![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
toen ik nog in de KSA zat( een jeugdvereniging van belgië) gingen we naar het bos om daar euh, jach een bosspel te spelen
in het midden van het bos stond een rode auto altijd op een neer te gaan we kwamen dichter: ruiten bedampt, waren twee mensen aan het "krikken", toen ze het zagen reden ze een stukje verder, de vrouw beveelde de man om in de koffer te kruipen en met een rood hoofd reed ze weg, ik was toen nog maar 9 of 10 gelachen dat we gedaan hebben.. ![]() ![]() |
![]() |
|
een vriendin van mij heeft laatst zon smart gezien waarvan de deur openstond er lag zon hoerig wijf in kwam dur een man aan die nam har ff flink toen ging hij weg en kwam er een andere aan en die dee nog maar een keer allemaal utzelfde voor een discotheek die nog net niet open was dur stonden dur ook nog allemaal lui voor agjah waarom ook nie
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1x toen we terug kwamen van vakantie op een parkeerplaats savonds een keer. je moesten naar het restaurant langs de snelweg. zegt mun moeder opeens: hey, wat ga die auto raar op en neer. wij moesten er langs lopen en zagen daar er daar een paar bezig
![]() en op vakantie in spanje op de camping. tegenover mijn tentje stonden een frans stel van in de 40. en die hoorde je savonds wel vaker bezig. echt ranzig is dat,als je weet wat voor mensen dat zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
toen ik een keer een middagje bij mn ma op der werk was kon ik zo een kamer van hotel new york (in rotterdam ja 0_o) inkijken waar de gordijnen helemaal openstonden en waar 2 mensen bezig waren, hele flat waark in stond helde geloof ik over richting hotel, maar dat kan aan mij gelegen hebben
![]() tip: sluit gordijnen ![]()
|
Ik liep toen ik 10 was mee met de avondvierdaagse (ja, zo´n kilometers lange stoet van wandelende en zingende basisschoolkinderen), we liepen langs een mooi stukje natuur. Daar lag een stel te neuken, ze gingen gewoon door toen we langs kwamen. Ze schaamden zich dus duidelijk niet. Ik kan me nog vaag herinneren dat een aantal kinderen begonnen te huilen ... tja schokkende ervaring
![]()
|
Toen ik 4 jaar geleden op Parkpop rondscharrelde met een vriendinnetje, en het al avond werd, zagen we ook een vrouw bovenop een man heftig heen en weer bewegen...gewoon lekker aan het neuken dus terwijl het hele festival kon meegenieten
![]() Ach ja Make Love Not War zeg ik altijd maar.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
eum op een fuif ergens in de paardestallen
tegen het midden ergens van de muur vrolijk meedoen op de muziek en iedereen maar lachen enzo natuurlijk zijn er dan mensen beginnen tegen schreeuwen ofdat ze mochten meedoen en er 'perongeluk' tegenlopen enzo was nie echt mooi om te zien ![]()
|
![]() |
meerdere keren..
als we met een groep gaan mountianbiken moeten we altijd door een bos en daar staan regelmatig auto, met mensen die even heftig te keer gaan ( op klaarlichte dag op een woensdag?!?) En vorig jaar tijdens een feest liep ik als beveiliging rond tijdens de eerste ronde om de tent zag ik een jongen tegen de tent staan, wilde net schijnen en schreeuwen dat die niet tegen de tent mocht pissen, bleek er nog een meid tussen hem en de tent te zitten.. met de broek op de knieen..tja. (dat hebben we die avond meerdere keren moet meemaken..) greetz Enrico
||
![]() |
Citaat:
Tip van vandaag ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb ook 2 zulke gevallen mee gemaakt
1. Een aantal jaren geleden zag ik 2 mensen in een wagen krikken in het bos, en een van de 2 had al kinderen ( Ze waren met 2 wagens, eentje vol met van die leuke stickertjes op de ruiten, je kent ze wel ![]() Een buitenechtelijke relatie dus ![]() 2. 2 mensen met open ramen in een Audo, aan de bosrand. Ik kwam ergens van terug wou me op een bankje een peuk opsteken, toen ik uit de wagen die achter me geparkeerd stond ineens geluid hoorde, en het was geen startende motor ![]() Na ja, mijn ervaringen dus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |