Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
de perfecte tongzoen is naaktuurlijk voor iedereen verschillend, maar voor mij is dat een zoen vol "gemeende" passie!! Een zoen waar je al heel lang op heb zitten wachten, een zoen waarbij je alles om je heen vergeet, een zoen waarna je verdwaasd achterblijft en je af vraagt wanneer de volgende komt!
![]()
|
![]() |
als het down under (ik bedoel mijn buik, maar goed) zo erg gaat kriebelen en bruisen dat een vrachtwagen Dafalgans opgelost in de Donau er bij gaat verbleken.
Dàn is het wel een lekkere kus, ja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
is het niet juist andersom...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 16:38. |
![]() |
|
![]() |
nouhou!! daar moet ik niet eens aan denken!! :-) dan gaat mijn hele buik kriebelen!! :-) En ik heb hem al veels te lang niet meer gezien, dus volgende zoen word SUPERS! (eh..net als de rest..) :-) Zoenen is toch zeker beter als je net met iemand hebt..*zwijmel*..echt wel verschil met mijn ex ja..maar ja..daar ook al weer haast te veel mee gezoend he?! :-p En ik wil NIET meer wachten om met mijn schatje te zoenen!!!!! Hmmm...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
(tong)zoenen Tabbetje | 50 | 23-11-2004 16:28 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 |