Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet.
![]() Voor zover ik weet. Dit is nu een leuk voorbeeld van het stille machtsmisbruik van Microsoft. Nadat dit geaccepteerd en gewoon gevonden wordt, kan er b.v. een banner op komen. Oplossing zou kunnen zijn een andere browser. Ik zelf raad Phoenix aan. http://komodo.mozilla.org/pub/phoeni...enix-win32.zip
|
das kut ja, ik heb laatst wat gelezen over
http://www.google.com/google.reg maar volgens mij veranderd dat alleen de zoeksite die je krijgt als je in IE bovenin op zoeken klikt :/ alleen uitzetten kan in de IE opties ergens inderdaad.. geloof ik
|
Tools -> Internet Options -> tab: Advanced -> kopje: search from the adress bar -> selecteer: do not search from the adress bar
NL zal iets soort gelijks zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nederlandse versie: Extra > Internet-opties > tab: Geavanceerd > Zoeken vanaf de adresbalk > Niet zoeken vanaf de adresbalk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb er overheen gekeken, er vanuit gaande dat het daar toch niet zou staan. Ik zoch ook meer naar MSN. Ook had ik al handmatig in het register zoeken met de knop in je menu veranderd naar google. Maar die adresbar, kon je daar niet mee veranderen.
iig Hartelijk dank!!!!!
||
Citaat:
De standaardzoekmachine als je op zoeken druk in IE wel, maar dit ook? Waar dan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware Verwijderd | 500 | 17-10-2004 16:21 | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 |