Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() k ook, kwerd volgestopt met suiker ![]() ![]() Offtopic: wat flauw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo stom.. voor mezelf heb ik nog niets naar behoren kunnen ontwerpen terwijl ik anderen wel tevreden heb kunnen stellen. 4 van mijn ontwerpen zijn al gezet op de huidjes van mijn opdrachtgevers en eentje is in wording. Ze nemen mijn ontwerpen dan mee naar een tattoo shop en hebben dan een unieke tattoo.. mijn ontwerpen komen niet in het tattoo boek zodat anderen die ook kunnen kiezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mag ik die 'ns zien? Wat ontwerp je zoal? |
![]() |
|
![]() |
derde vin nik mooist, gods son heeft Nas (=held) al, niet dat het daardoor niet kan,
ik vind een tattoo wel wat moet betekenen, anders is het net een inktvlek op je huid, ik doe niet wil misschien maar eerst even wachten trouwens doe je tattoo pas aan het einde van de zomer, ander kan je niet zwemmen en dergelijke
||
Citaat:
Als je ze heel graag wilt zie kan ik wel de designs meenemen naar de Lifestyle meeting waar ik vrijwel zeker naartoe zal gaan. Ik heb 3 vrije tribals van enkele lijnen (dus niet hele dikke zwarte lijnen). Gebasseerd op onderwerpen dieik opkreeg van de opdrachtgever.. kort gezegd een runderschedel, een hond en een kort zinnetje. Ook heb ik een hagedis ontworpen.. een hagedis met een lange staart en strepen op de rug. In principe kan ik natuurlijk altijd proberen te ontwerpen wat iemand vraagd. Abstract, gedetailleerd, zwart, kleur.. Ik kan je trouwens wel een tekening emailen waar mijn nieuwste ontwerp losjes op gebasseerd wordt. moet je me privé ff berichie sturen.
||||||||
Citaat:
Citaat:
tattoos kun je walgelijk of goed VINDEN, of ze het ook daadwerkelijk zijn, daar heeft ieder z'n eigen mening wel over. dus zet het er niet zo neer alsof het een feit is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
btw arun ik vind je tats met de panters erg mooi, dat kruis wat minder maar dat komt omdat ik niet zo hou van al die rechte lijnen in een tattoo. ZM tis niet een tat die ik zelf zou kiezen, maar ik vind hem wel cool. ik ga binnenkort ook een tattoo laten zetten ![]() Grtz! K.G. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook echt 13 he? en what the fuck boeit mij het... alle tattoo's op alle plaatsen zijn al gedaan, dus echt origineel kan je daarin niet zijn! en tja jammer dat het al zoveel word gedaan ik heb mn tattoo nu een paarjaartjes en ben dr erg happy mee, en wat met paps en mams? dat ze em niet mogen zien? ow maar je kent mij natuurlijk persoonlijk en weet hoe en wanneer en onder welke omstandigheden ik hem heb laten zetten. maarja ik moet me geloof ik maar ff druk gaan maken dat anderen een tattoo opdezelfde plek hebben...zouden alle mensen dat doen?" ow kut ik heb ook al een tattoo op nm arm en die ook, en die ook" DAMNNNN doe niet zo moeilijk, ik probeerde alleen te zeggen dat we niet allemaal zn tattoo af moeten zeiken want het is ZIJN smaak.en tattoo neem je voor jezelf, op de plek die jij wilt en mensen die het nemen voor stoer te doen, die krijgen er vanzelf wel spijt van Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 09:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
tattoo's mjuh
dit jaar gaat 't er echt van komen, heb ik mezelf beloofd. iig rock'n'roll vlammen met (heel cliché) dobbelstenen die op Lucky 7 vallen op m'n linkerbovenarm en 'n ijzeren kruis (r'n'r) op m'n schouderblad. ![]() en voor er weer zo'n lompe nazi/niet nazi discussie begint: 't heeft niets met nazisme te maken, voor mij niet althans.. foute interpretaties zijn voor eigen rekening.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je al getekend? |
![]() |
||
Citaat:
het is best wel mode geweest in de geschiedenis om 'n adelaar te verwerken in je familiewapen, gemeentewapen, landswapen, whatever. Beetje maf eigenlijk: aan de ene kant is het al 55 jaar geleden etc, maar aan de andere kant moeilijk doen over een vermeende associatie die je in 'n "foute" adelaar ziet
Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 16:06. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
nanaki zei: heb je helemaal gelijk in alleen als iedereen dat associeert met het fascisme dan zou ik wel 3 x extra nadenken voor ik het op m'n arm laat tatoeeren(e met puntjes erboven ) toen kreeg ik zo'n gevoel van: "oh dus als niemand het ook maar ergens mee zou vergelijken, dan maakt het niets uit want dan is er toch niemand die het schokkend oid vindt." ik snap gewoon niet waarom veel mensen zich zo druk maken om de goedkeuring van de rest van de mensen. en dát bedoelde ik met mijn reactie ![]() dus BLAAT! back at ya, lees zelf voortaan ook wat beter voordat je zo onnodig fel reageert.... K.G. |
![]() |
|
![]() |
Als ik oud genoeg ben om er aan te laten zetten zonder toestemming van mijn ouders laat ik een klein, zwart, galloperend paardje op mijn enkel zetten. Ook als ik dan niet meer verslaafd ben aan paarden/paardrijden, dan is het voor mij meer iets van jeugdsentiment, een laatste herrinering aan het paardrijden.
||
Citaat:
![]() Het gaat er gewoon om dat het heel vervelend kan zijn als je continu aan mensen moet uitleggen dat je niet achter het fascisme staat en dat het gewoon 'toeval' is dat die tattoo er op lijkt. En als iedereen nou voor het neo-nazisme zou zijn, dan zou ik het nog steeds vervelend vinden dat het lijkt alsof ik het met dat soort mensen eens ben. Je voorbeeld was dus nog al ongelukkig gekozen ![]() LET OP: er staat trouwens niet dat ik het meteen niet zou doen, alleen ik zeg dat ik er 3x extra over na zou denken of ik het echt wel zou willen. Je maakt het je zelf nog al lastig door dingen voor altijd op je lichaam te zetten die iets uitstralen waar je het niet mee eens bent. vriendjes? ![]()
|
Vrouw in shock na fout gespelde tatoeage Uitgegeven: 3 mei 2003 12:22
LONDEN - Een 35-jarige fan van de Britse voetballer David Beckham baalt als een stekker. Ze loopt sinds enkele dagen rond met de naam van haar idool groot op haar rug getatoeëerd, maar dan wel met een kolossale spelfout. De 'h' ontbreekt en dus staat er Beckam op de onderrug van Michelle Plummer. Dat meldde zaterdag de Britse krant The Sun. ”Ik was dagenlang helemaal kapot”, aldus Plummer. “Ik verafgood Beckham en wilde daarom zijn naam op mijn lichaam.” En ging het nou om Ruud van Nistelrooij, dan is een spelfout volgens Plummer nog wel voorstelbaar. “Maar Beckham is de beroemdste naam van heel Groot-Brittannië. Als het nou nog een kleine tatoeage was.” Tatoeëerder Mike ontkent alle schuld. De klant heeft de naam zelf fout voorgeschreven op een briefje, zei hij. Zijn baas voegde daar nog aan toe dat Mike niet zo'n voetbalfan is.
||
Citaat:
![]() en het deed best wel veel pijn, het is natuurlijk ook een best wel gevoelige plaats ik heb de tattoo omdat ik me daarmee sierlijker aangekleed voel en jah hij heeft wel een speciale betekenis degene die me beft kust een monster
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |