Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat er in eerste instantie om dat je plezier hebt in je bezigheid! en als iemand dat vind in Yoga... best ![]() CIAO
|
![]() |
Daar zou ik me niet druk om maken of het wel een sprot is of niet zolang je er plezier aan beleefd ga er mee door.
Ik mountainnbike vrij veel , je zal zeggen een sport, nou ik vindt in mijn geval van niet ik doe het puur voor de fun en dat het ook nog een beetje gezond is is mooi meegenomen Btw ik denk trouwens dat als je je heel druk om allemaal dat soort zaken druk gaat maken je wel 5 jaar langer leeft omdat je "gezond" leeft maar ook weer 4,5 jaar inleverd vanwege de stress om je gezonde leefgedrag dus schiet je er eigenlijk niets mee op. Just enjoy de yoga
|
yoga is veel meer op de geest gericht dan andere sporten. Je probeert jezelf in balans te krijgen met de omgeving, maar zorgt tevens voor een balans tussen de geest en je lichaam. Yoga neigt ook toe naar een levenswijze. Met yoga probeer je je concentratie tot hoger bewustzijnstoestanden te krijgen. Niet zozeer sport dus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & gezondheid topic #17 =zwart wit= | 500 | 10-04-2007 13:44 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Lifestyle |