![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoe lang rook je, hoeveel? En misschien altijd met dezelfde hand. Zelf rook ik niet bijster veel dus heb er geen last van. Toen ik wel permanent rookte, wisselde ik altijd af qua hand en vingers. Ook toen nooit last gehad. Citroensap schijnt te helpen, ook voor je tanden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, als je rookt, krijg je smerige vieze rookvingers, net zoals smerige vieze rooktanden én vieze smerige rooklongen... leer er mee leven, zolang je nog hebt ![]() Ok ok, nu lief en medelevend antwoord; probeer citroen! (Overigens snap ik niet waarom het antwoord; stop met roken! geen goed antwoord is... Het is niet onmogelijk, het is gezond... mja... verslavingen he... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de citroensap opmerking valt ook in herhaling hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En dan nog wat, m'n oma is 75, rookt al sinds 1945 en leeft ook nog steeds. Ik moet er wel bijzeggen dat ze 39.000 verschillende medicijnen slikt voor haar bloedvaten en te hoge bloeddruk, ondertussen dezelfde kleur heeft als het forum en de longinhoud heeft van een boterhamzakje, máár: ze leeft. ![]() 't Is dus volgens mij niet zo afgrijselijk als sommige mensen zeggen dat het is... oké, je loopt de kans om van roken ziek te worden, maar voor hetzelfde geld word je dat niet. 't Is een risico wat je voor jezelf neemt...
|||
Citaat:
Citaat:
dat neemt niet weg dat ik voor de topicstartster hoop dat de gele vingers d'r doen nadenken over hoe slecht het spul eigenlijk is en dat het idd de aanleiding voor het minderen zal zijn. succes daarmee! ![]()
|
ok nou ga ik even zeiken....
mensen, kijk nou is even naar de post van de topicstarter. Alll die mensen die beginnen over hoe slecht roken wel niet is voor de mens en wat je er allemaal van kan krijgen enzo, die moeten niet zo moeilijk doen. dat jij niet wilt roken ok. dat jij weet (waarschijnlijk net zoals iedereen inc. rokers) wat de gevolgen zijn, betekend niet dat jij ookeen ander er afmoet 'zeiken'. Ik ben nog steeds van mening dat iedereen lekker zelf moet weten of ie moet stoppen of niet, en als je er niet 100% achter staat kan je ook niet stoppen dusja... al jullie reactie vind ik maar een beetje nutteloos.. maargoed ![]() om maar even in te gaan op het oorspronkelijke onderwerp, ik heb t zelf 1 keer gehad in een hele lichte vorm... ennuh tsja volgens mij kan je er vrij weinig aan doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (Nee, ik rook niet.)
||
![]() |
Sommige dingen kan je denk ik niet genoeg herhalen. Roken is mijns inziens een ziekte, maar de patiënt realiseert zich niet dat hij/zij ziek is. Als je rookt, moet je daar de consequenties van accepteren. Succes met het matigen van je verslaving, topicstarter.
Citaat:
"En dan nog wat, m'n oma is 75, rookt al sinds 1945 en leeft ook nog steeds. Ik moet er wel bijzeggen dat ze 39.000 verschillende medicijnen slikt voor haar bloedvaten en te hoge bloeddruk, ondertussen dezelfde kleur heeft als het forum en de longinhoud heeft van een boterhamzakje , máár: ze leeft. ![]() Waarschijnlijk zou ze gezonder zijn als ze niet gerookt had. Mijn ouders roken ook. Mijn moeder sigaretten, mijn vader sigaren. Ik geef toe dat ze gezond lijken. Maar misschien had er zich een erger scenario af kunnen spelen, en waren ze nu al overleden aan kanker. Sommige mensen worden niet ziek, andere wel. Je neemt in ieder geval een groot risico. Ze hebben mij ieder geval slachtoffer gemaakt van passief roken, en dat vindt ik eigenlijk best wel frustrerend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel gele vingers. Susanne | 18 | 18-12-2003 12:34 |