijk zijn er dan mensen beginnen tegen schreeuwen ofdat ze mochten meedoen en er 'perongeluk' tegenlopen enzo
was nie echt mooi om te zien
Oud 03-05-2003, 13:42
Winner
Winner is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-04-2003 @ 17:25:
ik ben wel eens naar een feest geweest waar kerels van middelbare leeftijd in strings elkaar aan het zoenen waren
Klassefeest?
Oud 03-05-2003, 20:39
iebke*
iebke* is offline
jah m'n beste vriendin in het een school (snachts) die school is net naast die zaal... ik ging ernaartoe (ook met een jongen) en euh daar lag zo ff m'n beste vriendin goed te neuken met haar lief!
Oud 04-05-2003, 15:40
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
gezien niet, wel gehoord.... heel vervelend als je op de camping staat, wilt douchen, en weet dat er in het hokje 2 mensen zitten die alles doen behalve douchen...
Oud 04-05-2003, 15:55
enrico
enrico is offline
meerdere keren..

als we met een groep gaan mountianbiken moeten we altijd door een bos en daar staan regelmatig auto, met mensen die even heftig te keer gaan ( op klaarlichte dag op een woensdag?!?)

En vorig jaar
tijdens een feest liep ik als beveiliging rond
tijdens de eerste ronde om de tent zag ik een jongen tegen de tent staan, wilde net schijnen en schreeuwen dat die niet tegen de tent mocht pissen, bleek er nog een meid tussen hem en de tent te zitten.. met de broek op de knieen..tja. (dat hebben we die avond meerdere keren moet meemaken..)

greetz Enrico
Oud 04-05-2003, 18:31
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
maartenlof schreef op 04-05-2003 @ 16:40:
gezien niet, wel gehoord.... heel vervelend als je op de camping staat, wilt douchen, en weet dat er in het hokje 2 mensen zitten die alles doen behalve douchen...
heel vervelend ja

Tip van vandaag : zelf net zo hard mee gaan kreunen, dan wordt het vanzelf minder
Oud 04-05-2003, 19:32
Evito
Evito is offline
Nee, ik kom nooit in het openbaar. De kans is groter dat je Wouter Bos JPB ziet naaien in een greppel in Delftzijl dan dat je mij in het openbaar ziet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:27
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Evito schreef op 04-05-2003 @ 20:32:
Nee, ik kom nooit in het openbaar. De kans is groter dat je Wouter Bos JPB ziet naaien in een greppel in Delftzijl dan dat je mij in het openbaar ziet.

Bang om sars op te lopen
Oud 11-05-2003, 16:41
M@niac
M@niac is offline
Ik heb ook 2 zulke gevallen mee gemaakt

1. Een aantal jaren geleden zag ik 2 mensen in een wagen krikken in het bos, en een van de 2 had al kinderen ( Ze waren met 2 wagens, eentje vol met van die leuke stickertjes op de ruiten, je kent ze wel ).
Een buitenechtelijke relatie dus

2. 2 mensen met open ramen in een Audo, aan de bosrand.
Ik kwam ergens van terug wou me op een bankje een peuk opsteken, toen ik uit de wagen die achter me geparkeerd stond ineens geluid hoorde, en het was geen startende motor

Na ja, mijn ervaringen dus
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten